Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuiset 2023

    Täällä oksentelu jatkuu entisellään, mutta oksentelusta huolimatta kunnon turvotukset päällä ja paino noussut 2kg. Välillä paino laski, mutta nyt noussut uudelleen. Toisaalta syön koko ajan mitä vain tekee mieli🙄
  2. S

    Kesäkuiset 2023

    Huhhuh täällä ollaan eletty hiljaiseloa pahoinvoinnin ja oksentelun vuoksi. ☹️ Olin tämän viikon perjantaita lukuunottamatta sairaslomalla, maanantaina äitiysneuvolan lääkäri ja sairasloma jatkuu.. Jouduin samalla töissä kertomaan vaikka en näin varhain olisi halunnut. Ja varhaisultrassa...
  3. S

    Kesäkuiset 2023

    Meillä varhaisultra ensi viikon torstaina, jännittävää!! Mutta pahoinvointi on rantautunut tänne, aamut alkaa oksentamalla, kaikki hajut tekee pahaa. En tiedä miten tätä edes pystyy pitämään salassa kun kaikki näkee naamasta🤢
  4. S

    Kesäkuiset 2023

    Täällä väsymystä, rintojen arkuutta ja parina iltana paineentunnetta alavatsalla. Tänään aamusta etovaa oloa 🤢 Viimeksi meni koko alkuraskaus oksentaen..
  5. S

    Kesäkuiset 2023

    Iltaa, liityn myös joukkoon kun tein tänään aamusta clear bluen digitestin, joka näytti +3 eli muutama testi edeltävästi tehtynä. Laskujen mukaan pitäisi olla nyt 5+4 ja la 15.6. Varhaisultran varasin 27.10, mutta neuvolaan en ole vielä soittanut :) Toista lasta odotellaan ja jos kaikki menee...
  6. S

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla 12+4, aikaisemmin ei ollu vapaita aikoja.
  7. S

    ~Elokuiset 2020~

    @Bubblemama laitoin kaveripyynnön facessa:)
  8. S

    ~Elokuiset 2020~

    Tervetuloa uusille!:love: Täällä pahoinvointi jatkuu ja nimenomaan aaltoilee. Aamusin tulee oksennus, päivät menee jotenkuten ja illasta/yöstä taas oksettaa:sick: Iltaisin tulee väsy aika aikasin. Perjantaina lähdetään vanhempien luo joulun viettoon niin vähän jännittää miten joulu sujuu..
  9. S

    ~Elokuiset 2020~

    Täällä kans käyty tänään varhaisultrassa. Syke löytyi samantien ja vastasi viikkoja 7+3. Olipa jännittävä ja ihana kokemus:love: Jäin tuota face-ryhmää pohtimaan, että onhan salainen, mutta ilmeisesti siis on? Lähetän kaveripyynnön tässä piakkoin:)
  10. S

    ~Elokuiset 2020~

    Huomenta! Täällä taas herätty aamuun oksujen kera:notworthy: Alkaa vähän jo painamaan tää huonovointisuus. Huomenna olis sitten varhaisultra, sitäkään en oo näissä oloissa edes jaksanut jännittää. Oon miettiny noita samoja ruokajuttuja. Erityisesti oon miettinyt työpaikkaruokalan...
  11. S

    ~Elokuiset 2020~

    Tervetuloa uusille mukaan!:love: @Pörröviltti Vaihtelevalla menestyksellä oon saanu pidettyä. Oon ottanu iltaisin sängyn viereen kulhossa viinirypäleitä ja suolakeksejä. Herään yöllä pari kertaa huonoon oloon, hengittelen ja syön viinirypäleitä. Tämä on toiminut sen verran ettei öisin ole...
  12. S

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla pahoinvointi jatkuu. Jatkuvaa etovaa oloa:poop: Tänään raahauduin töihin ja jo matkalla yökkäilin useamman kerran, mutta kyllä se työpäivä siinä sitten meni.
  13. S

    ~Elokuiset 2020~

    Mukavaa kuulla kaikkien kuulumisia! Itse oon tällä hetkellä sairauslomalla pahoinvoinnin vuoksi. Viimeisen viikon ajan on ollut jatkuvaa etovaa/vellovaa oloa ja aina välillä yökkäilyä. No, eilen aamuyöstä alkoi sitten kunnon oksentelu, päivän mittaan sain jotain aina pysymään sisällä. Nyt on...
  14. S

    ~Elokuiset 2020~

    Hyviä noi alkoholihuijaukset!:sneaky: me miehen kanssa viimeksi istuttiin vierekkäin ja mies joi vuorotellen kummankin lasista ja mä aina välillä muka join omasta lasista, tämä meni isommassa porukassa aivan täydestä. Meille tulossa ensimmäinen lapsi ja synnytyssairaala HUS.
  15. S

    ~Elokuiset 2020~

    Voi eikä!!!:cry: paljon tsemppiä sinne
  16. S

    ~Elokuiset 2020~

    Uusille onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan jännäilemään! @Helema voi kun mukava kuulla hyviä uutisia!:love: Nyt täytyy vaan rauhoittaa mieltä ja odottaa uusintaultraa. Itsellä on alkanut todella inhoittava pahoinvointi. Jatkuvaa etovaa oloa ja aina välillä nälkä, en ole ainakaan vielä...
  17. S

    ~Elokuiset 2020~

    @Helema :cry: Oon todella pahoillani, paljon voimia ja jaksamista!!
  18. S

    ~Elokuiset 2020~

    Luin kaikkien viestit läpi ja toivon kaikille tsemppiä ja jaksamista näihin piinaaviin päiviin. :love: Itsellä on kalenterissa ylhäällä kuinka monta päivää on vielä jäljellä varhaisultraan ja jokainen vessakäynti jännittää.
  19. S

    ~Elokuiset 2020~

    @Calico Mulla on myös varhaisultra 16.12. Saadaan jännittää kaikki samana päivänä! Mites muut, ajattelitteko kertoa läheisille jo varhaisultran jälkeen? Meillä on suunnitelmissa odottaa nt-ultraan asti ja kertoa vasta sen jälkeen. Joulupyhät+ruuat vähän jännittää, että miten saa pidettyä...
  20. S

    ~Elokuiset 2020~

    Oon varannu jo ensikäynnin neuvolaan, mulla oli ainakin ongelmana kun on noi joulupyhät niin se meni vähän "myöhäselle" ja aikasemmin ei ollu enää aikoja vapaana.:unsure: Pitäiskö meidän tehdä etusivulle ketju meistä ketkä täällä keskustelee esim. nimimerkki/ikä/monesko lapsi/ la -tyyliin?:love:

Yhteistyössä