Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Pääsee! Laita mulle yv nimi ja kuvaus profiilista ni lähetän linkin 😊
  2. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Huvitti toi korvien verisuonet 😆
  3. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Meki käydään rv17 yksityisel vähä kurkkimas. Nt-ultran nubin perusteel on selkee tyttö, mut jännä nähä mikä lopputulos sit on 😁
  4. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Vastasin tohon aiemmal samaan kysymykseen. Et aika hiljanen, mut aktiivisempi ku tää 😁
  5. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Noo ei se kauheen aktiivinen oo ku meit on nii vähä, mut sanoisin et tähän verrattuna se on 😄 mul voi laittaa viestil nimen ja kuvauksen profiilikuvasta ni lisään!
  6. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ainii ja mäkää en kuule doppleril mitään 😂 mul on nyt menkoist 10+3, se neuvolan ultra sano kyl jotai 9+6, mut varmistuu sit ens viikol!
  7. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mul on menny ihan hyvin, paha olo on käytännös kokonaan lähteny pois, vaikkei missää vaihees mitenkää paha ollukkaan. Kauhee nälkä on koko aika 😂 mul oli tänään eka neuvolakäynti ja siel ultrattiin!! Ei esikoisest vaan 🤣 mut kaikki oli hyvin, siel mytty heilutteli käsii ja hyppeli menemään ❤️...
  8. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ihanaa et ootte saanu hyvii uutisii varhaisultrasta ❤️
  9. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Jostai toisest keskustelust luin et se on iha normaalii! Et neuvolassaki käyny niin et luvut ok mut ei kuulu mitää ku on nii pieni. Mut kysymykseen, en oo kokeillu viel ite 😆
  10. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ounou, ei kuulosta kivalta 🫣
  11. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä en osaa kans sanoo et miten helposti niihin verikokeisiin pääsee.. Tai itemaksavana nyt varmasti ainaki pääsee, mut en tiiä saaks lähetet niin helposti jos ei oo mitää km-taustaa tms. Mul tuli 5+5 vast 3+ ja näytti viel 2-3 ku oli 5+3 😊 et älä ainakaa sen takii huolestu viel!
  12. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä en osaa yhtää sanoo, mä en ainakaa pysty klikkaa sun nimee koska oot vierailija 🤔 eli varmaan tarvii olla rekisteröityny
  13. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Nytku tääl on vissii uusia, niin huutelen et meil on facebookissa salainen heinäkuiset ryhmä! Jos haluu mukaan nii mulle viestiä ja vähä kuvausta profiilikuvasta jos on samannimisii useempi ni lähettelen sit linkkiä 😊
  14. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Laita ite omat tiedot siihen 😊
  15. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä oon ottanu nyt kopin tästä facebookista, niin jos on halukkai liittymään niin laittaa mulle viestiä! 😊 jos on samannimisiä, niin kuvailee vähä profiilikuvaa ni tiiän kenet lisään 😁
  16. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä kävin viikko sit tiistaina 😊 pitää miettii jos menis viel kerran ennen nt-ultraa 😄
  17. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mää en tiiä mitää suosituksii, mut mä pelasin esikoisest lentopalloo melkeen rv30 asti. Ajattelen ainaki ite niin et niin kauan ku pystyy ja tuntuu hyvält ni voi urheilla 😊 tietty ottaa huomioo perus ettei nosta liia painavaa tai kaadu/hyppää mahan pääl 😅
  18. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Just tänää mietin samaa 😄 tai eile illal tuli semmone olo.. Nyt on 7+1
  19. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä laitoin viestin 😊
  20. A

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Siel merioulun neuvolassa? 😄

Yhteistyössä