Hakutulokset

  1. Sofia555

    Lokakuiset 2021

    Mahtuuko faceryhmään vielä? Täällä tänään varmistettu plussa kahden viikon jännityksen jälkeen kun ekan plussan jälkeen alkoi vielä menkat.
  2. Sofia555

    Tammikuiset 2020

    @Miisa19 Kyllä näitä outoja tuntemuksia ja kipuja löytyy mutta koitan olla hikoilematta vaikka ei ole vielä ultrattu o_O Ja paljon onnea @tyyne_ ! Luulen kyllä että hermo pettää ja varaan ajan varhaisultraan vaikka karvasempi puolisko toppuuttelee etten hötkyilis turhia.
  3. Sofia555

    Tammikuiset 2020

    @Mollama Joo kyllä välillä tekee pahasti mieli lihaa, oon yrittänyt syödä sitten semmosta kasvista/maitotuotetta mistä sais protskuu ynm. "korvaavaa" o_O @millionnea Nää kesän juhlat on kyllä haaste kun tuntuu jo nyt kaikki vaatteet ahdistavilta. Töissä on tulossa kakspäivänen palaveri jonka...
  4. Sofia555

    Tammikuiset 2020

    Odotan kauhulla tuleeko pahoinvointia, vielä ei ole tullut kun syö tiheään (koko ajan :ROFLMAO:). Nyt tekee mieli täysjyvävoikkuleipää, päälle hummusta, siivutettua avokadoa, valkosipuli- ja sipulijauhetta :p kera gefilus-mehun. Nyt kun pizza mainittu niin alkoi tekemään mieli sitäkin, reilulla...
  5. Sofia555

    Tammikuiset 2020

    Olipa onni ettei ollut mitään kummempaa ja kaikki kunnossa, itse olisin varmaan saanut paniikkikohtauksen ja ajanut tuhatta ja sataa lähimpään lääkäriin :eek: Ja koska tämä on nyt ensimmäinen raskaus niin joutuu välillä hakkaamaan päätä seinään ettei hermoile turhaan. Väsymys on ihan turkasen...
  6. Sofia555

    Tammikuiset 2020

    Ilmoittaudun varovasti mukaan, LA 28.1.2020 tai sinnepäin... kierto on heittänyt parilla päivällä välillä joten nyt mennään ehkä 5+4. Ensimmäinen raskaus, ei keskenmenojakaan takana ja täysi ylläri, toki aivan ihana sellainen koska lapsihaave on ollut VUOSIA ja nyt kaiken konkretisoitua olin...

Yhteistyössä