Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2020

    Okei no siis neuvolassa ehdottivat perhevalmennusta heti kun mies ilmoitti pelkäävänsä synnytystä enemmän kuin minä. Tästäkin varmaan johtuu että luulin sitä synnytysvalmennukseksi. Eiköhän me siellä käydä, varsinkin jos siellä puhutaan kivunlievityksistä yms niin saisi miehen ehkä vähän...
  2. S

    Helmikuiset 2020

    Mulla on muuten ihan sairaan runsas valkovuoto tällä hetkellä. Ollut koko raskaus ajan mutta nyt tuntuu että sitä valuu ihan valtoimenaan ja koko ajan! Auta armias jos on pikkuhousunsuoja unohtunut! :whistle:Huh, erittäin epämiellyttävää. Mies kysyikin yksi päivä että miten meillä kuluu nykyään...
  3. S

    Helmikuiset 2020

    Tervetuloa @Emeranth! Täällä on bebe selkeesti vaihtanut asentoa, potkut tuntuu erilaisilta ja eri paikoissa kuin ennen. Mietin että voisiko olla jo kääntymässä koska potkuja tuntuu ylempänä, ei niinkään enää alavatsalla kuin ennen. Tilaakin alkaa olla vähemmän joten pienemmätkin nytkähdykset...
  4. S

    Helmikuiset 2020

    Mä oon käsittänyt että perhevalmennus olis synnytysvalmennus mutta uudella nimellä vaan. :ROFLMAO: Mä en oo kyllä yhtään semmonen höpöttelijä, ahdistun vaan jos pitää rupee jotain väkisin kaveeraamaan:sick: Mitä tää perhevalmennus nyt pitää sisällään? Mietin että kannattaako sinne nyt sit mennä...
  5. S

    Helmikuiset 2020

    Täällä ollaan myös ihan joulu fiiliksissä! Miehen tytär tulee taas ensi viikolla niin sovittiin että leivotaan pipareita ja laitetaan joulua kotiin niin en malta odottaa. Miehen tytön kanssa viime vuosina vietetyt joulut on olleet ihania, niin on ihan mahtavaa että vuoden päästä meillä on myös...
  6. S

    Helmikuiset 2020

    Joo mullekin neuvola täti sanoi että ei edes rupea katsomaan nyt vauvan asentoa koska tulee vaihtamaan asentoa vielä monta kertaa. Harmi kun vaihtuu hoitaja neuvolassa, oon niin tykännyt tästä nykyisestä. Vaihtaa kuulemma toiseen paikkaan.. Buu.. Noh pitää toivoa että sieltä tulee joku mukava...
  7. S

    Helmikuiset 2020

    Ihan liian vähän ja harvoin :whistle: Aina jos tulee luettua aiheesta, kuten esim nyt, niin tulee refleksin omaisesti tehtyä pari sykäystä :LOL: No ei oo naurun asia, pitäis oikeasti harjoittaa säännöllisesti, kuitenkin suht helppoa eikä vaadi ihmeitä. Telkkaria kattelessa tai bussissa istuessa...
  8. S

    Helmikuiset 2020

    No mullakin sitten eilen illalla liekki roihahti pitkästä aikaa :LOL: Tekipä hyvää :D
  9. S

    Helmikuiset 2020

    Hei mua kiinnostaisi tietää millainen teidän seksi elämä on tällä hetkellä? Mä oon tosi yllättynyt siitä että mun ei vaan yksinkertaisesti tee enää mieli ja se jotenkin harmittaa mua itteni ja miehen puolesta myös. Ekalla kolmanneksella kyllä teki mieli, paljonkin ja seksi oli ihanaa. Mies kyllä...
  10. S

    Helmikuiset 2020

    @Fizzyy onko mikä tilanne sulla liikkeiden kanssa, tuntuuko vieläkään mitään? Mulla on tänään nimittäin viikkoja 21+2 ja oon nyt vasta varma että tunnen kunnolla vauvan liikkeitä välillä! Eilen aloin tuntemaan todella vahvaa kuplintaa ja se on jatkunut tänään, joten olen aivan satavarma että se...
  11. S

    Helmikuiset 2020

    Mulle sanottiin myös rakenneultrassa että jos kaikki sujuu hyvin niin seuraavan kerran nähdään vauva sitten kun syntyy. En sitä silloin rekisteröinyt, koska olin niin huojentunut, innoissani ja ajatuksissani juuri tehdystä ultrauksesta. Kaikki oli siis hyvin ja meille on tulossa tyttö!:love...
  12. S

    Helmikuiset 2020

    @Päppyrä muakin just samasta syystä kun en tunne mitään, niin jännittää vähän että onkohan kaikki nyt hyvin. Pelottaa vähän että jos tuleekin huonoja uutisia. Kuitenkin nyt niin täysillä elän tässä vauva kuplassa, kaikki jutut mitä ajattelen liittyy tyyliin vaan vauvaan. Vauva vauva vauva koko...
  13. S

    Helmikuiset 2020

    @Ruusu89 Okei no voihan se kyllä ollakin noin, mulla masu kasvaa nimittäin hurjasti joka viikko! Musta tuntuu että tää outo tunne vaan yltyy joka päivä enemmän ja enemmän. Masu muutenkin kutisee aika paljon eli nahan venymisestä on ainakin osittain kyse:) Saas nähdä miten paljon ratkean, vielä...
  14. S

    Helmikuiset 2020

    Hei mulla on ihan ihme "ongelma". Mulla tavallaan puutuu ylävatsa tosta vasemmalta puolelta välillä, silleen jännästi pistelee ja on aika tunnoton mutta silti arka kun hellästi painelee. Ja kutisee myös. Aina tosta samasta kohdasta. Itse arvelen tämän liittyvän jotenkin vatsalihaksiin ja niiden...
  15. S

    Helmikuiset 2020

    Pitkästä aikaa tännekin pääsee kirjoittelemaan! Lukemassa oon käynyt teidän höpinöitä kyllä mutta jotenkin vaikeeta kirjoittaa omia kuulumisia. (n) Kaikki on mennyt hyvin, ensimmäisen saikun jouduin töistä ottamaan viime viikolla jatkuvien selkäkipujen vuoksi. Seisominen aiheuttaa välillä...
  16. S

    Helmikuiset 2020

    Jjjep! Oon melkein satavarma että silloin syntyy :ROFLMAO: La 26.2
  17. S

    Helmikuiset 2020

    Kaikki hyvin ultrassa! :love:Turvotusta oli 1,8mm. Niin onnellinen olo nyt, että halkeen! Luulin ettei mua oo juurikaan jännittänyt mutta kyllä nyt on niin erilaiset fiilikset että oon vissii jotenkin alitajuisesti pelännyt että sieltä jotain ikävää löytyisi. Mä oon vaatekaupassa töissä ja...
  18. S

    Helmikuiset 2020

    Meillä tänään nt ultra iik! Jännittää vaikka vavve ollaankin jo nähty pariin otteeseen viikoilla 9 ja 10 varhaisultrassa. Itse oon noita veri labrojen tuloksia käynyt kurkkimassa oma kannasta jo ja ainakin mun tulkinnan ja Googlen mukaan näyttää ihan hyvältä. Ei pitäis mutta kun ei pysty vaan...
  19. S

    Helmikuiset 2020

    Ai hitto juuri mietin että miten mulla särkee päätä niin julmetusti! Eilisestä asti jomotellut ja just yläselän lihakset tuntuu polttelevan ikävästi. No tissien vika sitten vissiin :LOL: Mulla painaa nää myös tuhat ja miljoona kiloa :ROFLMAO: Mulla ei panadol juurikaan oo koskaan auttanut...
  20. S

    Helmikuiset 2020

    @EllenL Mulla vähän sama juttu, mun oli pakko lopettaa täällä käyminen hetkeksi koska rupesin liikaa ajattelemaan sitä kaikkein pahinta kun luin näitä muiden ikäviä uutisia.. :unsure: Nyt oon vähän jo uskaltanut käydä kurkkimassa täällä mitä kaikille kuuluu :) Mulla oli sitä vuotoakin, mikä nyt...

Yhteistyössä