Hakutulokset

  1. A

    Helmikuiset 2020

    @Miaaak laitoin sulle viestiä Facebook ryhmästä. Mullakin valkovuoto vaihtelee kyllä tosi paljon ja välillä tulee ihan vetistä tavaraa. Oon päättänyt (yrittää) olla stressaamatta sitä(kin), koska viime päivinä on taas niin armottomasti v.tuttanut tää koko kuvio. Käytiin tuossa matkalla ja se...
  2. A

    Helmikuiset 2020

    Mekin kotiuduttiin ekasta ultrasta, kaikki hyvin:love: Laskettu aika pysyi samana eli 16.2. Mies naureskeli jälkikäteen kun vedin ihan pokerinaamalla koko käynnin. Mutta olin NIIN valmistautunu johonkin karmivaan uutiseen ja sikiön menetykseen, etten kertakaikkiaan meinaa vieläkään tajuta ettei...
  3. A

    Helmikuiset 2020

    Joo ajattelin, että täytyy se ainakin kerran kokeilla jos raskauden kanssa tärppäisi et miten se kroppa kestää. Ja onneksi tärppäisi, vaikka vielä tässä sitä ekaa ultraa jännätään. o_O Jos tästä seuraa taas vuodenkin kipuilu ja hankala kuntoutus, niin uudestaan en kyllä ryhdy sillä mun elämä...
  4. A

    Helmikuiset 2020

    @Muhkupallero ainakin omalla kohdalla on kyse vanhasta onnettomuusvammasta, joka nyt on alkanut uudelleen kipuilemaan :confused: 7 vuotta sitä sitkeästi kuntoutettiin ja viimeiset 3 vuotta mennyt todella hyvin, etenkin kun osaa jo hyvin vältellä kipua aiheuttavia tekemisiä. Vamma(t) on...
  5. A

    Helmikuiset 2020

    Mä odotan kovasti seuraavaa neuvolaa, jos sellanen tulee, että pääsen haastattelemaan näistä kipulääke asioista(n) Nyt etenkin, kun sitä "löystyttävää" hormonia on alkanut erittymään on hermokipuja päivittäin. Ja eihän sellasiin kipuihin mikään Panadol auta :poop: vertaa. Kituuttelen kyllä...
  6. A

    Helmikuiset 2020

    Nykyään varmasti synnyttäjien ahdistukseen vaikuttaa kaikki saatavilla oleva, valtava tiedon määrä. Mikä on tottakai hyväkin, osataan jotain vaatia jo itsekin ja kehityksessä mennään eteenpäin. Mä olen aikoinaan työharjotteluiden puolesta ollut mukana muutamassa alatie synnytyksessä sekä...
  7. A

    Helmikuiset 2020

    Mua ahdistaa aivan hulluna. Seulan tulokset ei oo vielä tullu ja eka uä vasta reilu viikon päästä. Meni viime yökin vaan pyöriessä. Vaikka en edes vielä tiedä onko kaikki hyvin, niin synnytyskin pyörii mielessä ahdistavana. Minusta on kroonisten hermokipujen myötä tullut aivan älytön...
  8. A

    Helmikuiset 2020

    Onpa ihanaa kuulla, että hyviäkin nt-ultra tuloksia on tullut :love: Omaani jännitän vielä 2 viikkoa, odotus on melko sietämätöntä....
  9. A

    Helmikuiset 2020

    @forester ihan sanattomaksi vetää, tsemppiä asioiden selvittelyyn :unsure:
  10. A

    Helmikuiset 2020

    @hanba Kovasti voimia surutyöhön! :cry: Kärsiikö kukaan muu aivan hulluista mielialan vaihteluista? Mulla on nyt ehkä viimeisen viikon, parin aikana tullut välillä aivan jäätäviä "kriisejä" :whistle: Esim. aivan hillitön itkuraivari siitä, kun itse valitsin olla menemättä kesätapahtumaan jossa...
  11. A

    Helmikuiset 2020

    Täällä meidän pitäjässä aika nt-ultraan piti varata itse (n) Mulla on vasta 15.8.,pitkä odotus vielä kun ei mitään varhaisultraakaan tehdä :confused: Itsekin vähän pessimistinä, kauhea työ ja tuska pitää fiilikset kurissa ennenkuin tietää onko kyydissä elinkelpoinen matkustaja... Täälläkin...
  12. A

    Helmikuiset 2020

    Liitynpä minäkin keskusteluun :geek: Onko muita, joilla ensimmäinen konkreettinen todiste vauvasta tulee olemaan eka ultra? Meillä ei siis sydänääniä neuvolassa kuunneltu varhaisten viikkojen vuoksi, ja tuo ultra on vasta kk päästä:eek: Jännittää aivan hulluna. Positiivinen testitulos tuli...

Yhteistyössä