Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Pääsitkö jo fb ryhmään? Jos et niin laita @knyte lle viestiä niin pääset ryhmään 😊
  2. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tein äsken eri testillä niin nyt testiviiva oli reippaasti tummempi ku kontrolliviiva 🙌🏼 Jos sitä taas hetken ois rauhallisin mielin 💚😅
  3. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Eiks tällee ihan alussa oo muutenki vaikee nähdä kasvaako siellä mitään vaikka ultrattais 🤔 Toivottavasti viivat vahvistuu 💪🏼💚
  4. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ihana asenne sulla ♥️ Tsemppiä tulevaan 💪🏼👍🏼💚
  5. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Toimiskohan toi myös myöhemmin jos uskottelis itelleen ettei oo liitoskipuja tai jatkuvaa pissahätää 🙈😅 Mullakin tosi epäsäännölliset menkat ja en edes oo uskonu et ovuloisin pitkien kiertojen takia mut tässä sitä ollaan. Tsemppiä sullekin ja onnea 💚
  6. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Juu. Ajattelin testailla jollaki toisella ja kokeilla vaik päiväl vaik esikoisesta oli ainakin aamusin tummimmat viivat. Sit viel viikon päästä jos tekis viikkodigin ja sit vois odotella varhaisultraa 👍🏼💪🏼
  7. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla just suurin tekijä oli mahtava läsnäoleva kätilö💚 Toivotaan et sullekin osuu tällä kertaa huippu yksilö 😊
  8. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mä aina ajattelin et ois kiva olla kesäl ison mahan kanssa kun esikoinen on syntyny talvella. MUTTA jos on samanlainen helle ku viimeset kesät ollu ni 2,5 vuotiaan peräs juoksemine ison mahan ja kipujen kanssa ei kyllä hirveemmin houkuttele ja ylipäänsä se kuumuus, vihaan kuumutta ja hulluu...
  9. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä kans stressiä pukkaa kun testit ei vahvistu. Jos mäkin sit testaan eri merkillä. Esikoisesta tuli "leffaviivat" joskus 4+5 ja nyt olis 4+2 ni jos sitä viel loppuviikosta testais uusiks 🤔 Pelottaa et kaikki ei oo hyvin 😥 Ihan todella raastavaa. Ois niin helppoo jos vois vaan olla huoleti...
  10. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla oli esikoisesta nännit kipeenä ovulaatiosta alkaen monen monta viikkoa mut nyt ei oo mitään 🤔 Yritän ajatella et raskaudet on erilaisia ja ei tarkota mitään et nyt ei oo 👍🏼
  11. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla oli alunperin toiveena viel pienempi ikäero mut tällee jälkikäteen mietittynä 2,5v on ihan tarpeeks pieni 🙈 Hirvittää vähän kyllä jos iskee viel esikoiselle joku vuosisadan pahin uhma just ku vauva syntyis tms. Kerroinkin hänelle et nyt olis aika itsenäistyä 😂😂
  12. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ajattelin jos menis kauniiseen odotukseen tai perhe-arteen ni pääsis vähän halvemmalla. Ehkä rv7 mut se olis vasta joulukuun toisella viikolla. Kamalan pitkä aika. Esikoisesta mentiin vasta nt-ultraan. En tiedä miten selvisin siihen asti järjissäni 🤔 Mä mieluummin juttelisin pienemmäs ryhmässä...
  13. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tee uus testi parin päivän päästä ja kato vahvistuuko 🤩🥰
  14. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Moikka! Täällä plussattu eilen. Omien laskujen mukaan 3+6 olis nyt. Menkat pitäis alkaa vasta maanantaina niin vielä vähän hirvittää. Eilen oli koko päivän outoa vihlovaa vatsakipua joka levossa loppu kumminkin. En muista et esikoisesta olis näin aikasin ollu tämmöstä niin ahdistaa kyllä...
  15. M

    Helmikuiset 2020

    Laitoin sulle viestiä fb ryhmästä mut en tiedö lähtikö se (n)?
  16. M

    Helmikuiset 2020

    Mitenkäs se salainen fb ryhmä toimii? Onko tosiaan niin, että siitä et varmasti lähe kavereille ilmotuksia, että oon liittyny sellaseen. Ei siinä mitään mut jos sen ryhmän nimi on esim helmikuiset2020 ni ei jätä hirveesti arvailujen varaan :D
  17. M

    Helmikuiset 2020

    Moi kaikki :) Mulla taustalla pcos ja ilman e-pillereitä menkat tuli miten sattuu pari krt vuodes ja lääkärit sano, että tuskin ovuloin. Joten kun päätettiin toukokuun alussa jättää ehkäsy pois oletin, että raskautumiseen menee kauan tai, että se tuskin on luomusti edes mahdollista. Olin...

Yhteistyössä