Hakutulokset

  1. F

    Elokuiset2021

    Kukaan ei luultavasti osannut epäillä mitään. Nukuin toki päikkäreitä, mutta oon ennenkin niitä nukkunut, vaikken olisi raskaana ollut. Pystyin kuitenkin ruokahaluttomuudesta huolimatta syömään ruokia, joita ylipäätään suostun suuhuni laittamaan. Yhden kerran ulkoillessa tuli oksennus, mutta sen...
  2. F

    Elokuiset2021

    Mua vähän kiinnostelis myös varhaisultra. Esikoisesta kävin siellä viikoilla 6+5 ja tuolloin ainakin erottui jo syke. Periaatteessa joulun välipäivät olis otollista aikaa mennä, kun silloin on jo 7+. Vielä ei ole mitään oireita, mutta kauhulla odotan, alkaako pahoinvointi viikonloppuna...
  3. F

    Elokuiset2021

    Mullakin on nyt noussut yönaikaiset alimmat sykkeet 10 pinnaa ylöspäin. Varmaan jo sillä itsessään on aika rdikaali vaikutus tohon ANS-tilaan. Nyt on luultavasti 5+1 menossa. Esikoista odottaessa pahoinvointi räjähti tän viikon lopussa valloilleen. Nyt sit vaan toivon, että siltä säästyisin!
  4. F

    Elokuiset2021

    Mä tein kaksi testiä, kun testejäkin oli se kaksi. Mitä sitä toista jemmailemaan kaappeihin. Ekan testauksen tein malttamattomuuttani varhain ja viiva just ja just erottui. Pari päivää myöhemmin oli vahvistunut. Eli kaiken järjen mukaan on tapahtunut muutakin kuin hipaistu kohdun seinää. Vuosi...
  5. F

    Elokuiset2021

    Moikka! Täälläkin on plussattu toissapäivänä hailakka viiva ja tänään, kun uuden testin tein niin on vahvistunut jo selväksi. Omien arvioiden mukaan la olisi 13.8. tai 14.8. Tuli jotenkin yllättäen tämä plussa. Esikoinen on nyt 11kk ja imetyksen vuoksi minulla on ollut yhdet menkat synnytyksen...
  6. F

    Tammikuiset 2020

    Käsittääkseni ei näy kuin kutsutuille.
  7. F

    Tammikuiset 2020

    Laitoin Joulutoiveelle viestiä toissapäivänä FB-ryhmään liittymisestä. Toivottavasti hän vielä lukee niitä täällä. :)
  8. F

    Tammikuiset 2020

    Nyt on meilläkin nt-ultra takana. Tämän ultran valossa mitään poikkeavaa ei löytynyt ja kaikki riskit ovat pieniä. Kaveri otti aika rauhallisesti, liikahteli välillä, muttei kuitenkaan yltynyt pomppimaan sen kummemin. Pienet sormet ja varpaat oli laskettavissa. :love: Voisin pikkuhiljaa...
  9. F

    Tammikuiset 2020

    Täällä edelleen. Odottelen ainakin seerumiseulan ja nt-ultran tulokset, ennen kuin siirryn facen puolelle. Verikokeessa kävin jo, mutta ultra on vasta viikon päästä. Nyt 11+2. Hengissä kyllä ollaan, kun sydän jyskyttelee kivalla tahdilla. :) Toivottavasti myös terveenä! Joudun oikeastaan...
  10. F

    Tammikuiset 2020

    Tää on sellanen kuin UnbornHeart. Verkkiksessä oli hyllyssä ja semisiedettävä hinta niin kävin noukkii. :)
  11. F

    Tammikuiset 2020

    Mä ostin malttamattomana kotidopplerin, kun meillä nt-ultra on vasta juhannuksen jälkeen. Jännitti, että löytyykö sydänääntä, mutta löytyihän se! Jännä tunne kerrassaan. Ja kun tää on tämmönen kännykkään liitettävä, niin sain lähetettyä itselleni linkin äänitteeseen. Huomenna voikin työpäivän...
  12. F

    Tammikuiset 2020

    Täällä 9+6 ja mulla menee toistaiseksi vaatteet aiempaa paremmin päälle, kun pahoinvoinnin ja ruokahaluttomuuden takia lähti 3-4 kg painoa. o_O Nyt oon viikon verran saanut syötyä enemmän, eikä paino oo enää pudonnut! Iltapäivisin iskee kammottava ällötys ja oksennan edelleen, mutta...
  13. F

    Tammikuiset 2020

    Mulla on tän huonon olon kanssa käynyt niin, että en oo eläissäni syönyt yhtä huonosti ja epäterveelliesti kuin viimeisten 3vko aikana. Ensinnäkin alkuun söin todella vähän, kun ei vain pystynyt, vaikka yritti. Nyt sitten ruokavalio on luokkaa riisimuroja maidolla tai muuta yhtä ravinteikasta...
  14. F

    Tammikuiset 2020

    En olisi vielä tuosta kovin huolissani. Mullakin oli rinnat kipeimmillään rv5 alussa ja nyt hyvin harvakseltaan. Rv 6 taisin vähän itsekin huolestua, miksi oireet vähenevät. Ihmiset myös puhuu vatsan tuntemuksista paljon, mutta mä en sellaisia tunnista itse. Rv7 kuitenkin varhaisultrasta löytyi...
  15. F

    Tammikuiset 2020

    Mä en ole vielä faceen tohtinut mennä. Haluan tämän vielä vähän pidemmälle ennen sitä. Viikkoja nyt 8+2. Päällimmäisenä oireena mulla on ollut aika hirveä olo. Pääasiassa se kestää aamusta iltaan ja viitisen kertaa oksennan päivän aikana + tyhjän yökkimiset. Vaikeinta on ehkä se, kun mitään ei...
  16. F

    Tammikuiset 2020

    Tiedoksi muillekin, jos oksennatte rajulla tyylillä ja usein: silmissä voi pidemmän ajan jälkeen alkaa tuntua siltä, kuin räjähtäisivät päähän oksentamisen aikana ja sen jälkeen pyörittely ympäriinsä sattuu. Mulla toinen silmä muuttui liki verenpunaiseksi paikoin ja säikähdin vähän, kun näytti...
  17. F

    Tammikuiset 2020

    Kun sain alkuvuodesta ekan plussan, mulla kipeytyi rinnat heti ovulaation jälkeen. Tietenkin kuvittelin siihen liudan vaikka mitä oireita päälle. No sehän meni heti kesken. Vuodon jälkeen seuraavassa kuussa oli sama homma, tuolloin tosin seurasin myös lämpötilaani. No, lämmöt droppasi ja päivän...
  18. F

    Tammikuiset 2020

    Minulla oli tuollaista vapauteen ja omaan kehoon kohdistuvaa pelkoa ennen raskauden yrittämistä. Puntaroin pitkään vaihtoehtoja ja sitä, haluanko ylipäätään lapsia, kun en lapsista yleisesti pidä. En nyt osaa mitään poppakonsteja negatiivisten ajatusten ylipääsyyn sanoa, mutta omalla kohdalla on...
  19. F

    Tammikuiset 2020

    Mitä vatsan tuntemuksiin tulee, niin täällä ei ole sellaisia oikeastaan havaittu. Rintojen aristus oli suurimmillaan silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sittemmin hellittänyt ja on lähinnä vain hetkittäistä esim. pidemmän liikkumattomuuden jälkeen. Pahoinvointi sen sijaan.. huhhuh...
  20. F

    Tammikuiset 2020

    Heips! Tulenpa minäkin tänne lueskelemaan muiden tunnelmia. Ensimmäistä odotellaan ja varhaisultrassa kävin tänään. Pieni sydän siellä sykki kovaa vauhtia! :love: Silmäkulmathan siinä kostuivat sekä minulla että miehellä, kun ruutua ihmeteltiin. Laskettu aika siis 5.1.2020. Taustalla yksi...

Yhteistyössä