Hakutulokset

  1. P

    Laskettuaika 2022

    Heippa! Meille syntyi eilen tyttö ❤️
  2. P

    Laskettuaika 2022

    @Töppönen_ paljon onnea! ❤️
  3. P

    Laskettuaika 2022

    Paljon onnea @Skyela ❤️
  4. P

    Laskettuaika 2022

    Läheiset ovat melkeimpä kaikki työelämässä, joten ei kauheasti apua ole. Mies kyllä pystyy joustaan töistä ja auttaa minkä pystyy. Ainakin toistaseksi pärjätään ihan hyvin. Levossa onneksi pahin kipu laantuu ja on vaan vatsankovettumisia.
  5. P

    Laskettuaika 2022

    Heippa! Tervetuloa kaikille uusille. ❤️ @KÄÄRMEINEN hienoa kun sait mielenrauhaa ja vauvalla kaikki hyvin. Pelkopolikäynti on varmasti hyvä vaihtoehto, itsekkin käynyt joka raskaudessa. Täällä on ollut tosi kovia supistuksia ja kipuja. Neuvola laittoi lääkärille joka on reilu viikon päästä...
  6. P

    Laskettuaika 2022

    Mulla supistaa tosi herkästi ja tekee kipeetä. Uudelleen synnyttäjillä varmaan tekee herkemmin. Ja ehkä tunnistaa sen paremmin. Toki pitää käydä tarkistuttamassa paikat, jos kovasti supistelee. Pysyykö sulla nestettä sisällä?Nestehukka pistää supistamaan, joten juo paljon.
  7. P

    Laskettuaika 2022

    @Alinna86 muistaakseni sitä foolihappoa suositellaan läpi raskauden ja imetyksen. Erityisen tärkeää se on ekat 12 viikkoa, jolloin tukee sikiön kehitystä. Mulla on se raskaus/imetysvitamiini käytössä, joka sisältää kaikki tarvittavan, niin ei tarvi ku yksi pilleri muistaa päivässä.
  8. P

    Laskettuaika 2022

    Hei ompas hyvä kun sait diagnoosin ja mahdollista apua pahoinvointiin. :giggle:Nesteytys voisi kyllä tehdä hyvää.
  9. P

    Laskettuaika 2022

    Mulla oli alkionsiirrossa käytössä. Luget lopetettiin jo testipäivänä ja raskaus jatkui normaalisti. Se on kyllä pelottavaa lopettaa lääkkeet.
  10. P

    Laskettuaika 2022

    Joo siis sama homma. En itsekkään halua syödä mitään lääkkeitä, ellei olisi aivan pakko. Tsemppiä ja kyllä se toivonmukaan muutaman viikon päästä helpottaa.
  11. P

    Laskettuaika 2022

    Oi että tiedän ton olon! Itsellä loppui onneksi joskus rv 16 kaikista. Siis se oksentelu. Vielä välillä on paha olo kyllä, mutta ei mitään verrattuna siihen jatkuvaan pöntön halailuun. Täällä lääkärillä ainakin tarjottiin lääkitystä, itse en sitä sitten kuitenkaan ottanut kun ruoka kuitenkin...
  12. P

    Laskettuaika 2022

    @minttuni Täälläkin tuntuu ja näkyy potkut päivittäin. Mieskin on saanut niistä jo nauttia. ❤️ Nyt tässä raskaudessa olen nukkunut kuin tukki. Johtuu varmaan tästä 1-vuotiaasta, jonka perässä saa päivät juosta. Edellisessä raskaudessa valvoin myös useita tunteja keskellä yötä. Nyt ainakin...
  13. P

    Laskettuaika 2022

    Olen niin pahoillani. Voimia suureen suruun ja toipumiseen. ❤
  14. P

    Laskettuaika 2022

    Ihan mielettömän ihania uutisia en kestä! Mahtavaa! ❤️❤️❤️
  15. P

    Laskettuaika 2022

    Ultrassa käyty ja kaikki oli hienosti. Vauva näytti tytöltä edelleen. Tulipas tästä jotenkin todellisempaa taas. ❤️ Odottelen jännityksellä muiden ultrakuulumisia.
  16. P

    Laskettuaika 2022

    Mullakin on tänään rakenneultra ja jännittää. Tsemppiä sinnekkin!
  17. P

    Laskettuaika 2022

    No joo siis luulen että koko palsta jännittää sun kanssa täällä! Koita hieman saada unta ja lepoa. ❤️
  18. P

    Laskettuaika 2022

    @Alinna86 onko sulla huomenna ultra? ❤️
  19. P

    Laskettuaika 2022

    @KÄÄRMEINEN ompas ollut kurja kokemus esikoisesi aikana. Ei ihme jos nostaa tunteita pintaan. Onneksi olet löytänyt uuden kumppanin, jonka kanssa saat kokea synnytyksen ja vauvan saamisen yhdessä. ❤️ Meillä on melkeinpä kaikki hankinnat valmiina. En laittanut vielä edellisen jäljiltä kiertoon...
  20. P

    Laskettuaika 2022

    Nub piti täälläkin paikkansa. En edes ollut kuullut tuosta aikaisemmin, tuli ihan uutena juttuna tässä raskaudessa. Ja tosiaan myös mulla on iho huonossa kunnossa nyt tyttöä odottaessa.

Yhteistyössä