Hakutulokset

  1. LEAL

    Dj Mussukka!!

    Hakemus pistetty menemään ;)
  2. LEAL

    Uskaltaisinkohan minäkin liittyä jo tänne puolelle...

    Elikkä pe-illalla tuli testistä haamujen haamu, eilen aamulla oli haamu edelleen, mutta selvästi tummentunut. Tein myös eilen illalla huvikseni ovistestin (sekin kun kuulemma voi näyttää raskauden ja tiedän lähes 100% varmasti että nyt ei ole ovista... ) ja siinä tuloksena oli PALJON vahvempi...
  3. LEAL

    Onko tää nyt sitten positiivinen?? (ovulaatiotesti, sisältää kuvan)

    Eli oikeanpuolimmainen on kontrolliviiva ja sen vieressä olevan viivan pitäisi olla yhtä tumma tai tummempi, onko teidän mielestä? =)
  4. LEAL

    Miten teidän päälle yksivuotiaat reagoi kieltoihin?

    Tuo likka 1v2kk on aivan uskomaton :o Ennen loukkaantui verisesti ja alkoi itkemään/kiukuttelemaan jos jotain kiellettiin. Nykyään kun kieltää tiukasti niin likka vaan katsoo ja jatkaa kiellettyä puuhaansa. Sitten otan likan tilanteesta pois ja hän vain joko nauraa tai sitten ei ole...
  5. LEAL

    Tolla Maaritilla on jotain ääntämisvaikeuksia!!

    |O :headwall:
  6. LEAL

    Onko Hanna Pakarinen raskaana...? Näyttäs masu siltä...

    ehkä =)
  7. LEAL

    Mä kuolen myötähäpeään!!!!

    http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/mtv3yleiset/traileri?138536#138536 :ashamed: :ashamed: :ashamed: Miks mä edes avasin ton :headwall: :|
  8. LEAL

    Onko teidän myyntiänne huutiksessa auttanut...

    tekstin värin ja lihavoinnin ostaminen? Siis se mikä maksaa 40snt. Mietein vaan, että kuinkahan monelle siitä on mahtanut olla hyötyä myynnin suhteen...
  9. LEAL

    Maksaako tilin avaaminen jotain?

    Jos ei niin tuleeko jotain muita kuluja jossan vaiheessa...? =) Ja jon on kiinni pankista, niin Osuuspankkia ajattelin.
  10. LEAL

    Paljonko on työttömyyskorvaus?

    Tällästä pohdin...
  11. LEAL

    Mikä menee hyvin kaupaksi huutiksessa?

    Kertokees =) Meillä paikat pursuaa yhtä sun toista hyödytöntä, niin osan vois laittaa huutikseen. Mikäs siellä menee hyvin ja mikä ei? Lstenvaatteit mulla siellä jo pitkä lista, mut muuta..? =)
  12. LEAL

    Missä iässä lapset alkaa piirtämään...?

    Edes niitä suttuja? Meillä likka 1v1kk enkä vielä oo kokeillutkaan kun tiedän miten siinä kävis; suttais vaan joka paikan ja söis kynää :D
  13. LEAL

    Kellään kokemusta tästä sängystä? (sis. linkin, Sotka)

    http://www.sotka.fi/sangytjayopoydat_0.htm?a=1216009849 Ei meinaan kovin pahan hintainen paketti patjojen kanssa :whistle: Ketään jolla tälläinen on/olisi ollut...? =) *muoks* on siis tuo kolmas vaihtoehto, paketti 399?.
  14. LEAL

    Milloin ja miten saa tietää, että onko lapsi saanut haetun päivähoitopaikan?

    Toukokuun lopussa vein hakemuksen päiväkotiin ja syyskuun aluksi hain hoitopaikkaa... Vielä ei ole kuulunut mitään. Koska siitä ilmoitetaan, kuka ja miten?
  15. LEAL

    .

    .
  16. LEAL

    Kätilöt alkoi, nnäliinat esiin!

    :|
  17. LEAL

    Toimiiko muilla Elloksen sivut?

    Tökkii tökkii :headwall: Miks kaikkien pitää ängetä sinne heti kuvaston ilmestyttyä?! :headwall: |O Kun MÄ haluaisin nyt sinne!! |O :ashamed: :D
  18. LEAL

    Miten suhtautua 1v:n kitinään/kiukutteluun?

    Meillä tuo likka 1v1kk ja kitinä/kiukuttelu on lähes jatkuvaa - siis silloin kun ollaan kotona :headwall: Välillä jaksaa keskittyä viideksi minuutiksi johonkin leikkeihin, mutta kyllästyy kohtaa, tulee roikkumaan ja pitää sellaista melko rasittavaa tekokitinää :/ Olenkin miettinyt, että...
  19. LEAL

    Miten saan opetettua tytön 1v1kk imemään taikamukista?

    Se taitohan ei sinänsä niin välttämätön ole, juo hyvin normi mukistakin kun itse juottaa, mutta olisi kätevää kun voisi antaa mukin tytön omaan käteen, että sitä kautta oppisi juomaan itse eikä juomat lentelisi joka puolelle =) Meillä käytössä nokkamuki ja taikamuki joissa tämä tiiviste...

Yhteistyössä