Hakutulokset

  1. I

    Marraskuiset 2022❄️

    Täälläkin pahoinvointi lähes selätetty rv 17 😊 allergiat vähän vaivaa (väsyttää ja tukkoinen olo), mutta muutoin olo on loistava kun ei oo vielä kolotuksia tms. Ensimmäisestä liikkeet tuntui kunnolla vasta puolen välin jälkeen mutta nyt olen kuvitellut jo tunteneeni jotain pieniä hipaisuja...
  2. I

    Marraskuiset 2022❄️

    Moi! Olen käynyt vähän lukemassa tätä sekä lokakuisten ketjua, mutta ultran jälkeen uskaltaudun nyt itsekin pistämään viestiä. rv 16 ja La osuu kuun alkuun 1.11. Tämä toinen raskaus sai alkunsa niin yllättäen (mutta toivotusti), että on pitänyt vähän prosessoida asiaa itsekseen... Ensimmäistä...
  3. I

    Helmikuiset 2020

    Meillä myös ilmavaivoja, tuli sekä pulloruokinnasta että rinnallaolosta ja on kyllä ikävä kun ei oikein pysty auttamaan toista... Pidin sit häntä vaan ruoan päälle enemmän pystyasennossa ja vatsallaan ja toivoin et ilmat tulis pihalle ennen kuin uni tulee.. Pierut ja kakat tuli täällä aluksi...
  4. I

    Helmikuiset 2020

    Mulla maidonnousu kesti aika kauan, olikohan 5päivää että kunnolla alkoi tulla ja neidin paino putosi sitten sen verran että lisäruokaa piti tarjota pullosta. Nyt oon saanut pumpattuakin ja oma "tehdas" hyvin käynnissä, huomenna puntarille neuvolaan ja aloitetaan lisämaidon alasajo :) imuote oli...
  5. I

    Helmikuiset 2020

    Meillä myös pieni prinsessa kainalossa ja ollaan oltu pari päivää kotonakin :love: Syntymäpäivä 8.2. meni siis 4päivää yli lasketun, synnytys täällä myös yllättävän helppo ja nopea (jos niin voi sanoa siitä helvetillisestä kivusta huolimatta). Sain pari tikkiä mut oma olo myös nyt todella hyvä...
  6. I

    Helmikuiset 2020

    Paljon onnea pikkuisesta @Matkallamamaksi ! <3 meillä on laskettuun aikaan enää viikko ja tässä on viikko mennyt valvoessa iltaisin supistusten kanssa mutta aina ne vaan tyssää johonkin... Vatsa on laskeutunut ja liikkuminen niin hankalaa että odotan jo malttamattomana synnytystä, jännitys ja...
  7. I

    Helmikuiset 2020

    Varmaan sellainen sänky sopii mikä muuntuu moneksi, niitä on nykyään vaikka millaisia :) meillä perhepeti ei voinut olla vaihtoehto niin pinnasänky jossa säädettävä pohja tuli makuuhuoneeseen, mun puolelle sänkyä muttei ihan kylkeen kiinni. Ajattelin myös jättää reunapehmusteet hommaamatta ja...
  8. I

    Helmikuiset 2020

    Virittelin myös petauspatjan alle sen äitiyspakkauksen suojuksen, en haluaisi vesiä runkopatjaan asti jos synnytys niin käynnistyy... :D nyt rv 31 ja jouduin jäämään 2viikkoa sitten pois töistä. Liitoskivut on tehneet liikkumisesta melko kankeaa ja huomaa että vatsan paino vaikuttaa selkään...
  9. I

    Helmikuiset 2020

    Oon myös niin joulufiiliksissä jo! :love: en vaan usko että jaksan tänä vuonna laittaa omaan kotiin kauheasti joulukoristusta kun tuntuu että sitä vauvatavaran järjestelyä on ollut tässä viimeviikkoina niin paljon. Meillä alkaa olla kaikki isot hankinnat tehty, mutta päätettiin ettei osteta...
  10. I

    Helmikuiset 2020

    Kiva että täällä ollaan vielä näin aktiivisia kirjoittelemaan, mukava seurata kaikkien kuulumisia :) Tänään 27+0 ja huomenna tavataan neuvolalääkäriä. Oon kärsinyt supistuksista jo toisen kolmanneksen alusta asti, rasitus lisää niitä selkeästi ja eivät mene ohi kuin kunnolla huilaamalla...
  11. I

    Helmikuiset 2020

    @Matkallamamaksi olipa inhottava kokemus! Toivottavasti lääkäri vaihtuu vielä ja saat tarpeellisen ohjeistuksen ja avun. Meidän alueella jaetaan neuvolan ajanvarausnumerosta myös ohjausta ja sinne kehotetaan soittamaan jos on kysyttävää tai huolenaiheita, sitä kautta voisi yrittää saada vähän...
  12. I

    Helmikuiset 2020

    @Fizzyy Kyttäsin myös liikkeitä pari viikkoa sitten ja oli ihan tuskallista kun ei ollut varma mikä on omasta vatsasta tulevaa ja mikä vauvasta eivätkä ne selkeät potkut olleet mitenkään säännöllisiä tai päivittäisiä täälläkään noilla viikoilla. Nyt rv 24 ja on vähän ikävä sitä ettei kokoajan...
  13. I

    Helmikuiset 2020

    Toinen kolmannes on kyllä ollut paljon mieluistampi kokemus kuin raskauden alku ja pahoinvointi. Olo on välillä jopa oireeton, joten tulee touhuiltua vaikka mitä :) Oon vaan huomannut että etenkin töissä ja liikkuessa on alkanut olla ikäviä vatsatuntemuksia, onko muilla kokemusta? Tuntemukset...
  14. I

    Helmikuiset 2020

    Onneksi Suomessa ruoan laatu on yleisesti hyvä ja maalaisjärjellä selviää pitkälle vaikka noi ohjeet on myös minun mielestä melko sekavia :) kotona jos teen nyt katkarapuja itse niin sulatan ne dippaamalla siivilässä kiehuvaan veteen, liian kauan jos pitää niin niistä tulee purkkaa :D...
  15. I

    Helmikuiset 2020

    Samoja ajatuksia pyöritelty täälläkin... Nyt 16+1 ja neuvolassa viime viikolla kuunneltiin sydänääniä mutta pikkukaveri oli niin vilkas että pakeni doppleria :D saatiin äänet kuulumaan mikä kyllä toi mielenrauhaa :) silti sitä miettii että jotain ikävää voi vielä paljastua ru:ssa... Onneksi mies...
  16. I

    Helmikuiset 2020

    On se niin hauska kun muutama päivä sitten tuskailin että ei oo oikeen mahaa vielä ja tänään sitten heräsin semmosen kanssa 15+1 :LOL: löysillä vaatteilla saa vielä piiloon mutten tiedä kauanko maltan enää piilotella <3 innostuin niin että ostin yhden pikku bodyn ja housutkin kaappiin...
  17. I

    Helmikuiset 2020

    Juu kyllä se rooibos arveluttaa juurikin kun yrittijuomat on vältettävien listalla, mutta jotkut käyttävät kuitenkin... :coffee: Onneksi vielä ei ole kovin kylmä niin kuumaa juomaa ei ole kauheasti tehnyt mieli, mutta sekin aika tulee. Voisit ainakin kokeilla vaihdella sitrushedelmiä jos...
  18. I

    Helmikuiset 2020

    Oon myös huuli pyöreenä katsellut rattaita, varmaan tärkein ominaisuus meillä olis se työntöaisan säädettävyys (on pikkasen pituuseroa meillä vanhemmilla) :D Vähän takaraivossa kummittelee että mitä meidän pikkuiselle kuuluu, kun se pahoinvointi on lakannut...vaikka pitäisi olla kiitollinen...
  19. I

    Helmikuiset 2020

    Olisko ollut 9+ kun mulla alkoi jomotella myös pakaroita (lähinnä oikeeta) ja kipu tuntuu tosiaan sellaisena viiltona takareiteen saakka ja sitten voi olla hankala kävellä, kun tuntuu että jalka on ihan voimaton. Vanhemmille ollaan jo kerrottu niin oma äiti tiesi sanoa että todennäköisesti mulla...
  20. I

    Helmikuiset 2020

    Heips! Täällä 14+5 ja ensimmäistä odotellaan. Olen keskustelua seurannut jo plussaamisesta saakka mutta nyt sitä ehkä vihdoin alkaa uskoa että kuuluu tähän joukkoon... :) Ensikuukaudet meni oksennellessa (onneksi sattui kesäloma siihen väliin, tarvitsin myös saikkua hiukan jatkoksi) mutta nyt...

Yhteistyössä