Hakutulokset

  1. N

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Onko mahdollista että olet silloin 24.1 tehnyt jonkun sellaisen testin joilla tulee vääriä positiivisia, esim rfsu:n?
  2. N

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Kovin paljon tsemppiä lisäpiinailupäiviin ❤️ on nämä päivät raastavia. Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin sinä n. 2,5 vuotta sitten. Ultrattiin kaiken kaikkiaan 3 kertaa. Oli kkm, oli raskauspussi, ruskuaispussi ja jotain aivan minimaalista materiaalia, tuli lääkkeellinen tyhjennys sitten...
  3. N

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Oon jo kerran joutunut lähtemään kesken leikin fb-ryhmästä pois keskenmenon vuoksi mutta laitanmpa nyt minäkin muista inspiroituneena pyyntöä tulemaan ❤️🤗 toivossa on hyvä elää!
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mä nään kyl tossa väriä eli sanoisin et plussa 😮
  5. N

    Haaveena vauva 2022

    Luin jostain et pregcheck:eistä ei saa enää nii helposti leffaviivoja aikaiseksi? Pitääkö paikkansa siis että antavat nykyään vähän laimeempaa viivaa parin vuoden takaisiin verrattuna?
  6. N

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moikku kaikille! Mä tulen kanssa tänne jo huhuilemaan vaikka toki hyvinhyvin aikaista ja kaikki vielä epävarmaa. Plussasin eilen dpo 12 (todellisuudessa ehkä 11?), olin jo testannut hätähousuna useamman päivän negoja ja menettänyt jo toivonkin niin menin takaisin nukkumaan esikoisen viereen ja...
  7. N

    Syyskuiset 2020

    Nt ultrassa sanottiin että jos tulokset eivät ole tulleet kahdessa viikossa täytyy soittaa neuvolaan. Mulla ne tuli kahdessa päivässä, tai siis se kirje, jossa kerrottiin ettei ole down riskiä. Ei siinä lukenut muuta, esim riskilukuja.
  8. N

    Syyskuiset 2020

    Mä haluaisin tulla sinne fb-ryhmään, tää keskustelupalsta on menny niin vaikeeks :/ mut en enää tiiä miten täällä laitetaan yksäriä. Tietääkö joku? Norppa 10+3
  9. N

    Haaveena vauva 2020

    Mä en tiennytkään et doppleria voi käyttää näin aikaisin! Onko sulla suositella jotain merkkiä? Käyn ostaa heti
  10. N

    Syyskuiset 2020

    Mulla nt 12+5. Terkkari sanoi et laittaa lähetteen jotta voisin varata Maisa-apin kautta, no eihän se toiminut niin jouduin soittamaan sinne sikiöseulontayksikköön ja sanoivat että hyvä että soitin että ei tuo Apotti/maisa vielä toimi.
  11. N

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä mä ajattelisin niin, että jos kyse on normaalisti etenevästä raskaudesta testit vahvistuisivat päivä päivältä. Eikö nuo testit ole olleet melko haaleita jo pidemmän aikaa? Ei ole tarkoitus satuttaa sinua, mutta mietin et jos sinne on edellisestä km jäänyt raskausmateriaalia joka ylläpitää...
  12. N

    Syyskuiset 2020

    Samat fiilikset koskien tätä raskautta, olen epäuskoinen ja aika ahdistunut siitä että tuleekohan tästä mitään. Mulla kkm 07/19 taustalla. Keskiviikkona käytiin ultrassa ja sieltä löytyi 7+0 kokoinen sikiö ja syke, mutta myös pieni myooma (1 cm) raskauspussin takaseinässä sekä endometrioosi...
  13. N

    Syyskuiset 2020

  14. N

    ~Elokuiset 2020~

    Tulen syyskuisista tänne kommentoimaan, voisi olla perioraali dermatiitti, monet saa sen just raskausaikana. Mulle auttoi avenen cicalfate voide. +Muutenkin siirtyminen tosi hellävaraisiin tuotteisiin.
  15. N

    Syyskuiset 2020

    Tsemppiä vuotajille Cindra ja Jonsku88, onneksi vuodot ovat yleisiä ja ultrassa monesti näkyy sitten se sydän kuitenkin ❤️ Mä oon ollu niin väsynyt ja pahoinvoiva etten ole jaksanut tänne kirjoitella. Nukun sen 5-6 tuntia yössä ja jo 19.30 aikaan illalla on pakko mennä jo sänkyyn. Ei tulis...
  16. N

    Syyskuiset 2020

    Mä tulen kans mielelläni fb-ryhmään ja listoille kunhan varhaisultrassa käyty (31.1). LA 16.9, plussasin pari viikkoa sitten ja melko aikaisin tuli mielestäni vahvoja testejä (leffaviivat pc:varsinaisenallä testipäivänä). Esikoista odotan ja olen 31 v. Naistenklinikalla todennäköisesti...
  17. N

    Haaveena vauva 2020

    Ootko käyny laajoissa rautalabroissa? S-ferrit, s-tfr (muistaakseni)?
  18. N

    Haaveena vauva 2020

    Ok, ehkä maltan vielä hetken että saisin sen 1-2
  19. N

    Haaveena vauva 2020

    Hikoilusta, mulla on kans muutamana päivänä tullut ihan sellainen voimattomuus/hikikohtaus et pitää äkkiä saada ikkuna auki. Dpo siis 11 ja plussaa näyttää. Aiheesta toiseen: CB:n digistä. Mulla on kaks digiä jemmassa jota olen säästänyt pitkään, milloin on paras aika kattoo digillä? Eli jos ne...
  20. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kääk ✨ tuun teijän kaa syyskuisiin kunhan testailen nää pyhät ensin ja katson vahvistuuko

Yhteistyössä