Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 mut voi ottaa pois kp-listalta. :) digi näytti eilen plussaa myös, teen ensi viikolla vielä viikkonäytöllisen. Aion kyllä varhaisultraan mennä, nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa että näkee onko jotakin elämää vai ei raskausoireena maha tyhjänä tulee huono olo, nännit on arat ja...
  2. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. ON: Tässä kierrossa en edes piinailijoihin liittynyt kun päätin olla testailematta. Tein yhden ainoan ovistestin, sekin jäi negaksi. Talleteteltiin säännöllisesti, ja nyt kp 27 aamulla tein testin kun ei kuukautisia...
  3. H

    Haaveena vauva 2020

    Tervetuloa uusille! Täällä menossa dpo5 flon mukaan. En tikuttanut tässä kierrossa niinkuin itselleni lupasin, mutta oireiden perusteella osui tuonne kp 13-14 tuntumaan ovulaatio. Nyt pitäis jaksaa piinailla vielä ainakin 6 päivää, mutta päivät menee vaan niin hitaasti!!
  4. H

    Haaveena vauva 2020

    Täällähän on tapahtunut, hirveästi viestejä! Pahoittelut @Wintersun, @nieve30 ja muut uuteen kiertoon joutuneet. @Helmiina1978 hyvä että hcg nyt kuitenkin itsestään laskussa vaikka harmillinen tilanne onkin. Ystäväsi oli aika tiukkasanainen kyllä, eihän asia kuulu hänelle mitenkään! Paha...
  5. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun onpa jännä tilanne sulla! Toivottavasti ei ala tiputtaa ja pääsisit huomenna testaa! @W.we inssikuulumiset kiinnostaa täälläkin! Ja pahoittelut @mom_89,jospa tää kierto ois meidän kierto! Täällä kp6, ja aattelin yrittää olla tikuttamatta yhtään mitään tässä kuussa, säännöllinen...
  6. H

    Haaveena vauva 2020

    Mulla on tänään kp1 niin sitä vain kuvittelee kaikenlaista oiretta itselleen. Kierto jäi kyllä taas naftiksi 24 päivää mutta on se jo parempi kuin viimeksi ollut 22. Voi olla että kierukassa olleen progesteronin vuoksi oman elimistön progesteronituotanto on liian matalaa. Ehkä se siitä...
  7. H

    Haaveena vauva 2020

    Vautsi, toivotaan vahvistumista sun viivalle!! mulla jotenki vaan menee usko kun edelleen näyttää negaa ja usein monella näkyy jo jotain tässä vaiheessa. Toisaalta sullakin vasta dpo 14 on viivaa, joten taidan vielä pitää pientä toivonkipinää yllä! @orgona meillä on kyllä jännät ajat!! Tuo one...
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Taidan liittyä pian teidän joukkoon.. Oon käyny lukemassa teidän kuulumiset mutta en ole pahemmin ehtinyt kirjoitella. Nyt tulee kauhee vuodatus: Tänään siis dpo 10. Oon tehnyt tänään ja eilen one stepit joissa ei kyllä näy yhtään mitään. Tosin...
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    Voi ei @Nyyyti tsemppiä tosi paljon! ❤️ Täällä dpo 5, en vaan tajua miten tätä odottelua jaksaa. Ajattelin testata ekan kerran dpo 11 aamulla ennen viikonlopun hulinoita. Vaikka oiskin nega niin en aio alkoa käyttää, mutta ehkä uskaltaa vapaammin syödä esim sushia :D
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    Aivan varmasti hormonit vaikuttaa. Aikaisemmin en jotenki ”uskonu” kaikkiin sivuoireisiin niihin liittyen mutta kun nyt on ollu ilman kuukauden niin oon kyllä huomannut että miten paljon ne vaikuttikaan!! Toivottavasti nyt normalisoituisi kierto, ihan hyvältä vaikuttaa kun positiivinen ovistesti...
  11. H

    Haaveena vauva 2020

    Mulla nyt YK 2 menossa enkä oo aiemmin testannu, ei siis mitään hajua oman luteaalivaiheen kestosta! Apteekin jotku omat ovulaatio puikkotestit käytössä. Aloitin dpo 8 testaamaan kerran päivässä iltapäivällä, paitsi tänään testasin aamupäivällä ekan kerran. Eilen iltapäivällä ekan kerran otti...
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    Ovulaatiotesteillä ovista yritetty täälläkin bongailla, mutta vielä en oo tasapaksuja viivoja saanut. Kiva ollu lukea ja nähä teidän muiden testejä, tietää että ei oo yksin näiden asioiden kanssa! Tänään oli aamupäivällä vähän vahvempi kuin aiemmin. Limat kyllä ilmaantui hieman jo...
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    Voi vitsit, taas oli moni plussannut! Onnea ❤️ Omanapailua: Mulle voi laittaa kp5, yk2 starttasi. Olin överitoiveikas ekan yk suhteen, mut eka kierto jäi lyhyehköksi 22 pvää kierukan poiston jälkeen. Tosin menkat oli jo ennen kierukan poistoa joten ei tämä eka kierto mitenkään järkevä kierto...
  14. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja piinailijoille! Toivottavasti tulisi vielä monta plussaa ennen juhannusta ❤️ Täällä dpo 3 sekä flon että cluen mukaan, en tässä kierrossa vielä testaillut ovista. Kierukan jälkeinen tyhjennysvuoto jäi puolen päivän...
  15. H

    Haaveena vauva 2020

    Täällä ilmoittautuisi uusi haaveilija joukkoon, kääk! Olen 27v, mies 29v. Vauvakuumetta ollut jo pidemmän aikaa, mutta työtilanne ei ole antanut periksi haaveiden toteuttamiselle. Nyt kuitenkin elämäntilanne alkaa olla sellainen että meidän eka vauva olisi tervetullut. Toissapäivänä kävinkin...

Yhteistyössä