Hakutulokset

  1. V

    Haaveena vauva 2020

    Kp 1/28-30 yk 9. No Niimpä ne vuodot alkoivat taas:cry::cry:. Onnea kaikille plussanneille:love:
  2. V

    Haaveena vauva 2020

    Pitäisi lähteä katsomaan ”vahinko” vauvaa tässä lähipäivinä ja olet vain niin väsynyt tähän yrittämiseen. Vauvoja joka puolella ja aina itsellä negatiivinen tulos. Niin masentavia kuin ne onki ne tulokset:cry::cry: Kyllä ne lapset on ihmeitä. On se kumma silti että joillain niitä sikiää, vaikkei...
  3. V

    Haaveena vauva 2020

    Minä kirjoittelin
  4. V

    Haaveena vauva 2020

    Tiedän tunteen! Minun tuttavilla kaikilla lapsia j haluan lapsen eilen minulle kommentti tuli, miks sä et oo äiti...? No vaikea olla jos ei oo raskaanakaan..
  5. V

    Haaveena vauva 2020

    Vauvoja ympärillä mutta ei taida kasvaa omassa masussa. Tällä hetkellä on kp 29/30 eli huomenna pitäisi kuukautisten alkaa. Pientä jomottelua ja vihlaisuja tullut niinkuin normaalisti ennen kk alkamista. Huomenna teen kuitenkin testin aamulla pitäkää peukkuja. Yk 8 kp 29/30. Harmittaa aina...
  6. V

    Haaveena vauva 2020

    Kp 4/28-30 yk 7. Onnellisena otin kuukautiset vastaan sillä sunnuntaina lähdemme aurinkomatkalle! Saadaan lomalla vähän talletella. Jospa ensikierrossa tärppäisi..
  7. V

    Haaveena vauva 2020

    Täällä ollaan jännän äärellä. 6pv päästä pitäisi alkaa menkat ja viikko oviksesta oli mahan vihlaisuja ja viime yönä heräsin mahan kipristelyyn. Touhuamista arkena on riittänyt ja ei ole kerennyt liikaa ajattelemaan vauva haaveita. Plussista onnittelut ja tsemppiä kaikille:love:
  8. V

    Haaveena vauva 2020

    Onko one stepin liuska testit luotettavia? Mulla ei ihan täysin tasa paksuisia viivoja tuu vaikka ovis aika on:unsure: hieman haaleampi kuin kontrolli..
  9. V

    Haaveena vauva 2020

    Lähestytään ovista ja nyt ollaan talleteltu jo hyvissä ajoin tilasin raskauskeijulta paketin ovis ja raskaustestejä ja pitäis tulla nyt tänään. Tikuttamalla loppuviikkoon! Plussa tuulia kaikille (y):)
  10. V

    Haaveena vauva 2020

    Oon käyttänyt ja tiedän aikalailla ovulaation ajan. Tallettelu jäi tältä kierrolla vähän huonoksi kun mies oli työmatkalla:unsure: mutta nyt aion varmistaa testeillä kuitenkin:love:
  11. V

    Haaveena vauva 2020

    Se siitä vauva haaveista. Kp1/28-30 yk6:cry::poop:
  12. V

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Ilmottauduin mukaan! Olen 23 ja mies 28 ja yritämme ensimmäistä! Yk 5 ja kp 29/27-30 ja kortsu ja varmat päivät ovat olleet aikasemmin ehkäisynä. testasin jo tiistaina (kp25), sillä rsfu 6pv ennen testillä ja nega. Nyt kaikki vuotoon liittyvät oireet hävinneet onkohan siis vielä...

Yhteistyössä