Hakutulokset

  1. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Heippa! Eilen vahingossa bongasin tämän ketjun ja päätin nyt myös osallistua keskusteluun:) Täälä 37-vuotias yhden lapsen (7/15) äiti. Mulla siis km 9/19 eli nelisen viikkoa sitten rv9. Raskauduin heinäkuussa heti ekasta kierrosta. Vuoto km jälkeen kesti kolmisen viikkoa, kunnes menkat...
  2. C

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Johonkin tekee mieli tuntojansa purkaa niin ajattelin purkaa niitä tänne! Olin tuola huhtikuisissa, kunnes rv 9 tuli spontaani km, tuosta pian kolme viikkoa. Tänään käyty labrassa ja hcg enää 7. Kuukautiset eivät ole kunnolla vielä alkaneet, mutta tuhrua on tullut keskenmenosta asti...
  3. C

    Huhtikuiset 2020

    On kyllä ollut hurjasti! Mutta toivottavasti te muut saatte vauvat sitten huhtikuussa syliinne ❤️
  4. C

    Huhtikuiset 2020

    Sain myös keskenmenon eilen, joka tänään varmistettiin ultralla. Ensi viikolla polille tarkistuttamaan kohdun tilanne. Voimia myös sinulle!
  5. C

    Huhtikuiset 2020

    No niin, kokeillaas tuleeko tämä ollenkaan oikeaan paikkaan tämä kirjoitus Eli täälä huutelee 37v odottaja etelä-pohjanmaalta. Plussattu viime viikolla ja omien laskujen mukaan tänään viikkoja 4+6. Neuvolaan soittelin ensimmäistä aikaa ja heidän laskujen mukaan 4+4, mutta kyllä mä tohon...

Yhteistyössä