Hakutulokset

  1. 1

    Marraskuiset 2020

    Hei! Hyppään mukaan marraskuisia odottaviin. Tänään tein positiivisen testin ja la menee noin 17. päivän tietämille. Ensimmäistä lasta yritetään ja edellinen raskaus päättyi syksyllä keskenmenoon hiukan ennen 12. raskausviikkoa. Pelottaa ihan hirveästi vaikka todennäköisyyksien kai pitäisi...
  2. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei! Aiemmassa ketjussa muutaman kerran kirjoitinkin, mutta jäi sitten kun alkoi ahdistaa. Meillä keskenmeno tuli syyskuun lopulla juuri ennen viikon 12 täyttymistä. Toipuminen vei kyllä oman aikansa, niin fyysinen kuin henkinenkin. Puhuminen auttoi minua ja siksi tästä tietävät lähes kaikki...
  3. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Voi kurja. :unsure: Julminta ikinä tuommoiset valeoireet. Vähän samaa pelkään omalla kohdallani. Viikko sitten maanantaina oli minusta aika selkeä ovulaatio ja nyt eilen ja tänään on ollut melko mojovat kivut. Haluaako tätä raskautta niin paljon, että kuvittelee kaikki oireet sopiviksi...
  4. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hirveän surullista kun keskeytys tuli jo noin pitkällä. Voimia suruun ja tsemppiä uuteen yritykseen!
  5. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Haavejuttu :cry: Nyt kyllä koetellaan. Tein nyt kuitenkin testin torstaina teidän perustelujen pohjalta. Negaa näytti, eli voidaan aikeastikin aloittaa yrittäminen.
  6. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @kiuski @Disco Volante Kiitos valaisusta! Ehkäpä teen sitten vielä testin vaikka huomenna aamusta. Mulla oli kohtu tyhjä jo pari viikkoa sitten ja se varmistettiin vielä naistentaudeilla ultralla uudelleen. Vuosin tyhjäksi kolmessa päivässä, mutta siltä se kyllä tuntuikin! @Haavejuttu Paljon...
  7. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @MonaLisa33 Toivottavasti pian tärppää! Tässä touhussa muutama viikkokin tuntuu jo tuskastuttavan pitkältä, mutta voin vain kuvitella miltä vuosi tuntuu. @Disco Volante Voimia toipumiseen! Omia kuulumisia: Maanantaina tuli keskenmenovuodon alkamisesta 2 viikkoa täyteen ja vuoto lakkasi. En...
  8. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kuulostaa kyllä hyvältä, toivottavasti tärppää! Minä oon miettinyt, että yritän testata mahdollisimman myöhään juurikin noiden pettymysten takia. Pidän peukkuja!
  9. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Oli ja on toki vielä raskasta. Voin vain kuvitella miten kamalaa keskenmeno on pidemmillä viikoilla! Kyllä me on puhuttu miehen kanssa, että heti yritetään uudelleen kun keho sallii. Puhuminen on helpottanut paljon ja toisaalta myös asioiden suhteuttaminen. Meillä kuitenkin on vielä uusia...
  10. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Tuota vahvuutta olen miettinyt moneen kertaan kun olen näitä viestejä ja joitain blogikirjoituksia lukenut. Aika palasiksi tässä ihminen hajotetaan ja jollain ihmeellä sieltä noustaan. Mulla mies on valtava tuki. Etänä puhelimessa eli mukana ja osasi sanoa oikeat asiat. Toisaalta osasi olla myös...
  11. 1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hei! Uusi kohtalotoveri liittyy seuraan. Viikon verran olen lukenut ketjua ja saanut lohtua toisten kokemuksista. Kiitos siitä. Meidän pikkuisen piti olla huhtikuinen, mutta viikko sitten alkoi verenvuoto ihan yllättäen rv 11+4. Yksi elämäni hirveimpiä kokemuksia ja mieskin oli koko viikon...
  12. 1

    Huhtikuiset 2020

    Hei! Minäkin olen jo seurannut keskustelua hetken taustalla. Ensimmäinen lapsi tulossa, la 10.4. Varasin varhaisultran yksityiselle kahden viikon päähän keskiviikolle. Voi kun kaikki olisi hyvin. Tutuilta kuulostaa oireet. Nyt onneksi pystyn taas laittamaan joitain housujakin jalkaan. Viime...

Yhteistyössä