Hakutulokset

  1. Koodikissa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä on ollut aika hiljaista mutta laitan kuulumisia. Tänään oli aamulla varhaisultra ja hyvältä vaikuttaa, löyty sykkeet ja vastas koko oikeita viikkoja. Oireita ei minulla vieläkään juuri ole, viikot vasta 7+3. Seuraavaksi sitten odotellaan ensimmäistä neuvolakäyntiä.
  2. Koodikissa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitokset onnitteluista ja tsempeistä @Tupsuli ja @marrasmai. Laskettu aika on tammikuun 17. Ultra puolestaan kesäkuun ekana. Mä oon vielä alle 35 niin en varmaankaan ole ennen kesää saamassa rokotetta.
  3. Koodikissa

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mahtuukohan tänne mukaan? Plussasin 11.5. Pakastealkion siirron jälkeen (ensimmäinen ja ainoa alkio joka saatiin) ja nyt viikot 5+6. Lahjamunasoluista sai siis alkunsa ja kesäkuun alussa varhaisultra. Pelottaa kovasti että kesken menee, tämä on minulle eka raskaus koskaan.
  4. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Huomiselle kp 2/24
  5. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Mulla on todella puhti pois ja pahoittelut että pelkkää omanapailua tänään. Onnittelut kuitenkin plussanneille, pahoittelut uusista kierroista ja erityisesti @Wintersun isot tsempit vielä. Käytiin viimeviikolla uudestaan ensimmäisellä lapsettomuushoito- käynnillä ja saatiin taas lähetteet...
  6. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Joo kyllä mä näin jälkiviisaana tavallaan ymmärrän että miten olisin itse voinut asian paremmin muotoilla. Pitää varmaan koittaa olla enemmän varpaillaan täällä. Asiat on kuitenkin kaikille arkoja.
  7. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Tässä oli nyt todella lähellä että uskallanko kirjottaa tänne enää ollenkaan jos joku suuttuu mutta minua siis harmittaa sinun ja teidän kaikkien muidenkin puolesta se ettei plussa tule helpolla. Tuo tulkinta siis että oltaisiin jotenkin eri viivoilla tässä yrittämisessä on täysin väärä eikä...
  8. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Kuulostaapa tylyltä tää mutta varmaan sitä oman terveyden ehdoilla on mentävä. Meillä ei lapsia ole ollenkaan joten en voisi tuollaisia puheita kyllä kovin hyvillä mielin kuunnella.
  9. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Huh aika rankkaa, tsemppiä tuohon urakkaan. Mahtavaa että saat luovuttua lääkityksestä. Itsellä ongelma on ollut kokolailla päinvastainen, eli painoa on pitänyt saada nostettua kun se on keikkunut alipainon rajalla mutta pari vuotta sitten onnistuin kuitenkin sen 10kg saamaan. Nyt pitäisi sen...
  10. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    @Korallikala siis oliko sulla tsh 80! Kuulostaa todella korkealle, itsellä huonoimmillaan ollut 14. Nyt jotain 0 ja 4:n väliltä. Ainakaan Helsingissä ei päässyt hoitoihin jos ei arvo ollut tuo 2. Nyt tosiaan tipuin jonosta kun vaihdoin kaupunkia ja saa nähdä miten täällä sitten.
  11. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Mulla jäi taas soittamatta sinne lääkäriin mutta laitoin sen kalenteriin maanantaille. Mulla oli nuorempana selkeemmät ovisoireet kuin nyt mutta edelleen on tiettyjä juttuja jotka toistuu joka kierrossa, varma en ole että onko ovis vai pms. Mutta tosiaan 10v sitten sain aina maailmanlopun...
  12. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Mun pitäis vihdoin soittaa sinne lääkäriin tosta lapsettomuudesta mut en vaan saa aikaseks. Huomenna ehkäpä, googlailin jo numeronkin valmiiks. Hitsi kun tää asia eteni jo kivasti ennen muuttoa ja sit tyssäs. :(
  13. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Mä tulin tänne taas omaa tilannetta päivittämään. Talleteltu kp 6 ja tänään (kp8) kovia mahakipuja mutta luultavasti suolistossa ja ekat limat. Ollaan mökillä niin seuraavat tallettelut aikasintaan kp 10 ja testailut on samasta syystä jäänyt tässä kierrossa. Eipä sillä että luotto tähän...
  14. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @Wintersun!!!
  15. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Mulle saa päivittää huomiselle kp 2. Nyt otti kyllä koville taas tää kierron vaihtuminen.
  16. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Oispa kyllä mahtavaa jos nyt tärppäis @Wintersun! En ihan vielä uskalla onnitella mutta peukut pystyyn!
  17. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Plääh, mulla varmaan taas uus kierto huomenna, tänään tiputteli todella pieniä määriä verta. Mies just otti taas puheeks et mun pitäis lääkäriin mennä ja niin kyllä täytys. Ärsyttää kun muutto sotki lapsettomuushoito kuviot.
  18. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Hyvää joulua palstalaiselle! Pahoittelut negoista ja tsempit jännääjille. Itsellä kierto loppuu huomenna. Sain uskoakseni tässä kierrossa ovulaation kiinni, ei se taaskaan puhdas plussa ollu mutta sen jälkeen viiva hävisi. Sen perusteella kierto saattaa olla 1-2 pv pidempikin. Tässä kierrossa...
  19. Koodikissa

    Haaveena vauva 2020

    Ompas ollu vähän kiirettä niin ei oo ehtiny jännittää tätä kiertoa mutta tänään kp1.
  20. Koodikissa

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hei mäkin tuun myös tänne puolelle juttelee, oon tätä ketjua seurannu ahkerasti mutta jossain kohtaa tämä hiipu niin päädyin tuonne toiseen. Oon tosiaan 31v ja ekaa yritetään, ollaan jo 1,5v yritetty. Lapsettomuushoitojonossa ollaan mutta ei päästä eteenpäin ennen kuin mun kilpirauhasen...

Yhteistyössä