Hakutulokset

  1. H

    ~Elokuiset 2020~

    Minä vielä heilun täällä, vaikka en aina saa kirjoitettua. @merin meillä sama juttu noiden ikenien, kuolan ja jyrsimisen kanssa. Herra järsii ihan antaumuksella mm. sormiaan ja unirievun reunaa. Minä oon kans yrittänyt tarjota purulelua, mutta vielä ei hirveästi osaa käyttää sitä. Meillä on...
  2. H

    ~Elokuiset 2020~

    Ainiin, ihanan virkistävältä kuulosti tuo syyslomareissu @merin :)
  3. H

    ~Elokuiset 2020~

    @Metsäntähti onpa ihana nimi teidän pojalla! :) Minä en taida viitsiä kertoa meidän pojan nimeä täällä, kun on sen verran harvinainen. Mutta sen voin kertoa että kutsumanimen/1.etunimen valintaan vaikutti isän nimi, eli on lähellä sitä. Huh @merin ! Minä en varmasti pystyisi edes kaikkeen...
  4. H

    ~Elokuiset 2020~

    Heippa näin pikaisesti ja lyhyesti! Minullekin sopisi fb-ryhmä vallan hyvin :) Hedvig ja pallero 9vko
  5. H

    ~Elokuiset 2020~

    @merin on vain kyllä ollut melkoinen päivä! Huvittavan harmittava se pyöräjuttu. @KeepGoing miten menee vauvelin, imetyksen ja painon kanssa? Minä olen ollut nyt alkuviikosta vähän kipeänä, ja kävin eilen varmuuden vuoksi koronatestissä, jonka tulos oli negatiivinen (juuri tsekkasin...
  6. H

    ~Elokuiset 2020~

    Juu minä nostan hattua ihan kaikille teille joilla on useampia lapsia! ♡ Itse koen, että hyvä että jaksan hoitaa ja kasvattaa tämän yhden, ja hänenkin "hankkimista" (yrittämistä) piti harkita tarkkaan. Mutta ihana että olen tässä nyt, kyllä tuo poika ja äitiys ovat niin ihmeellisiä asioita :)...
  7. H

    ~Elokuiset 2020~

    @KeepGoing voi itku, olen pahoillani :( Meidän kummitytöllä oli aikoinaan tiukka kielijänne, ja sille piti tehdä erinäisiä toimenpiteitä :/ Toivottavasti syy ja täsmäapu joka tapauksessa löytyisi ja pikkuinen alkaisi saada painoa lisää. Täällä puolestaan kasvu on hurjaa ja suihkutissit...
  8. H

    ~Elokuiset 2020~

    Lämpimät onnittelut @Metsäntähti @lyrae ja @La Mer ! ♡♡♡ Ja pahoittelut, jos unohdin jonkun. Mukava lukea myös kaikkien muidenkin kuulumisia. Itse en ole saanut kirjoitettua mitään täältä vauva-arjen keskeltä. Yllättävän "hektistä" tämä elo, vaikka hissukseen kolmistaan kotona elelläänkin...
  9. H

    ~Elokuiset 2020~

    Terveisiä synnäriltä! Poikamme saapui maailmaan myöhään toissailtana, vajaa viikko ennen la:aa. Ensisynnyttäjän näkökulmasta kaikki kävi tosi nopeasti! Kaikkineen synnytys kesti n.8h. Iltapäivällä olin vielä pihalla haravoimassa, tunti siitä alkoi tulla lapsivettä ja 1,5h siitä saavuttiin...
  10. H

    ~Elokuiset 2020~

    @KeepGoing en yhtään ihmettele jos pinna on kireällä, kun olet joutunut nukkumaan huonosti jo pitempään. Ja tietty raskaushormonit ylipäätään antavat omat "kivat" lisänsä. Toivottavasti tosiaan helpottaa kun pikkuinen on maailmassa. Sitä minäkin toivon näiden omien tunnemyllerrysteni kanssa...
  11. H

    ~Elokuiset 2020~

    Kiva että sulla noin päin! Minulla puolestani mielialaongelmat pahentuivat/aktivoituivat tuolta jostain raskauden keskivaiheilta lähtien. Siihen varmasti vaikutti lääkkeiden mininointi ja elämäntilanteeseen liittyvä stressi. Joka tapauksessa onnea terapeuttiehdokkaan tapaamiseen! Toivottavasti...
  12. H

    ~Elokuiset 2020~

    Minä muuten saan tähän hymiöitä ihan vain perinteisesti kirjainmerkkejä yhdistelemällä, eli esim. : ja ) tai D. Ja tästä puhelimen näppiksestä kaivelin tuon äskeisen sydämen, ja se näyttäisi näkyvän ihan kuin pitääkin :D
  13. H

    ~Elokuiset 2020~

    @merin harmillista että ovat sillä tavalla stressanneet sen alkuimetyksen kanssa. Se vaikuttaa olevan kovin tähdelinen asia, ja ymmärränkin kyllä sen. Mutta uskon myös, että äiti (jolla on jo ennestään lapsia) osaa aistia vauvastaan tämän tilanteen ja tarpeet parhaiten. Ja hauskalta kuulostaa...
  14. H

    ~Elokuiset 2020~

    Ja tsemppiä @KeepGoing ! Nyt jännätään sitten miten sun tilanne etenee :) Mulla on alkanut tulla useita kertoja päivässä sellaisia kipakoita vihlaisuja oikeaan nivuseen ja vähän tuonne kohdunkaulan seudulle (tulkitsen niiden paikantuvan sinne, en ole ihan varma..) Olen ajatellut että eivät ole...
  15. H

    ~Elokuiset 2020~

    Sydämelliset onnittelut @merin !! Raketin lailla hän kuulostaa tosiaan tulleen, huolellisten (aiempien päivien) valmistelutouhujen jälkeen :D Hyvä, että saitte kaverin muille lapsille, ja hienoa että vauvan paino oli maltillinen. Millainen vointi sinulla nyt on? Joko sinulta tulee maitoa?
  16. H

    ~Elokuiset 2020~

    @merin joo tietysti kaikilla meillä jännät ajat, mutta sinulla vaikuttaa nyt tapahtuvan niin kovasti että ei tiedä vaikka ihan kohta olisi vauveli maailmassa ;) Mietin tuossa myös, että monikohan meidän palstalaisista on jo mahdollisesti synnyttänyt. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miten...
  17. H

    ~Elokuiset 2020~

    @merin voi että mie jännään täällä sun puolesta miten tilanne etenee! Toivottavasti tuo painoarvio olisi tosiaan yläkanttiin. Täällä taas yökukutaan. Eilen kävin pyörällä kaupungilla, ja se tuntui vielä varsin hyvältä kunhan hissukseen pyöräili. Tosin kotiin tulin autolla ja mies polki...
  18. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mukava kuulla sinunkin kuulumisia @Metsäntähti ! Ja kiva, että sinulla on mennyt niin hyvin ja tasaisesti Eiköhän ne kilotkin synnytyksen jälkeen (imettäessä?) karise :)
  19. H

    ~Elokuiset 2020~

    Ainiin @La Mer kiitos paljon tsempistä noihin minun mielen ongelmiin liittyen ja tsemppiä sinullekin terapeutin etsintään! Kannattaa kyllä tosiaan pitää itsestään huolta ja hakea sitä terapiaa, jos suinkin jaksaa <3 Minulla on myös uupumistaustaa noiden mielialavaikeksien lisäksi. Onko sinulle...
  20. H

    ~Elokuiset 2020~

    On kyllä hauskaa, että uusia tulee tänne vielä näin loppumetreillä - joka ei kyllä haittaa mitään, lämpimästi tervetuloa vaan! :) Tosi ikäviä kyllä nuo nukkumisvaikeudet ja väsymys. Minäkin nukun tosi pätkittäin, mutta minulla on sillä tavalla helppoa, että voin ottaa päiväunia milloin vain ja...

Yhteistyössä