Hakutulokset

  1. O

    Huhtikuiset 2020

    Moikka kaikille:) Hyvät fIilikset on ja ihan levollisin mielin odotellaan vauvaa syntyväksi. Vointi on ollut myös ihan hyvä, eikä tähän mennessä ole tullut sellaista ”epätoivoa” tai väsymystä raskaana olemisesta. Kuinka moni on jo vauvan saanut syliin? Ja miten synnytys on mennyt?
  2. O

    Huhtikuiset 2020

    Ihanaa!! :love:Tosi paljon onnea! Menikö kaikki hyvin?
  3. O

    Huhtikuiset 2020

    Hei! Täällä on la 23 päivän päästä, nyt on aika mennyt todella nopeasti! Vointi on ollut ihan hyvä ja hieman paremmin oon saanut nukutuksikin. Meidän suunnalla ei ole vielä tehty linjauksia synnytykseen osallistumisesta, tämän hetkisen tiedon mukaan isä saa osallistua kaikkeen ihan...
  4. O

    Huhtikuiset 2020

    Hei kaikille! Töissä on ollut kiirettä ja illat oon ollut aivan puhki, niin kaikki ei pakollinen on kyllä jäänyt tekemättä. Öisin nukkuminen on edelleen aivan paskaa, heräilen koko ajan ja nyt viikon ajan on jaloissa ollut hermosärkyä, joka on myös valvottanut. Tosissaan saa kyllä nyt...
  5. O

    Huhtikuiset 2020

    Täällä 29+2. Mulla on edelleen ollut yöheräämisiä ja nukkuminen on tosi katkonaista. Varsinaista syytä ei heräämisille ole. Toki toissayönä pakotti lonkkia sekä polvia ihan älyttömästi. Väsymyksen takia etenkin tänään on ollut töiden jälkeen kotona itku herkässä ja jotenki tuli sellainen olo...
  6. O

    Huhtikuiset 2020

    Hei! Mulla on ollut myös tuollasta selkäkipua. Oon yrittänyt helpottaa sitä venyttelemällä, josta onkin ollut vaihtelevasti helpotusta. Kannattaa kokeilla venytellä!(y) Tänään on sit ollut alamaha jotenkin tosi hellänä ja sitä on myös jomotellut:( ja tietenkin heti tulee mietittyä kaikkia kurjia...
  7. O

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on istukka takana ja liikkeitä tuntuu kovasti. Melko napakasti potkii ja etenkin heti kun rauhoitun niin alkaa masussa kova myllerrys :D Tänään 24+4
  8. O

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on myös noita lonkkakipuja, viime yönäkin heräsin monta kertaa ku niitä pakotti niin kovasti. Päivisin aina helpottaa. Liitoskipuja ei oo vielä ollut.
  9. O

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei:confused: Löytyikö vatsakivuille selitys?
  10. O

    Huhtikuiset 2020

    :)Heippa kaikille! :) Täällä myös potkut tuntuu ja tulevalla viikolla on neuvola. Me otetaan äippäpakkaus, kaikelle on tarvetta kun esikoista odotellaan. Vointi on ollu nyt vähän parempi, toki oon ottanut todella rauhallisesti. Mahaa ei oo nyt säännöllisesti päivittäin kiristellyt, mutta...
  11. O

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on ollut tuollasta mahan repimistä ja kävin sen takia viime viikolla lääkärissä. Kysymättä kirjoitti heti sairaslomaa ja kehotti lepäämään. Nyt olo on selkeästi parempi, mutta heti kun lähtee kävelemään tai on jalkojen päällä enemmän repiminen palaa. (n) Mä en meinaa saada unta ja...
  12. O

    Huhtikuiset 2020

    Mulla ei oo painoa tullut yhtään. Tissit ja maha ovat kyllä kasvaneet, etenkin maha on nyt parissa viikossa kasvanut selkeästi. Varsinaisia liitoskipuja ei ole ollut, mutta mahaa on kiristellyt ajoittain melko kovastikin. Nukkuminen on edelleen haastavaa, jatkuvaa pyörimistä ja paremman asennon...
  13. O

    Huhtikuiset 2020

    Täällä ajoittain tuntuu pientä kuplintaa. Ennen nukkumaan menoa välillä yritän makoilla selällään ja keskittyä kuulostelemaan tuntuuko liikkeitä, mutta eipä niitä sitten sillä hetkellä tunnukaan. Malttamattomana kyllä täälläkin odotellaan, että liikkeet alkaisivat tuntua selkeämmin:) Mikä on...
  14. O

    Huhtikuiset 2020

    Mä oon kertonut töissä esimiehelle, muille töissä en ole mitään sanonut. Kohta kyllä varmaan huomaavat kun olen tosi hoikka eikä mahaa enää pysty peittelemään vaikka löysiä paitoja normaalistikin käytän. Meillä mies on onnellinen ja innoissaan lapsesta, mutta maltillisesti ollaan kumpikin asian...
  15. O

    Huhtikuiset 2020

    Mukana ollaan edelleen! :) Pitää yrittää nyt aktiivisemmin ennättää kirjoitella kuulumisia. Täällä 14+6. Sellainen kuvottava olo on jäänyt pois ja väsymys on vähentynyt, toki sitä on ajoittain edelleen. Mulla on ollut myös unettomuutta tai nukahdan illalla hyvin, mutta herään aamuyöllä, jonka...
  16. O

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei, kovasti voimia!! :cry::cry::cry:
  17. O

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei!! :cry::cry: Kovasti voimia!
  18. O

    Huhtikuiset 2020

    Mä jatkan myös täällä kirjoittelua.(y) Mulla oireina vaihtelevasti kuvotusta ja rinnat on arat koko ajan. Olo on myös väsynyt ja tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään ylimääräistä. Etenki työt vie mehut ihan täysin ja tuntuu, ettei töiden jälkeen tai työviikon jälkeen jaksais tehdä yhtään mitään...
  19. O

    Huhtikuiset 2020

    Mulla oli tänään varhaisultra, kaikki oli oikein hyvin:love: ja yksi kaveri siellä oli kyydissä.:) Tuon ultran mukaan nyt 7+2 ja la 12.4.2020. Nyt sitten neuvola-aikaa odotellessa ja se on 11.9 (y)
  20. O

    Huhtikuiset 2020

    Onnea!! :love::love: Aivan mahtavaa! :)

Yhteistyössä