Hakutulokset

  1. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Hei, taas pienen tauon jälkeen.. Kk Alko taas 2 vkoa myöhässä. Silti on oireita, kannattaako se testi tehdä vaikka kk tuli tai ainakin luulen et oli normi kk. Rinnat on jokseenkin arat ja maha turvottaa vieläkin ja aika kovan tuntunen on.. Help!
  2. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Viivan paikkahan se tais olla. Nyt tänään aamulla tein toisella merkillä testin ja ei mitään toista viivaa näkynyt. Tuntemukset on kyl sellaset et joku on nyt pielessä. Kk piti tosiaan alkaa 16.10 tai sen jälkeen riippuu taas mikä tää kierto on. No 13.10 tuli tosiaan vuotoa. Ensin miettisin et...
  3. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    No tää on just se testi. Eli kauppaan testiä hakemaan..
  4. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Onko tässä toinen viiva, vai kuvittelenko vain? o_O
  5. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Kuukautisia ei kuulu. Nyt 2 pvää myöhässä. Testi nega. Alkaako ne sieltä vielä?
  6. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Piinailut taas menossa, paperille tuli pyyhittäessä verta, mut ei enään myöhemmin. Kk alkamassa, vai joko se plussa sieltä tulis?
  7. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Tuleeko testiin plussaa, jos on kohdun ulkoinen raskaus tai muulla tavalla poikkeava? Koska eilen tää vuotaminen oli niin voimakasta ja käveleminen teki kipeää. Yö oli kans aika vaikeaa, alamahaan sattui eikä oikein tiennyt miten päin olisi nukkunut. Nyt kumminkin vuoto on jälleen niukkaa. Ja...
  8. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Tais sit kk alkaa, vaikka noi kaikki oireet oli, ehkä "valeraskaus"? Alavatsaa kyl sattuu enemmän kun normaalisti. Käveleminen ei tunnu ees kivalle. Oisko kesken mennyt? Oisko selkäkivut merkannut tätä.. :(
  9. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Mä en nyt oikein ymmärrä. Yököttävä olo jatkuu, nyt päänsäryt on yleistynyt.. Yleensä särkee kyllä mut ei kokoaikaa. Tänään tuli papruun ihan vaaleeta vuotoa ja sen jälkeen ei oo tullu.. Mitäs tämä mahto olla? Sunnuntaina testi oli nega. Uskaltaisko tehdä uuden? Vai alkaako sieltä oikeet vuodot?
  10. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Tästä kierrosta ei tosiaan oo mitään hajua, mut kuukautisia ei vaan kuulu.. Ja kokoajan on tunne et oon raskaana, mut sunnuntaina tehty testi oli nega. Maha kipuilee, mut se nyt voi olla kk merkkikin, siihen päälle etova olo suussa kokoajan. (tätä ei oo ollu aikaisemmin) rinnat ei oo arat...
  11. Mary3

    iltatähtikö vielä

    Täällä miettisin kans onko järkee vielä yhtä yrittää. Just täytin 33v ja lapset koht 12v ja koht 4v Töissä olen vakkarina. Mies oli ensin et vieläkö yks, ite empisin jonkin aikaa, mut nyt ollaan menty ilman ehkäisyä.. Ja nyt jännitetään et alkaako kk nyt vai onko jo tärpännyt..
  12. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Kamlaa odotella kuukautisia, kun ei kierrosta mitään hajua. Kaipa ne sielt kohta alkaa sellasia tuntemuksia on. Yks testi odottaa kaapissa. Pitäisköhän se jo tehdä?
  13. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    @Tammityttö Haluaisin jo testata, mut pelkään vaan, et kohta ne kk alkaa. Ehkä mä yritän vielä pidätellä itseäni.
  14. Mary3

    Haaveena vauva 2020

    Hei, jos mukaan mahtuu vielä, niin täällä olisi yksi haaveilija. Olen 33v ja 3 lasta yritämme ja ehkäisy lopetimme 4/19 Kuukautiset Alko kesäkuun lopulla, eli niiden pitäis kaiken järjen mukaan alkaa kohta, ellei sitten.. En uskalla toivoa mitään, koska olen ylipainoinen mikäli-sikäli se...

Yhteistyössä