Hakutulokset

  1. T

    Toukokuiset 2020

    Voi ei. Voimia tosi paljon, ja toivotaan että ens kierrosta jos vaikka keho olisi oppinut nyt.❤️
  2. T

    Toukokuiset 2020

    Hei missäs sitä viestiä voi laittaa jos haluu ryhmään?
  3. T

    Toukokuiset 2020

    Varmaa pitäis itekki varailla jossain vaiheessa neuvoloita. Mullakin oli yks lääke millä on raskauden aikana todettu jonkinnäköisiä mahdollisuuksia vaikuttaa sydämeen. Nyt pitäis olla 4+6. Joten sillee en oo ajatellut pitää kiirettä, mut jos jotain ylimääräisiä ultrakäyntejä sit pitäiskin käydä...
  4. T

    Toukokuiset 2020

    Voi ei. Toivoin niin paljo et kaikki olisi ollut hyvin. ❤️ Toivottavasti pääset pian yrittämään ❤️
  5. T

    Toukokuiset 2020

    Mä nyt oon täällä tosi aktiivisena, mutta siis ei ole vielä mitään oireita. Tässä vähä jännittää tuleeko ollenkaa, ekasta oli pahoinvointia ja tokasta ei tullut mitään. Toivoisin jollai tapaa oireita, kun sit tietää sen raskauden todeksi
  6. T

    Toukokuiset 2020

    Eikä, en avannut tota kuvaa ja katoin et toi varjo on se viiva. Mut siis samanlaisia viivoja mullakin siis oli.
  7. T

    Toukokuiset 2020

    Pakko vastaa et onpa vahvat viivat. Ite sain ihan vaaleita, melkein viivan paikkoja ja sit tein digin niin siinä luki et raskaana ja 1-2 vko. Ajattelin taas parin viikonpäästä testata tai ehkä viikon jos en malta odottaa niin uudestaa jos vaikka vahvistuisi
  8. T

    Toukokuiset 2020

    Voi ei. Pidetään nyt peukkuja jos on vielä ruskeaa vuotoa ettei olisi kesken mennyt. Toi on kyllä koko ajan takaraivossa, ettei tässä vielä turvallisilla vesillä olla. Alussa kaikkea voi tapahtua. Mulla oli sellanen tilanne et olin ehtiny syödä lääkkeitä, mitä ei raskauden aikaa saisi käyttää...
  9. T

    Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

    Itse söin pillereitä melkee pari vuotta. Lopetin pillerit ja ekasta sit raskauduin, ei ehtinyt luomumenkkoja tulla.
  10. T

    Toukokuiset 2020

    Hei! Täältä yks lisää toukokuisia, plussattu yllätyksenä pari päivää sitten, ja siis lopetin pillerit tuossa 4.8 ja näköjää ekasta kierrosta nappas, vaikka aina ollut tosi epäsäännölliset kuukautiset. Laskin että LA ois 13.5 (varmistuu myöhemmin sitten). Tää olisi jo kolmas lapsi, et aika tuttua...

Yhteistyössä