Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2020

    No mä olen nyt löytänyt yhden porukan... Meil on watsapp-ryhmä.
  2. T

    Maaliskuiset 2020

    Neuvolassa lasketaan kierto aina 28 päivän mukaan. Itseä myös kiinnostaa liittyä faceryhmään, JOS tulee esim paikkakunnittain myös. :) Eli täällä huutelee Turku! Ilmianna itsesi jos olet turkulaisia. Tai vaihtoehtoisesti voidaan täälläkin keskustella. Olis vaan kiva saada tuttuja samalta...
  3. T

    Maaliskuiset 2020

    Laittakaa halukkaat viestiä fb-ryhmästä. Oma nimi ja tunniste:)
  4. T

    Maaliskuiset 2020

    Kun laitatte viestiä fb-ryhmästä, niin laittakaa nimenne lisäksi jokin mistä teidät tunnistaa, on helpompi löytää.(y)
  5. T

    Maaliskuiset 2020

    Ryhmään otetaan sata jäsentä. Nyt on kasassa noin 36. Eli myöhemminkin vielä varmaan pääsee mukaan.
  6. T

    Maaliskuiset 2020

    Onpa surullista! Kuinka alussa siis olitkaan? Paljon paljon voimia!
  7. T

    Maaliskuiset 2020

    Juu liittykää ihmeessä mukaan faceryhmään jos vaan haluatte! :)
  8. T

    Maaliskuiset 2020

    Lisäsin teidät kaikki. :)
  9. T

    Maaliskuiset 2020

    Jos haluat liittyä faceryhmään niin pistä viestillä nimi niin lisään sut joukkoon salaiseen.
  10. T

    Maaliskuiset 2020

    Ryhmä perustettu. Laittakaas mulle tai @ylmama yksityisviestejä niin saamme halukkaat liitettyä. (y)
  11. T

    Maaliskuiset 2020

    Joo perustetaan faceryhmä mut mä kans haluan, että se on pienehkö(y) Mä voin sen tehdä salaiseksi, mutta tarvitsen siihen jonkun mun kaveriksi, että sen pystyy luomaan. Eli jos joku voi laittaa mulle yksityisesti oman nimen ja vaikka jonkun tunnistuskohdan profiilikuvasta niin olis kiva ;)
  12. T

    Maaliskuiset 2020

    Ja täällä taas ei oireita muita kuin menkat on jääneet pois ja ajoittain menkkamaista kipua. Rinnat ei oikeestaan satu yhtään. Täällä siksi paniikki nostaa päätään. Ekassa oli jo tässä vaiheessa oireita, vaikka siis mennään nyt vasta 4+0/4+2(?). Ehkä oon vaan hätähousu....
  13. T

    Maaliskuiset 2020

    Siis mähän on niin hermoheikki :whistle: ja mä oon vasta yhden testin tehnyt. Neuvolan varasin, 5.8 on mulla ja laskettuaika onkin siinä 12.3. Eli samoissa mennään. Odotellaanko me enemmän ihmisiä vai mennäänkö jo tuonne facen puolelle;)
  14. T

    Maaliskuiset 2020

    Just hetki sitten aloitin maaliskuisten ketjun. Eli täällä plussattu. Ensimmäinen täytti juuri kaksi.
  15. T

    Maaliskuu 2020

    Tänään tein plussan ja laskurin mukaan maaliskuun alkuun ajoittuu laskettuaika. Onko jo muita plussanneita?

Yhteistyössä