Hakutulokset

  1. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Täällä myös oltu kotona kohta yli viikko. Synnytys meni hyvin ja ei jäänyt mitään traumoja. Nyt opetellaan arkea ja koitetaan päästä er Hupsis lähti vierailijana :D
  2. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Meillä on kanssa pinnasänky raahattu nyt sängyn viereen, tosin ei oo ihan siinä kyljessä kiinni. Varmaan sitten käännetään, jos tuntuu siltä et pitäis olla sängyssä kiinni samaan suuntaan ku meidänkin sänky on, nyt mulla ja vauvalla on päät vastakkain. :D Oon ajatellut et nostan hänet sitten...
  3. EllenL

    Helmikuiset 2020

    @Matkallamamaksi Joo ei oo hirveästi tullut tehtyä muutoksia, annoskokoihin oon kiinnittänyt kyllä huomiota. Helposti nousee arvot jos lappaa isolla kädellä ruokaa. Korostuu tosiaan se, et pitää huolen ateriarytmistä. Mulla on muutamat herkutkin kyllä mennyt, silti arvot on niidenkin jälkeen...
  4. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mulla olis vielä tää viikko töitä ja sitten alkaa mammaloma :-) VIHDOIN. Hankinnat alkais olla tehtynä, sellaset pienet sälät puuttuu vielä, vaipat/vitamiinit jne.. Mutta niitä ehtii tässä ostelemaan ja kenties joululahjaksi voi odottaa jotakin vauvaan liittyvää. :) Mua vähän harmitti, kun...
  5. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mahan päältä tuntuu ja näkyy, kun vauva pyörii menemään. Jalan voi helposti erottaa ja punkee kyllä melkeen vatsan läpi! Ei oikeen tunnu kovin mukavalta. Varsinkin toi läpi tuleminen alkaa iltasin kun menee sänkyyn kyljelleen niin tuntuu et hän potkii patjaa oikeen :D Mä kans havahduin siihen...
  6. EllenL

    Helmikuiset 2020

    @Matkallamamaksi Mulla on sama tilanne, että taitaa vauva olla perätilassa potkujen perusteella. Toisaalta odotan esikoistani, että vaikea jotenki edes sanoa miten se siellä möyrii. Taitaa viellä näillä viikoilla paljon kääntyilläkin. Mulle tuli alussa sellanen synyntyspelko oikeen, se lähti...
  7. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mä taidan laskea vaan jo päiviä siihen, kun saa jäädä äitiyslomalle. Jotenkin ei enää yhtään nappaa tää työskentely.. 25 aamua vielä pitää jaksaa töissä. Tää väsymys on jotakin niin järkyttävää etten kestä. Töissä keskittyminen on tosi haastavaa ja hermo on kireellä kun ei tässä oo kohta moneen...
  8. EllenL

    Helmikuiset 2020

    En enää muista kuka noista seksihaluista kyseli, mutta itsellä ainakin aika nollassa. Mulla on alapään limakalvot just sellasessa kunnossa taas, et hyvä et uskaltaa ees itse koskea alakertaan. Virtsiksestä oon kärsiny jo pari kertaa ja ajatus siitä, et joku törkkää tonne sisälle mitään...
  9. EllenL

    Helmikuiset 2020

    @Päppyrä Olipas ilkeä lääkäri! Mulla on pinna niin kireellä, että olisin varmaan sanonut takasin samalla mitalla ja todennu loppuun, että olis parempi sanoa vaan suoraan alussa jo jos vituttaa ja on huono päivä eikä tolleen purkaa suhun sitä. Mä oon hakenut kelasta kaikki muut, paitsi...
  10. EllenL

    Helmikuiset 2020

    @Sampura Joo mäkään en tiennyt vaunuista yhtään mitään ja ei voi muuta ku hämmästellä kuinka kalliita osa on. Tosta emättimestä niin täytyis varmaan itsekin tsekkaa jollaki peilillä et miltä se alapää näyttää, en oo kattonut sitä kertaakaa nyt raskaana :D. Oon ymmärtänyt et muutokset on ihan...
  11. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Me aateltiin kanssa nyt viikonloppuna mennä katsomaan rattaita. Jotenkin tää rattaiden ostaminen on musta se tylsin asia :D Hoidetaan alta pois ni ei tarvii enää miettiä! Ihanaa et on saatu hyviä uutisia ru:ssa. En oo oikeestaan vielä kovin monessa keskusteluryhmässä törmänny siihen, et olis...
  12. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Kaikki oli hyvin RU:ssa, eloisa tyttö siellä näkyä. Tulkaahan kertomaan muutkin ru kuulumisia, kun ootte käynyt, kiva lukea. :)
  13. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mulla tänään rakenneultra, pitäkääs kaikki sormet ja varpaat pystyssä.. :) PS: äiti osti mulle LIDL:stä paketin vauvan body (5kpl) ja makso 5e. Yritin katsoa netistä onko tota pakettia enää, mut ei näkynyt. Nuo olivat vielä luomupuuvillaa. Huomasin kyllä sit et siel on paljon muita vauvan...
  14. EllenL

    Helmikuiset 2020

    No ehkä toi mun kaikkialla oli sitten oikeen käypä vastaus, se tuli vielä kyllä rv 16 aikaankin kätilön suusta mut kai se sillonkin voi olla kaikkialle, mistä näistä tietää. Täytyy siellä rakenneultrassa kysyä johon tosiaan ei oo enää kauaa.. Alkaa ihan vatsassa kiertää ku mietin sitä vaikka...
  15. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mulla nytkin on noita erikoisia elohiiren tuntuisia tuntemuksia alavatsassa, ne alko heti kun söi. :D Ehkä ruoka sai eloa pieneen! Ei ne kauaa ikinä kestä, mutta tulee ehdottomasti useita kertoja päivässä. Mä en oikeasti edes tiedä missä mun istukka on, kysyin sitä viime ultrassa ja se ultraaja...
  16. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mä taidan tuntea kyllä liikkeet jo, oon varmaan tuntenut muutaman viikon. Voisin kuvata niitä sellasiks, et ihanku elohiiri olis aina yhdessä kohdassa ja mieskin on tuntenut ne vatsan läpi. Aika kovilta ne liikkeet tuntuu enkä enää usko et kyseessä on vaan pieru suolessa :D Mulla kanssa...
  17. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Joo siis meilläkin töissä kaikki on flunssassa ja oma mieskin on valitellut kurkkukipua ja flunssaisuutta. Mulla tää alko kurkkukivulla ja nyt on vaan tukkonen/räkänen olo, kuume on mulle _todella_ harvinaista eikä sitä ainakaan nyt ole ollut. Ikäänku tiedän sisimmässäni, et kyse on vaan...
  18. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Mä en oikeen tiedä olenko tuntenut liikkeitä, jotenki sellasia outoja muljahduksia (ei edes kovin hentoja, miten yleensä kuvataan). Oon ehkä tullut lopputulokseen et joo kyllä ne on liikkeitä mut en mä sitten oikeasti edes tiedä kun en tiedä mitä edes tuntea :D Mulla meni pitkään tosi hyvin et...
  19. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Me käytiin viikonloppuna ulttassa kurkkimassa pientä (joka voi oikein hyvin, vaikka siitäkin taas stressi oli). Sukupuolesta saatiin kanssa veikkaus, pieni tyttö siellä olisi. Nyt vaan täytyy malttaa rakenneultraan ja rentoutua. Jotenkin toi ultra kyllä rentoutti, vauva vastas sitä mitä pitikin...
  20. EllenL

    Helmikuiset 2020

    Joo näinhän se on, että suomessa on kyllä hyvä laatu ja maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Mä kans muutenkin kalatuotteissa aina vähän katson ravintolan suhteen missä viitsii syödä ja missä ei, ihan vaan sen pilaantumisen takia. Mä luulen et just tää kun esikoista odottaa niin on vähän pelokas...

Yhteistyössä