Hakutulokset

  1. LEAL

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Juu, tottakai, eli: LA 18.7, poika 23.7, 3300g, 49cm, py 34,5cm, toinen Vähän on harvassa tätä nykyä koneella käymiset :whistle: Poika on tosi tyytyväinen kun saa tarpeeksi ruokaa (NANnia ), pumpulla saan puolessa tunnissa hädin tuskin 30-5oml, lypsämällä en senkään vertaa :/...
  2. LEAL

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Nopeasti tulin ilmoittelemaan itsestäni, että mukana ollaan edelleen :) Koneella olen käynyt viimeksi sunnuntaina :o "torsti" on aivan ihana vauva. Tänään oli neuvola ja paino oli vain laskenut :( Joten korviketta alettiin antamaan, no ainakin tiedän, että olen yrittänyt. Poika roikkunut...
  3. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Meille syntyi 23.7 klo: 1.58 ihana POIKA! :heart: Kokoa hällä oli 3300g (ultran arvio meni täysin nappiin :D ) ja 49cm. Synnytys kesti 1h44min, eli aikas rytinää :snotty: Suppareita aloin katsomaan kellosta klo: 22.45 ja niitä tuli 2-5min välein mutta ei mitään kovin kipeitä...
  4. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Heippa taas! Täällä sairaalassa edelleen, onneksi saan olla huoneessa yksin eikä tarvitse välittää mitä tekee tai metelöi :D Mies lähti kotiin nukkumaan ja munkin ois tarkotus alkaa lepäillä jos siitä tulee mitään... Kaksi tabua nyt laitettu alakautta ja supistuksia tuntuu, ei tosin kipeitä...
  5. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Kiitos! Toivotaan, että te kaikki muutkin pääsette jo pian tositoimiin! :flower:
  6. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Heipsan, nopeasti rustaan ennen muiden juttujen lukemista =) Vihdoin alkaa tapahtua - mä olen sairaalassa! :D Käynnistykseen sitten taas kerran päädyttiin, mutta pääasia, että asiat etenee... Ultrassa painoarvio 3,3kg, lapsivesi vähenemään päin, kaikki muuten ok. Kohdunkaulaa jäljellä 1cm...
  7. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Onnea vauvan saaneet! :flower: :heart: Ehkä minäkin joskus :ashamed:
  8. LEAL

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Voi perhana taas, miksi ihmeessä neuvolassa on puhelimet jos niihin ei koskaan vastata?! Jos 1,5h koitat soittaa eikä kukaan vastaa/on varattua/hylätään puhelu niin vähänkö kypsyttää :headwall: Sen takia vaan ajattelin varmuudeksi soitella kun on vaavi viime päivinä liikkunut kovin vähän...
  9. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Ai niin, mun vuosien takainen kaverini (johon en tosin pitkiin aikoihin ole pitänyt yhteyttä ennen viime viikkoja ) oli saanut aamulla tytön :heart: Harmi sinänsä kun me niin toivottiin, että oltais oltu samaan aikaan synnärillä :D Tosin hänellä oli viikko etumatkaa... Noh, ehkä tavataan...
  10. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Taas oli tullut vauvoja, onnea! :flower: Täällä sitä samaa, iltapäivällä pitäis mennä serkun 7v. synttäreille ja mä kun niin varmana alkuviikosta heille sanoin, että tuskin pääsen tulemaan :ashamed: :headwall: Piti muuten sellaista sanoa/kysäistä, että onko muut kuulleet, että jos...
  11. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Ai niin ja onnea vauvaantuneet! :flower:
  12. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Niimpä vaan tämäkin laskettu päivä on kohta eletty ilman merkkejä yhtään mistään. Mummuni kanssa jouduin tänään taas puhumaan ja hältä tuli tälläinen kannustava kommentti: "Juu`u, enkös mä vaan ollut taas oikeassa että yli lasketun ajan mennään ja katsos jos se siellä mahassa on poika niin...
  13. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Synnärin mukaan LA oli eilen, neuvolan tänään, minun laskujeni mukaan huomenna ja ultran mukaan sunnuntaina. Sunnuntaihin asti siis annan toivon elää, mutta ma uskon jokaisen ylipäivän olevan tuskaa ja tekevän musta päivä päivältä kärttysemmän ja väsyneemmän eukon :kieh: Siitä ei onneksi...
  14. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Eikä mitään. Pakko purkaa kun mua niin rasittaa meidän mummi ja mummu enkä kehtaa niille kovin kärkkäitä vastalauseita antaa |O Tänään meidän mummi saarnas mulle kun tuskailin kyllästymistäni että "kuule mä voin sulle kertoa että se voi ihan hyvin mennä kahdellakin viikolla yli, tosin...
  15. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Niimpä, just silleen että "joo ei kun oon niin mielelläni raskaana tälleen kesähelteillä että en halua ollenkaan synnyttämään!" :headwall: Ihan kun se ois mitenkään omista haluista ja toiveista kiinni... :whistle: (joo sori, tää teksti ei ollut osoitettu mulle :ashamed: :D )
  16. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Täällä ei niin mitään. Oikean käden nivelet särkee ihan hirveästi öisin ja aamuisin, rintsikoiden hakasia on vaikea laittaa kiinni ja meikkaaminen sattuu :/ Terkka sanoi heti, että johtuu turvotuksesta. Onneksi se häipyy aina aamupvän aikana... Jousku puhui käynnistyksen kauhukuvista...
  17. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnea vauvautuneet :flower: Ja tsemppiä sitä tarvitseville :hug: Täällä taas neuvolakäynti takana, kaikki ok, myös paineet. Pitää niitä nyt taas päivittäin seurata. Ne eiliset kivut sitten jatkuivat puoleen yöhön saakka ja joka kerta kun sellainen viilto/vihlaisu tuonne alavatsalle ja...
  18. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Jouvauva joo mä ymmärrän kyllä, mut sitä en tajua miks mun pitää itseäni käydä täällä "kiusaamassa" monta kertaa pvässä :D :whistle: Vaikka toisaalta on ihan kiva nähdä muitakin täällä ruikuttamassa ja tietää etten ole ainoa tilanteessani ja onhan se kuitenkin ihanaakin kuulla pikku...
  19. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Pinokin viime päivät ollut niin hiljainen, että eipä yhtään entistä enemmän ala ottamaan päähän kun tietää missä kaikki muut on :snotty: : nuuhkimassa vauvojaan tai saattamassa niitä maailmaan... Me täällä sit vissiin Mureenan ja parin muun kanssa pyöritään ties miten pitkään...
  20. LEAL

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Täällä neuvolakäynti taas takana. Huomenna TAAS uudestaan kun haluaa katsoa paineet, ne oli lähteneet nousuun. Salaa toivon, että alettas paineiden takia käynnistellä jo :ashamed: Vaikka ei ne vielä pilvissä ole niin kuin viime raskaudessa... Sf-mitta oli taas laskenut, nyt se oli 33cm ja...

Yhteistyössä