Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2022

    Mä taas ootan synnytystä! Mutta toisaalta haluaisin olla vielä piiitkään raskaana, koska tää maha ja potkut on niin ihanaa. 😂 Tosiaan alusta asti pyörinyt mieles, et ihanaa päästä taas synnyttämään. 🙈
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tai predictor väärä nega. 😊 Kolmen vuoden ajan tein todella monta apteekin ultra-testiä ja kertaakaan ei näyttänyt väärää positiivista. Ainoastaan silloin kun oli raskaus kyseessä. Toivottavasti sinullakin näin!
  3. S

    Elokuiset 2022

    Laita viestiä emulnalle, se faceryhmä on ainakin salainen. Laitan alle vielä emulnan oman viestin ryhmästä. 😊
  4. S

    Elokuiset 2022

    Mulla on pääosin rajoittunut kertaan tai kahteen nuo oksentelut, pahoinvointi vie enemmän voimia. Jatkuvasti huono olo ja oksetus, mutta ei kuitenkaan tule oksennusta vaikka olon puolesta tuntuisi siltä. Tuossa muutama viikko taaksepäin paheni parhaimmillaan siihen, että oli kymmentäkin kertaa...
  5. S

    Elokuiset 2022

    Täällä 14+5 ja oksentelua päivittäin. En kyllä kovin odotakkaan nopeaa loppumista, kun edellisestä kesti lähes koko raskauden. Kivahan se toki oisi, että loppuisi. 😅
  6. S

    Elokuiset 2022

    Esikoinen ja työt pitää päivät kiireisinä, musta taas tuntuu et mennyt tosi nopeaa aika nyt! Tai siis sen jälkeen kun pääsi käymään nt-ultrassa parisen viikkoa sitten. 😄
  7. S

    Elokuiset 2022

    Aikavälihän sille taitaa olla 11+0-13+6, eli ihan normaalia. Toisaalta kiva myöhemmin, niin voi saada hieman parempaa kuvaa mitä vaikka 11+0! Vaikka odottelua ei toki mielellään ottaisi enempää mitä tarpeen. 🙈
  8. S

    Elokuiset 2022

    Voi ei, olen pahoillani 💔 tsemppiä paljon jaksamiseen ♥️😔
  9. S

    Elokuiset 2022

    Ja mä sit tuun sua päivän perässä, huomenna rv 8+5. 😆
  10. S

    Elokuiset 2022

    Ultrassa käyty ja syke näkyi ❣️
  11. S

    Elokuiset 2022

    Meillä oli kans esikoisesta ihan mahtava neuvolaterkka! Niin ihana ihminen, ihan innoissaan oon nytkin menossa tapaamaan kyseistä työntekijää. 😂 Todella rento, lämmin ja helposti pystyi puhumaan mitä oli mielenpäällä. Niin ja me kyllä kotikäynnillä juotiin ne pullakahvitkin ja höpöteltiin niitä...
  12. S

    Elokuiset 2022

    Aijaa, onpa jännä! En oo kuullutkaan tuollaisesta mahdollisuudesta. 😄 Meilläkään ei tosiaan ole kunnalla, mutta täällä ainakin nuo ultrat on eri paikkakunnalla keskussairaalassa.
  13. S

    Elokuiset 2022

    Saako kysyä onko sulla joku tietty syy miksi just yksityiselle? Tai niin kuin Nessanenkin sanoi, että kuitenkin nt-ultra on noilla samoilla viikoilla ja tulee postitse se aika. 😊
  14. S

    Elokuiset 2022

    Joo, tää tosiaan alko vasta 7+2, nyt rv 7+5. Mutta hirveästi jännitti kyllä ekat viikot, kun mietti et miksei ole mitään oiretta. Vaikka eipä se oireettomuus tai oireellisuus siltikään mitään takaa täysin. Mut yllättävän rauhallinen oon kuitenkin ollut, vaikka mielessä pyöriikin paljon...
  15. S

    Elokuiset 2022

    Vähän samat ajatukset täälläkin, liian hyvä olo ollakseen raskaana. 😅 Nyt tosin on alkanut kyllä aamupahoinvointi mistä oon ilonen, on ees joku vähän selkeämpi oire kertomassa raskaudesta. Kun vaan olisi ultrassakin kaikki hyvin.
  16. S

    Elokuiset 2022

    Mulla olis ensviikon maanantaina! Jännittää ihan hirveesti, sillon menossa 8+4. Onneks on joulu tässä välissä, niin ainakin menee päivät nopeaa kun on niin paljon ohjelmaa ja tekemistä. 🙊
  17. S

    Elokuiset 2022

    Aika hauska! 😄 Joo ku mä olin kans lukenut, että ne ois ihan hyviä niin ostinkin sit testiin. Mutta ei ainakaan hirveästi vakuuttanut nää testit, ehkä mulla oli huono erä. 😆
  18. S

    Elokuiset 2022

    Mulla pregchecki näytti ihan viimeisenä positiivisen viivan ja todella, todella haaleana. Vaikka samaan aikaan rfsu, apteekin ja clearbluen digi oli samoihin aikoihin selkeästi näyttämässä plussaa. Jos ois pregcheckillä tehnyt ekan testin, niin ois mennyt kauan ennen oisin hoksannut raskauden...
  19. S

    Elokuiset 2022

    Jos sulla vasta eilen olisi pitänyt menkat alkaa, niin en olis vielä huolissaan jos kuitenkin on vähän vahvistunut. Mä testasin menkkojen alkamispäivänä ja näytti silloin niin haaleaa, että melkeen ei erottanutkaan vaikka digi näytti kyllä 1-2. Parin päivän päästä näytti selkeämpää, mutta...
  20. S

    Elokuiset 2022

    Samat fiilikset täällä myös! Faceryhmä on tosin nyt vähän jo hiljentynyt raskausajoista, mutta kuitenkin meillä on edelleen ihana ja aktiivinen whatsapp-ryhmä. 😊

Yhteistyössä