Hakutulokset

  1. W

    Huhtikuiset 2020

    Voimia Jenpulla <3 Stellamom: tarkoitin että verikoetulokset tulee 1-2pv. Ne viedään meillä ultraan mukana jossa sitten ultrauksen jälkeen lasketaan riskiluvut. Joillakin paikkakunnilla riskiluvut tulee vasta ultrauksen jälkeen. Siitä en tiedä kauanko siinä kestää :-)
  2. W

    Huhtikuiset 2020

    Fimlabin alueella kestää 1-2pv tulla seulontatulokset. Muista en tiedä. Itse kävin viikko sitten. Maanantaina nt-ultra :-)
  3. W

    Huhtikuiset 2020

    Jenpulla voimia ♥️ toivottavasti ensi viikolla löytyisi syke ja pieni olisi vain saanut alkunsa myöhemmin kuin on luultu.
  4. W

    Huhtikuiset 2020

    Mulla oli eka neuvola jo yli 1,5vk sitten. Eipä siellä mitään ihmeellistä tapahtunut. Laput sain seulonnoista mukaan ja numeron mistä varata np-ultra.Se on 23.9. Silloin pitäisi olla 11+2. Seuraava neuvola on lokakuussa. Ei niitä kovin tiuhaan ole :-) Me ollaan aina osallistuttu seulontoihin...
  5. W

    Huhtikuiset 2020

    Täällä yksi 35v. huhtikuisen odottaja. Kolmas olisi tulossa jos loppuun asti päästään. Laskettuaika 10.4.2020. Tänään 7+2. Pari kertaa on ultralla kurkittu pikkuista. Mulla on tuhruvuotoa ja sen takia seurattu tiiviisti. Syytä ei ole löytynyt. Ultrissa on kaikki ollut hyvin ja syke näkynyt...

Yhteistyössä