Hakutulokset

  1. Y

    Helmikuiset 2020

    Ihana kuulla! <3 Nyt sitten nauttimaan raskaudesta kunnolla <3
  2. Y

    Helmikuiset 2020

    Oletteko tehneet minkäänlaisia hankintoja vielä, nyt varsinkin kun eka ultra monilla ohi? Mä jotenkin kuvittelin, että mua sais oikeen pidätellä, että en menis ostamaan jo ihan alussa kaikkea, mutta jotenkin en oo osannut osta mitään...ehkä sitten rakenneultran jälkeen viimeistään :)
  3. Y

    Helmikuiset 2020

    Ihana kuulla.. <3
  4. Y

    Helmikuiset 2020

    Oho onpa outoa... varmasti eri käytäntöjä eri paikoissa silti. Kuinka kauan sulla on noista kokeista jne? Jos ne tulee vaan reippaasti viiveellä? Mulla kyllä näkyy siellä ne kaikki tulokset.. verikokeissa olin 24.7 ja ultrassa 2.8.
  5. Y

    Helmikuiset 2020

    Vai tarkottiko että soittavat parin päivän sisällä? Mulla sanottiin ainakin, että jos haluavat jatkotutkimuksiin, niin soitetaan parin päivän sisällä (yleensä haluavat laittaa tälläset nopeesti alulle) ja muussa tapauksessa tulee parin viikon päästä tulokset postissa. Mutta tosiaan mulla ainakin...
  6. Y

    Helmikuiset 2020

    Joo näin mäkin ajattelisin asian, et olis kyllä ehdottomasti sanonut...ajattelin vaan mielenkiinnosta, etä kyselen mitä muille on mainittu asiasta? Ainakin kaverille jolla oli siis takana, niin sanottiin että on suojassa koska siellä takana, niin heti tulee olo et onko edessä oleva sitten "ei...
  7. Y

    Helmikuiset 2020

    Kävin omakannasta katsomasa seulontojen tulokset ja voin huokaista helpotuksesta... <3 Down riskisuhde 1:100000 & Tris18 1:100000. Ikäriski 1:1013 ja niskaturvotus oli tosiaan se 0,86. Ketään muita kenellä muuten istukka edessä? Mulla ilmeisesti näin on, mutta ei sanonut mitään siitä...
  8. Y

    Helmikuiset 2020

    Joo täällä on maha kans ihan mukava pallo! Haha! :D Varmasti suurin osa turvotusta, koska kärsin myös tällä hetkellä ummetuksesta... mutta joo tosiaa ei kyllä mee yhdetkään omat farkut enään jalkaan joten oon käyttänyt lähinnä mekkoja, hameita ja yksiä housuja mitkä tosiaan menee :D . Muutamat...
  9. Y

    Helmikuiset 2020

    Eiköhän kaikki mene hyvin <3
  10. Y

    Helmikuiset 2020

    Kiitos ❤️ Ja paljon tsemppiä omaan ultraasi! Tuut sitten tänne kertomaan kuulumiset
  11. Y

    Helmikuiset 2020

    Nt -ultra nyt takana päin ja olo on niin helpottunut ja onnellinen... siellä potki ja vilkutteli täysin viikkoja vastaava ja kätilön sanoin "kuin oppikirjasta" oleva sikiö <3 Tänään siis 12+0 ja laskettuaika ystävänpäivänä eli 14.2.2020 <3 Kyllä siinä tunteet tuli pintaan ja raskaus...
  12. Y

    Helmikuiset 2020

    Paljon voimia suruun @hanba & @forester <3 Täällä menossa nyt 11+5 ja nt -ultra perjantaina aamulla.. jännittää tosi tosi paljon. Tyhmänä menin katsomaan omakannasta verikokeiden tuloksia ja aloin sitten googlettelemaan ja alkoi vaan ahdistaa..ei pitäis ikinä ominpäin mennä tollasia...
  13. Y

    Helmikuiset 2020

    Heippa kaikki! ❤️ Hetken aikaa tätä ryhmää seuraillut ja ajattelin liittyä mukaan! Täällä menossa rv 8+5 ja laskettu aika 14.2! Varhaisultrassa kävin kesäkuussa kun viikkoja oli 5+6 . Sykettä tosin ei löytynyt mutta ihan normaalia noin aikaisessa vaiheessa. Halusin kuitenkin käydä koska lähdin 3...

Yhteistyössä