Hakutulokset

  1. J

    Haaveena vauva 2020

    Pakko huudella välistä et multa loppu kans kaikki usko just pari päivää ennen plussatestiä :whistle:
  2. J

    Huhtikuiset 2020

    @kaikai Mulla ei vieläkään nyt 5+4 ole sellaisia oireita, että voisin niiden perusteella varmasti sanoa olevani raskaana. Tiedän vaan menkkojen puuttumisesta ja kahdesta viivasta testissä. Kyllä mulla siis turvotusta on ja kaikenlaisia tuntemuksia välillä, mutta ei mitään sellaista mitä ei...
  3. J

    Huhtikuiset 2020

    Meillä tietää mun ja miehen lisäksi yksi läheinen kaveripariskunta, jotka tiesi jo yrityksestäkin, ja lisäksi mun läheisin työkaveri. Ihan siksikin, että työ oan välillä fyysistä ja on hyvä että edes yksi ihminen tietää sitten kun tämä alkaa vaikuttaa vointiin enemmän. Meillä on varhaisultra...
  4. J

    Huhtikuiset 2020

    Täälläkin varovaisesti huudellaan! Kuuden positiivisen raskaustestin jälkeen on pakko uskoa että kyllä siellä vaan tärppi on käynyt :love: Nyt rv 4+1 ja la 20.4. Oireita oikeastaan vain turvotus ja alavatsan jomottelu. Neuvola ja varhaisultra on jo varattu. Ihan ensimmäinen raskaus joka vielä...
  5. J

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä se nyt on uskottava: mut voi siirtää plussanneisiin! Digissä tänä aamuna pregnant 1-2. Oireita oli viikon jatkuneet ovislimat, turvotus, menkkamaiset jomottelut alavatsassa ja kipeät rinnat. Nekin kyllä ihan normaalilla aina ennen kuukautisia -tavalla kipeät. Toivotan kaikille paljon...
  6. J

    Haaveena vauva 2020

    Mulla ei ole kokemusta ovistesteistä, mutta ihan vaan tätä muiden keskustelua aiheesta seuranneena sanoisin että sulla ois nyt dpo 1 :)
  7. J

    Haaveena vauva 2020

    Mun mielestä flon asetuksissa pystyy määrittämään oman luteaalivaiheen pituuden jos sen tietää, mut se on oletuksena 14 pv. Se laittaa sen oireiden perusteella johonkin kyllä, mutta siirtää sitten sen asetuksen mukaan jos kk alkaa outoon aikaan. Edit. Kävin tarkistamassa, ei siellä olekaan...
  8. J

    Haaveena vauva 2020

    Enpä malttanut olla testaamatta lisää. Pregcheckin liuskaan tuli reilun parin tunnin pidätyksellä vaalea, mutta selvä punertava viiva. Vielä on yksi liuska jäljellä ja digitesti postissa matkalla, joten varmistelen vielä niillä huomenna ja sitten myöhemmin kun se digi sieltä saapuu. Jotenkin...
  9. J

    Haaveena vauva 2020

    Apuaaaa noissahan lukee että 30 min jälkeen ei saa enää tulosta lukea. No katsoin just silloin noin 30 min kohdalla ja viiva oli tummunut hurjasti, mieskin sanoi että joo kyllä toi on nyt viiva :oops: Pitääkö tästä nyt lähteä jotain luotettavaksi tunnettuja testejä ostamaan :ROFLMAO:
  10. J

    Haaveena vauva 2020

    Mulla on ollut taas aivan varma olo että menkat sieltä tulee. Laitoin jo eilen illalla siteenkin varmuuden vuoksi kun oli ihan sellainen olo. Mitään ei kuitenkaan näy, joten päätin tehdä kaapissa lojuvan rfsu:n testin. Tänään siis pitäisi flon mukaan kk alkaa, itse jostain syystä oon koko ajan...
  11. J

    Haaveena vauva 2020

    Oi voi voi voi voi :p Mitä pidempään tuijotin testiä, sen selkeämmin näin viivan. Mieskin näki kun tarkkaan katsoi, mutta se on kyllä niin hennon haamun varjo että ei voi tietää. Voi olla viivanpaikkakin. Kuvaan en saanut mitään. Eipä muuta kuin vuotoa odotellessa ja toivoen ettei sitä tule :LOL:
  12. J

    Haaveena vauva 2020

    Ihan omanapailua nyt vain, mutta pakko johonkin purkaa tätä kuumotusta! Olin eilen jo ihan varma että pyhpah tässä mitään olla onnistuttu ekasta kierrosta kuitenkaan että turhaan jännitän. Mutta sitten oli illalla niin hirveä turvotus että mun maha näytti ihan sellaiselta täydellisen söpöltä...
  13. J

    Haaveena vauva 2020

    @kukapakuka Voi ei, paranemisia pojalle! Mulla kanssa on aika usein mielessä mahdollinen pitkä yritys ja hoidot. Tavallaan vähän tyhmää, kun käynnissä on vasta ensimmäinen kierto eikä ole tiedossa mitään, mikä vaikuttaisi meidän mahdollisuuksiin negatiivisesti. Yritä tässä nyt sitten...
  14. J

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun ihan hirveen kurjaa että teillä riittää noita vastoinkäymisiä! Tosiaan luin tän ketjun läpi tässä viikon sisään, ja yhdyn monen muun sanoihin että sulle erityisesti toivoisi sen onnistumisen (n)
  15. J

    Haaveena vauva 2020

    Ilmeisesti vuotojen alkaminen uudestaan kapselin aikana ei välttämättä tarkoita tehon hiipumista. Tai näin ainakin mulle väitettiin ehkäisyneuvolassa, kun vuodot alkoi yhtäkkiä kahden vuoden jälkeen taas tulla läpi. Seuraavalla kapselilla pysyivät sitten poissa vain vuoden, eikä mulla voi...
  16. J

    Haaveena vauva 2020

    Huh, luin juuri koko keskustelun läpi, eikä mennyt kuin 5 päivää tai jotain sinne päin :D Uusi kuumeilijahaaveilija ilmoittautuu! Ollaan miehen kanssa molemmat 27-vuotiaita, naimisissa oltu reilu kaksi vuotta. Ehkäisykapseli poistettiin vuosi sitten, kun oli alun perin tarkoitus aloittaa...

Yhteistyössä