Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuiset 2020

    Kiinnostaisi tietää, että oliko kuinka selvä tuo poikalupaus? Mitä kätilö ite kommentoi asiaa? Itsellä nyt 14+3 ja mietin juurikin, että koska uskaltaisi mennä kyselemään sukupuolesta.. Sanoivatko minkä kokoinen vauva on näillä viikoilla?
  2. I

    Huhtikuiset 2020

    Heippa, Minulla tosiaan huomenna rv 7+1 varhaisultra. Jos siellä kaikki hyvin niin voisin kanssa liittyä FB -puolelle. Keneen pitikään olla yhteydessä
  3. I

    Huhtikuiset 2020

    Moikka Täällä lähes samat viikot, nyt 6+6, ja vkolla 7 alkanut yölliset vessaheräilyt, joista olen ihan ihmeissäni. Aiemmissa raskauksissa yölliset ravaillut ovat alkaneet raskausviikoilla 20+, joten tämä vkon 7 vessaravailu tuntuu kyllä aika hämmentävältä! Ylihuomenna varhaisultra ❤️
  4. I

    Huhtikuiset 2020

    Moikka, Mulla on laskettu aika 23.4 eli muutama päivä ennen sinun laskettua. Omat viikot on nyt 4+5 eli sinulla olisi nyt 4+2 Onnea odotukseen! T.noora
  5. I

    Huhtikuiset 2020

    Täällä toinen neljännen odottaja. Meille tämä oli yllätysraskaus. Lapsiluvun piti jäädä kolmeen ja nyt prosessoidaan tätä uutta tilannetta. Ennestään löytyy vuosina 11,12 ja 17 syntyneet tytöt. Tänään tuli 4+0 eli ihan alussa ollaan. Eniten huolettaa kuinka aika riittää niin itselle...
  6. I

    Huhtikuiset 2020

    Huomenta, Täällä raskaustestin viiva vahvistui aamulla. Viikot on vielä hirmuiset pienet 3+5, mutta kyllä joku mahassa on tarrautunut matkaan ❤️ La on tosiaan 23.4. Itsellä ruokahalut poissa, kuvottava olo ja mahassa muutenkin turvonnut olo.
  7. I

    Huhtikuiset 2020

    Tervehdys Huhtikuiset, Oli on hämmentynyt ja tässä ollaan vielä prosessoimassa aamun uutisia. Aamulla testiin tosiaan tuli kuvan mukainen haalea viiva. Meillä ennestään jo kolme lasta (syntyneet 11,12,17) ja lapsiluvun piti olla täynnä, mutta kohtalo taisi päättää toisin. Keskimmäinen tyttö oli...

Yhteistyössä