Hakutulokset

  1. Xhex79

    Ripsiväri hakusessa

    Vedenkestävä ripsiväri hakusessa, sellainen jolla saa näyttävät pitkät ripset.hinta max 20€.
  2. Xhex79

    Miten kestää teinejä? Hermot menee!!!

    Onneks itellä poika niin ei tarvii tällasia miettii, eikä muutenkaan ole ollut pahaa murrosikää, poika jo 16v. Helpolla olen päässyt, poika kiltti ja huomaavainen.
  3. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Huomenta. Tää päivä meneekin kotona. Mitähän tekemistä sitä keksisi...
  4. Xhex79

    Mikä shampoo rasvoittuville hiuksille?

    Mikä shampoo kävisi rasvoittuville hiuksille? Kokeillut Sim System 4 Shale Oil Shampoota, PhytoCedrat Puhdistava shampoota. Nyt käytössä Ducray Squanorm Oily shampoo, mutta silti hiukset rasvoittuu nopeasti.
  5. Xhex79

    Mitä hyötyä vedenjuonnista ja vitamiineista?

    Mitä busnesta veden juonti muka on, sitä saa ilmaiseksi hanasta. Ainakin meillä päin.
  6. Xhex79

    Järkyttävät selkäkivut, reuma testi negatiivinen

    En minä mitään opioideja syö vaan ihan tavallisia tulehduskipulääkkeitä.
  7. Xhex79

    Kertoisitko sukupuolitaudista miesystävälle?

    Pitää kertoa. Kyllä meillä mieheni kerto heti, en juossut karkuun. Enkä ole tautia saanut, yhdessä oltu jo 13vuotta.
  8. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Vituttaa...kaks viikkoa oottanu opolle aikaa, nyt kun menin, ootin puoltuntia ei opoa missään. Sitten joku tuli sanomaan et opo sairaana, uus aika joskus, ei mitään tietoa millon. Hyvinpä meni tämäkin.
  9. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Selkäsairauksien takia en pääse lähihoitajaksi. Pitäs olla ammatti mikä sopii selkäsairaalle... eli ei seisomatyötä eikä raskasta työtä. Vaikeeta keksii ammattia. Oma pää lyö tyhjää...
  10. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Huomenta. Tänään opolle miettimään alan vaihtoa. Laborantin työt ei ookkaan mun juttu.
  11. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Huomenta. Kiva herätä siihen että kissa hurisee rintakehän päällä.
  12. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ei kuulemma ole reuma. Sen esiaste, tulehduksellisesta selkädairaudesta lääkäri puhu. Pitää kuulemma herkästi ottaa yhteyttä jos tulee lisää oireita. Nyt pärjänny hyvin kipulääkkeillä. Niitä syön nyt puoli vuotta ja sitten katsotaan tilanne uudestaan.
  13. Xhex79

    Kilpirauhasen vajaatoiminta ja laihdutus!

    Minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta vuosi sitten. Painoa tuli lisää 15kg. Nyt yrittänyt laihduttaa, huonolla menestyksellä. Paino ei vain tipu vaikka kuinka liikkuisi ja tarkkailisi syömisiään. Nyt luin netistä että jos ottaa kilpirauhas lääkkeen illalla niin aineenvaihdunta...
  14. Xhex79

    Järkyttävät selkäkivut, reuma testi negatiivinen

    Minulla todettiin tulehduksellinen selkäsairaus. Nyt syön tulehduskipulääkkeitä joka aamu puolen vuoden ajan, sitten katsotaan jatkot uudestaan..
  15. Xhex79

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Selässä todettiin olevan tulehduksellinen selkäsairaus. Nyt menee särkylääkkeitä joka aamu et pääsee edes kävelemään. Ennestään jo välilevyn rappeuma ja hermosäryt, niin nyt sitten vielä tämä
  16. Xhex79

    Mihin yhteys jos tahtoo sterilisaation?

    Eikö kukaan tiedä
  17. Xhex79

    Mitä hyötyä vedenjuonnista ja vitamiineista?

    Miksi sitten suositellaan juomaan vettä kaksi litraa päivässä? Mitä hyötyä siitä on? Monivitamiineja ihminen ei tarvii jos syö muuten monipuolisesti, omega on suositeltava jos ei syö kalaa...
  18. Xhex79

    Miten vietätte viimeisen lomaviikonlopun?

    Pojalla alkaa kymppiluokka ensi viikon maanantaina. Viikonloppu menee veljen tytön synttäreillä.
  19. Xhex79

    Järkyttävät selkäkivut, reuma testi negatiivinen

    Mutta jos välilevyongelmaa tai reumaa ei ole niin mitäs muita syitä pitkittyneelle selkäkivulle voi olla? Vai voiko olla reuma mutta kokeissa se ei vielä näy.

Yhteistyössä