Hakutulokset

  1. J

    Huhtikuiset 2020

    Kiitos vastauksesta! Oon niin hämilläni kun niin paljon kaikkee uutta tapahtuu enkä pysy perässä et onko kaikki menny niinkun pitäis
  2. J

    Huhtikuiset 2020

    Päivän mittaan oon tässä miettinyt että lääkäri ei meille pienokaisen sykettä antanu lainka kuunneltavaksi.. Onko ihan normaalia että NT ultrassa ei kuunnella sykettä? Ensikertalaisena en yhtään tiedä mitä millonki pitäs tapahtua ja täälläkin osa lyhenteistä on mulle ihan hepreaa mut pikkuhiljaa...
  3. J

    Huhtikuiset 2020

    Suuret osanotot ja jaksamiset kaikille joilla kesken menneet :( Me käytiin tänään ekassa ultrassa uskossa että ollaan tasa raskausviikolla 12. Kotiin lähdettiin rv 12+6 Sielä mini hyppeli kovasti, olihan se maaginen hetki Lääkäri totesi melkein ensimmäisenä että "katsotaan pitääkö ottaa...
  4. J

    Huhtikuiset 2020

    Tänään rv 11+0, viikko ensimmäiseen ultraan. Viikko sitten kävin neuvolassa veri- ja pissakokeissa. Keskiviikkona hoitaja soitti että jotai bakteeria pissassa oli et hän laittaa lähetteen ihan labraan missä tekee kunnon viljelyn. No perjantaina vein putkilot iltapäivästä labraan ja eilen...
  5. J

    Huhtikuiset 2020

    Me kerrotaan mun perheelle ultran jälkeen. Tosin nyt viikonloppuna oli kuumottelevaa kun oltiin vierailemassa mun kotikonnuilla (poikaystäväni on Intialainen ja hänen perheensä asuu sielä ). Perjantaina oli mun äidin äidin eli mummun muutto ja lauantaina käytiin siellä auttamassa purkaan...
  6. J

    Huhtikuiset 2020

    Meillä harrastetaan seksiä ihan kuten ennenkin. Tällä hetkellä mun ympärivuorokautinen väsymys kyl on vähentänyt sitä mutta välillä heittäydytään peittoa heilutteleen kunnolla. Yhdessä vaiheessa oli kunnon libidon puute, totesin ukolle siitä mut se sanoi et ei sitä haittaa yhtään. Sit kerran...
  7. J

    Viehtymys ulkomaalaisiin

    Itse seurustelen Intialaisen miehen kanssa. Ei siinä syynä oo eksotiikka tai mikään, kemiat kohtas vaan niin hyvin. Kulttuuri ja uskontoerot meidän arjessa ei juurikaan näy, kaikki hoituu yhteisymmärryksessä ja toista kunnioittaen.
  8. J

    Huhtikuiset 2020

    Ihanaa keskiviikkoa! (tänään rv 8+1) Pahoinvointi helpottanu mut tilalle tullu kamala ummetus Haettii sunnuntaina siihen lääkkeet ja nyt alkaa helpottaa. Rinnat on varsinkin aamusin kipeet ja väsyttää koko ajan mut kyllä tää tästä. Maanantaina käytiin neuvolassa ja hui kun jännitti...
  9. J

    Huhtikuiset 2020

    Hei! Olen 29 vuotias ensiodottaja. Täällä ollaan rv 7+6 ainakin laskureiden mukaan joihin oon laittanut viimeisten menkkojen ja kierron mukaan tiedot. Ja laskettu myös samojen laskureiden mukaan 22.4.2020 eli samana päivänä kun itse täytän 30. Raskaus huomattiin heti toisena päivänä kun...

Yhteistyössä