Hakutulokset

  1. F

    Haaveena vauva 2020

    Oho en ollutkaan kirhautuneena ja tulikin vierailijana tuo teksti
  2. F

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @Mammakatri :love:
  3. F

    Haaveena vauva 2020

    Tiedän tunteen. Varsinkin kun viimeksi tulin ekasta kerrasta raskaaksi. Jotenkin siihen luottaa että kyllä se nyt heti tärppää vaikka tietää että ei ole todennäköistä. Jotenkin vaan todellisuus iskee vasten kasvoja. Ei muuta kun tsemppiä uuteen kiertoon (y)
  4. F

    Haaveena vauva 2020

    onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia kaikkien haamuille :love: Pelkääkö moni ettei saa lasta luomusti vaikka olisi vasta ensimmäinen yk menossa? Itse huomaan ainakin että sitä mahdollisuutta mietin mielestäni liian usein ja pelkään ettei sitä lasta kuulu vaikka vasta 3yk menossa...
  5. F

    Haaveena vauva 2020

    Mulle voi päivittää kp6 ja ottaa pois piinailijoista. Sori et on kestänyt en oo vaan jaksanu kirjoittaa.
  6. F

    Haaveena vauva 2020

    @Karvakorvat onnea :love: @Haavejuttu pahoittelut :cry: kun sain keskenmenon viikolla 6 niin ystäväni sanoi minulle mielestäni kauhean lohdullisesti että "ehkä joku tarvitsi sitä lasta paljon enemmän sillä hetkellä ja meidän on vasta matkalla" minua se lohdutti:love: toivotaan että pian...
  7. F

    Haaveena vauva 2020

    Ei ne aina oikeasti oo herkempiä vaikka pitäisi olla. Ja noi digit on kanssa herkempiä kuin ehkä pitäisi. Jos digiin saisin plussan niin siihen kyllä uskoisin (y)
  8. F

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 Toivottavasti saisit nyt jotain selkoa tilanteeseesi. Tsemppiä
  9. F

    Haaveena vauva 2020

    Toivottavasti vahvistuu
  10. F

    Haaveena vauva 2020

    Mä sain viimekierrossa 3 apteekin ultra testiin haalean viiva ja mieskin näki mutta menkat alkoi ovulaatiosta nähden ajallaan. Yhden niistä haamuista sain ovulaation aikaan(ovulaatio oli 2vko myöhässä siksi testasin :ROFLMAO:) niidenhän ei sitä ainakaan pitäisi näyttää (n) ja sitten tuli ihan...
  11. F

    Haaveena vauva 2020

    @Apustaja ihanaa ja onnea :love: ja paljon tarrasukkia matkaan
  12. F

    Haaveena vauva 2020

    Lupaavalta näyttää kovasti vahvistumista sinne :love:
  13. F

    Haaveena vauva 2020

    https://aijaa.com/1wS8pI En tiedä näkyykö tuossa kunnolla mutta livenä aika selkeästi näkee ja värillinen viiva on tää on nyt pc:n testi. Harmittaa vaan ku vielä niin aika en vaihe et mitä vaan voi tapahtua
  14. F

    Haaveena vauva 2020

    Oliko nä raskaus keijun one stepit niitä testejä mussä joku oli saanu vesilasissa plussan? Mulla on nyt dpo6-8 ja alavatsa kohtuullisen kipeä ja runsas vv niin tein ovulaatiotestin ku ajattelin jos se onkin vasta nyt vaikka viimeviikonloppuna luulen olleen testin plussa. Testi näytti tasavahvoja...
  15. F

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @poreilevalimu :love: paljon tarrasukkia matkaan
  16. F

    Haaveena vauva 2020

    Ku= kohdun ulkonen Kkm= keskeytynyt keskenmeno Km=keskenmeno Tässä muutama lisää:)
  17. F

    Haaveena vauva 2020

    @Ehka2020 kyllä siinä näkyy selkeästikin viiva (y)toivotaan parasta
  18. F

    Haaveena vauva 2020

    @addison onnea:love: @haaveilija-31 mä en ikävä kyllä nää tossa mitään mut en oo nähny monessa muussakaan missä toiset on nähny :ROFLMAO: toivotaan että siihen ilmestyisi viiva :love: Mut vois lisätä piinailijoihin ihan varma en oo ovulaation ajankohdan tulkinnasta mutta melko varma että se...
  19. F

    Haaveena vauva 2020

    Joo on mulla hiukan oireita mut ne on aina ollu aika vähäisiä et limatki tuntuu vaan hiukan lisääntyvän paitsi viimekierto oli joku super lima kierto:ROFLMAO: mut siis yleensä ainoa oire on tosi kova kipu mut sitä ei oo kahdes viime kierrossa ollu siksi testit halusinkin et tietää että tuleeko...
  20. F

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille vastauksista jatketaan testailua ja katotaan mihin viiva kehittyy:love:

Yhteistyössä