Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuussa 2009 yrityksen aloittavat!

    Meillä odotetaan kuukautisia alkaviksi tällä viikolla, joten eka yrityskierto alkanee pian. Minulta on poistettu hormoonikierukka toukokuun lopussa ja tarkoitus oli aloittaa yritys nyt heinäkuussa. Olisi kiva saada tämä ketju pysymän aktiivisena, kun lähdemme kaikki yrittämään lisää...
  2. M

    Nukkumiset

    Juu, minä myös olen alkanut nukkumaan huonommin raskauden myötä. Jos en vessassa juokse niin muuten pyörin.
  3. M

    Just vasta plussannut ja tuntuu ihan siltä...

    Saattaa tuntua joo. Mulla se loppui vasta tuolla rv 15 tienoilla tuo menkkatunne. Kyllähän siellä alapäässä on lisääntynyt verimäärä jo alkuraskaudessa ja nämä jomot jne ovat tavallisia.
  4. M

    Laitetaanko painonnousuja...

    Rv 18+1 ja -5kg..kai se alkaa hilautua ylöspäin kohta...
  5. M

    nenäsumutteista

    Meitin perheeseen hankittiin nenäfriida, eli semmoinen vekotin, jolla imetään itse räkä pois nenästä. On oikein mainio keksintö, suosittelen! Myös munnlaisia nenänniistäjiä on olemassa! Jo aivan pienille vauveleille voi antaa NaCl-nenätippoja, koska ne eivät sisällä lääkeaineita. Voi antaa...
  6. M

    HAMPAISTA!

    Millasia teijän vaavelit on hampaiden tulon aikaan? Meillä yöt ollu jo pari viikkoa rikkonaisia, päikkäreitä ei nukuta paljon. Ja kuola valuu! Kauankohan tätä kestää?? Yksi hammas on jo puhjennut, viereen tulossa toinen.
  7. M

    voiko sukupuolen arvata sykkeestä

    Ei siitä varmasti voi päätellä. Lähipiirissä kaksi varmaa poikaa sykkeen mukaan ja tyttöjä olivat. Meille arvoa ei ole edes kerrottu.
  8. M

    Tuntuuko kohtu raskaana ollessa?

    Mulla alkoi tuntua vkolla 12 selvästi sellainen kovempi paikka kohdun kohdalla. Nyt rv 15 ja selvemmin vielä tuntee kohdun.
  9. M

    Pahat liitoskivut

    Mulla nyt rv 15 ja viimevkolla alkoi olla liitoskipuja. Vielä pääsen liikkumaan, mutta makaaminen ja istuminen tekee kipeää. Eikai näihin mitään poppakonstia ole, siedettävä vaan.
  10. M

    carena-turvaistuimista

    Onko kenelläkään kokemusta/mielipiteitä Carenan turvaistuimista? Näitä näyttäis olevan kahta eri mallia. Toinen 109 euroa ja toinen 119. Nyt tarvittasiin siis kokemuksia näistä..
  11. M

    hoitopöytä pakko ostaa???

    no,eihän se hoitopöytä ole pakollinen.voithan ostaa vaikka hoitoalustan ja laittaa sen pesukoneen tai vaikka tietokonepöydälle,,,,,,se mikä on itelle paras vaihtoehto! selkä tietty kärsii,jos matalalla hääräät vauvan kanssa. kannattee muistaa aina hyvät "työasennot" ettei tule jatkossa selkä yms...
  12. M

    Kysymys lapsivesipunktiosta

    Joo, no tarkotinkin ihan viimeisillä viikoilla tehtyä punktiota Kirjoitin hiukan epäselvästi tuon! :D
  13. M

    Kysymys lapsivesipunktiosta

    Teille, joilta on otettu lapsivesipunktio niin onko vaikuttanut mitenkään synnytyksen käynnistymiseen? Jostain olen kuullut/lukenut, että voi aiheuttaa synnytyksen käynnistymisenkin?
  14. M

    Cerazette

    Kolme kuukautta söin kyseisiä pillereitä ja meinasi tulla ero. Olin nimittäin oikea pirttihirmu, jonka kanssa ei varmasti kukaan mielellään asuisi saman katon alla. Ymmärsin itsekin, että tyhjästä mesuan, mutta mieli oli koko ajan niin ahdistunut ja huono, että tuli vain loukattua muita vaikkei...
  15. M

    Ennenaikaiset

    Meillä poika synty rv:lla 29+5 raskausmyrkytyksen takia. Painoi 970g pituutta 36cm. Kaksi kuukautta oli teholla. Nyt jo kolmen vanha ja täysin terve. Ja vilkas niinkun keskoset aika usein on. Nyt toinen tekovaiheessa. =)
  16. M

    Maistuuko iltapuuro?

    \ Herrantähden!!!Jos lapsesi koko ajan kerjää ruokaa, niin nälässäkö sinä sitä pidät!!??????????????? :wave: :wave: :wave: :wave:
  17. M

    Todella hankala1v6kk

    Uhmaa uhmaa ja uhmaa. Sitä se on. Ja sitä riittää kouluikään asti. Välillä vähemmän ja sitten taas kunnolla. Yksi myös teillä mikä vois auttaa on kaikki kodin ulkopuolinen elämä. Lapsesi tarvitsee ulkopuolisia kontakteja ja toimintaa missä purkaa fyysisesti itseään. Alkaa olla se ikä, et ei...
  18. M

    Apua!

    Tää on vaan tää vaihe elämässä. Muiden aika on sitten kun on. Elä tätä päivää ja ota vastuu tekemisistäsi. Edellisten kommentit on olleet tosi hyviä ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Lapsen teko on elinikäinen sijoitus ei lemmikki minkä voikin viedä pois jos tulee toisiin ajatuksiin. Sen...
  19. M

    Kun lapsi on nirso ruoan suhteen..

    olen periaatteessa samaa mieltä kuin edeltäjäni. Paitsi että ehkä se makkara ja peruna voi ihmetyttää päivähoidossa muita lapsia esim välipalana, jos ei toi "arttulin" lapsi syö hedelmiä/vihanneksia....:) Kai se ydin tässäkin jutussa oli uskoa siihen omaan äitiyteen, et tietää paremmin kuin...
  20. M

    Ruuat ja ruokamäärät

    Poika 1v6kk, ei syö vielä kiinteitä kuin n. 2-4tl/päivä. Täysimetyksellä siis ollaan edelleen. Kasvu ok, samoin verikoetulokset. Voi kunpa joskus saisimme mitata kiinteiden määrän deseissä eikä milleissä :whistle:

Yhteistyössä