Hakutulokset

  1. E

    Syyskuiset 2023

    Mulla oli tänään kans np-ultra 🥰 vauva vastasi 12+0 ja riskiluvut tosi pienet 🙂 hyvillä fiiliksillä, pieni siellä mekasti minkä kerkesi. ❤️
  2. E

    Syyskuiset 2023

    Komppaan @Sipiriina vastausta, salainen ryhmä nimellä syyskuiset 2023, 18 jäsentä eli et löydä sitä hakemalla facebookista. 🙂 täytyy olla jäsen nähdäkseen ryhmän.
  3. E

    Syyskuiset 2023

    Laita mulle tai @jempppis yksityisviestillä nimi, jolla sut löytää fb:stä. Pyydän kaveriksi ja lisään ryhmään 🙂 Tervetuloa kaikille mukaan, jotka tällaista ehkä suunnittelee. Meillä on mukava ja aktiivinen ryhmä ja kaikenlaista keskustelua on käyty super mukavassa hengessä- ja niin tuntuu...
  4. E

    Syyskuiset 2023

    Rauhallisesti mitta ärsyyntyneenä 😄 mun toive siis oli, ettei kovin paljoa olisi "ylimääräisiä" neuvolakäybtejä, koska tiivis tilanne työelämässä ja henkkoht elämässä. Mutta ilmeisesti nämä asiat ovat toissijaisia sen rinnalla, että saattaisi kirjoittaa lähetteen turhaan! 😑 Mulla myös on...
  5. E

    Syyskuiset 2023

    Juu, terkka oli siis ihan tosissaan sitä mieltä, että lähetteiden kirjoittaminen, kun ultrassa o elävä alkio rv 8+, on "resurssien tuhlaanista" kun keskenmenoriski on niin korkea 😄 ei voi muuta sanoa kuin että onneksi on jo kolmas raskaus, olisin varmaan ekan kohdalla lähtenyt itkien kotiin ja...
  6. E

    Syyskuiset 2023

    En oo aikoihin tänne hoksannut mitään kirjoitella, kun Fb puolella tulee enemmän nyt puheltua. Mutta täällä elellään viikkoja 10+1, eka neuvola käyty 1,5viikkoa sitten, mutta koska neuvolan terkka ei osannut ultrata vauvan viikkoja (mittasi silloin 8+0 kun piti olla menkoista 9+5 ja oikeasti oli...
  7. E

    Syyskuiset 2023

    Mulla oli mieli tosi synkkä viikot 6-7 kun oli todella paha olo. Kuuluu kai asiaan, harva jaksaa kukoistaa jos oikeasti voi pahoin 😅 mutta nyt jo parempi fiilis raskaudesta kun on helpompi olo 🙂
  8. E

    Syyskuiset 2023

    Meillä on siellä nyt ihan mukavan intiimi 15 hengen porukka, mukavia naisia ja kivoja jutusteluja... vaikka toki aika pahoinvointipainotteisia juuri nyt 😄🙈 mukaan vaan rohkeasti!
  9. E

    Syyskuiset 2023

    Meillä tämä raskaus oli ylläri ja sen on ollut pakko saada alkunsa juurikin noin, eli 5pv ennen ovulaatiota 🙈 mulla oli kierto aivan sekaisin ja luulin, etten oviloinut lainkaan. Ovulaatio tulikin sitten myöhemmin (salaa) ja lopputulos on tämä. En itekään uskonut lainkaan sellaiseen, että...
  10. E

    Syyskuiset 2023

    Tsemppiä vaikeaan odotteluun ❤️🥺 Plussaaminen 3+1 on kai mahdollista, mutta onko todennäköisempää, että ovulaatio ja hedelmöittyminen olisikin tapahtunut viikkoa myöhemmin? Pahoittelut, en nyt muista oletko kertonut teidän tilanteesta ja raskauden alusta sen tarkemmin, mutta tällainen tuli...
  11. E

    Syyskuiset 2023

    Voi laittaa yksärillå oman nimen, jolla löydyt faceboolista, esim mulle tai @jempppis. Sitten laitetaan kaveripyyntö, jotta voi lisätä sut ryhmään 🙂
  12. E

    Syyskuiset 2023

    @jempppis on lisäillyt väkeä ryhmään 🥰 ihana kun tulee lisää porukkaa, siellä on jo mukavasti aktiivista pulinaa 🙂 Mä kävin tänään varhaisultrassa, ja huojennuksekseni löytyi vain yksi pieni pamppaileva sydän. ❤️ kuopuksen raskaus alkoi kaksoisraskautena, joten hieman pelotti tässä kohtaa tämän...
  13. E

    Syyskuiset 2023

    Tervetuloa kaikille uusille 🥰 mainostaisin vielä salaista ja yksityistä fb-ryhmää. Siellä on jo mukava n. 10 hengen porukka jutustelemassa oloista ja kaikesta raskauteen liittyvästä. Tulkaa ihmeessä mukaan sinnekin 😍
  14. E

    Syyskuiset 2023

    Onnittelut plussasta 🥰 Kyllä mä lähtisin sillä ja sit neuvolalta kysyisin mahista varhaisultraan 🙂 mutta kuitenkin tuossa nyt olis vaihtelu 22-30pv, mikä ei kuitenkaan vielä oo hirveän pitkä aika. Mutta ymmärrän, että mietityttää. Mikä sulla on kuukautisista laskien nyt laskettu aika? 😍
  15. E

    Syyskuiset 2023

    Näihin synnytystapoihin, mä sain ekassa synnytyksessä 3. Asteen repeämän, joka ulottui sisempään ja ulompaan sulkijalihakseen. Oli tosi vaikeaa aikaa henkisesti ja fyysisesti. Mulle sanoi lääkäri, kun 4kk synnytyksen jälkeen repeämä yhä oireili, ettei tarvii murehtia, en joudu enää koskaan...
  16. E

    Syyskuiset 2023

    Tsemppiä sinne, juuri kuulostaa siltä itseltään 🙈 tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, toivotaan yhtä nopeaa loppua 🙏
  17. E

    Syyskuiset 2023

    LA muutetaan jos ultrassa heitto on yli viikon alkuperäisestä lasketusta. Meillä ylläriplussa nyt, ja kierto oli ihan sekaisin työstressin vuoksi joulukuussa. Mulla normisti ovulaatio on kp17-21 ja nyt taisi olla vasta kpl 25. Laskennallisesti olisin nyt 8+0, mutta oikea viikkomäärä taitaa olla...
  18. E

    Syyskuiset 2023

    Mä juuri aloitin eilen itelle närälääkkeet ja on muuten huomattavasti helpompi olo tänään, vaikkei vielä täysi vaste olekaan niistä tullut. Oon aivan onnessani jo tästä parannuksesta, eilen suurinpiirtein vaan itkin ja ulisin koko päivän. Ja hei, mulla haluttaisiin runebergin torttua vaikken...
  19. E

    Syyskuiset 2023

    Mulla on ollut tänään ihan horror päivä, fabussa jo tästä avauduinkin. Mutta hassua kun ajattelin tähän asti olevani oireeton, niin nyt kun pahoinvointi tuli ja mietin kaikkia olojani, niin on kai näitä vaikka ja mitä. Valitusvirteni: - rasvoittuvat iho ja hiukset - jatkuva eläimellinen NÄLKÄ...
  20. E

    Syyskuiset 2023

    Yritetään pitää keskustelua yllä molemmissa, tällä hetkellä ollaan fb:ssä vielä kaksin @jempppis kanssa 😄 Mutta siis rohkaisen kyllä ryhmään. Mä en esikoisen aikana mennyt ja tokan lapsen kohdalla päädyin ryhmään puolivahingossa. Ja oli kyllä tosi kiva, kun ei kokenut sellaista yksinäisyyttä...

Yhteistyössä