Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuiset 2020

    Voi kiitos! Tsemppiä sinullekin!:love::love: Tietysti mua jännittää mitä se 8 viikon ultra sanoo:ROFLMAO: hyvällä fiiliksellä mennään:giggle:
  2. R

    Huhtikuiset 2020

    Johan on tullut viestejä!:LOL: onnea plussaneet! kiinnostunut olen edelleen face ryhmästä kun parin viikon päästä pääsen ultraan uudelleen. Olin 5+6 ultrassa jossa oli pienen syke:love: (keskenmenon takia olin jo näin aikaisin). Menen vielä 8-9viikolla ultraan sitten voisin liittyä ryhmään. Onko...
  3. R

    Huhtikuiset 2020

    Joo hahaa en tiiä mitä ajattelin :ROFLMAO: mutta mä kans mukana
  4. R

    Huhtikuiset 2020

    Eikö ryhmään voisi vain ilmoittautua ilman että tähän tarvitsee laittaa nimeä?:D onko tuo ainoa mahdollisuus saada salaiseen ryhmään itsensä
  5. R

    Huhtikuiset 2020

    Onko muita joilla päivät vain matelee:sleep: en jaksaisi odottaa ensiviikon varhaisultraan.:ROFLMAO: Rv 5+0 nyt:love:
  6. R

    Huhtikuiset 2020

    Kun on riittävän huolellinen syömisen ja käsihygienian kanssa niin älä turhia murehdi(y) hyvää matkaa:love:
  7. R

    Huhtikuiset 2020

    Mullakin oireet vaan hävis kun km tuli! Nyt oireita senkin eestä. Onko muillakin kovia menkkamaisia kipuja rv5 ollut?? Pakko vaan kurkkia housuun koko ajan:LOL:
  8. R

    Huhtikuiset 2020

    Mua kyllä pupuilu pelottaa... Ei olla kovinkaan aktiivisia sängyn puolella sen takia oltu. Yks km takana. Turvallistahan sen pitäisi olla...
  9. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Toivon kaikille valtavasti plussaonnea!<3 itse en tässä ryhmässä nyt jatka.
  10. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En tänne ryhmään tainnut mainita mutta onnesta soikeana olen plussannut viikko sitten!:love:
  11. R

    Huhtikuiset 2020

    En usko että on liian aikaisin! 6+ viikoilla voi jo muutenkin mennä varhaisultraan(y)
  12. R

    Huhtikuiset 2020

    Mulla sama että ens viikolla ultra ja todellakin viikko matelee!:ROFLMAO:
  13. R

    Huhtikuiset 2020

    Älkää olko huolissaan. Päivät on erilaisia :) Kuulin joskus saksalaiselta ystävältäni todella hyvän sanonnan: Älä murehdi jotain mitä ei ole tapahtunut, sillä niitä voimavaroja tarvitaan silloin kun oikeasti jotain tapahtuu. Eli ei kannata nyt murehtia kun syytä tuskin on ja liika murehtiminen...
  14. R

    Huhtikuiset 2020

    Okei no niinpä :) mäkin lopetan nyt testien tekemisen:)
  15. R

    Huhtikuiset 2020

    Eilen illalla teinkin vahvan testin samana päivänä kun sen haalean:ROFLMAO: olin juonut vain paljon edellisen testin tehtyä:D Mullakin on nuhaa koko ajan! Ja väsyttää. Lounasaikaan satunnaisesti kuvottaa:LOL: oon ite vaan ilonen kun on oireita, ei haittais oksentelukaan:D
  16. R

    Huhtikuiset 2020

    Okei hmm aika jännä :o itse kai yritän vaan nyt malttaa odottaa sinne ultraan:D
  17. R

    Huhtikuiset 2020

    Onko muut tehneet vielä useampia testejä että viiva vahvistuu? Mulla dpo 17 päivällä viiva samanlainen kuin dpo 15 illalla. :/ ja siis eilen rv4+1 ja vielä se clear bluen viikkonäytöllinen näytti 1-2 viikkoa. Mietin että osalla nousee hormoni hitaammin ja toisilla nopeammin. Mutta kiinnostaisi...
  18. R

    Huhtikuiset 2020

    Mullakaa ei pahoinvointia ole. Joskus ehkä hieman etoo(n) sitähän sanotaan että pahoinvointi alkaa yleensä 6-8 viikoilla ja on silloin pahimmillaan ja osalla raskaus on vaan täysin oireeton:)
  19. R

    Huhtikuiset 2020

    Okei no kaipa tää ihan ok asia siis on:LOL: silloin kun menkkojen alkamispäivät olivat kivut olivat kovimmillaan, nyt ei niinkään. Tänään ei myöskään ole juuri nippaillut. Aika matelee aivan järjettömän hitaasti @Unicorn :D:ROFLMAO:
  20. R

    Huhtikuiset 2020

    Mustakin FB ryhmä vois olla kiva. :) Mulla nyt 4+1 ja parin viikon päästä varhaisultra:love: vatsassa ei oo tänään nippaillut kummemmin vaikka muut päivät oli kovaa nipistelyä ja alaselkäkipua... Onko muilla semmosia päiviä että oireet vaihtelevat?? Edelleen siis pientä jomottelua ja nännit ja...

Yhteistyössä