Hakutulokset

  1. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Meillä tärähti kuukausi täyteen! Samalla tyyppeli nukahti ekaa kertaa ikinä varsin aikasten yöunille ja itse olen ihan ihmeissäni täällä ;) Tilasin lastenlääkärin kotiin 1kk tarkastukselle, ja hän olikin kiva ja lempeä lääkäri. Teki hyvin tarkistukset ja hänellä oli aikaa jutella ja olla...
  2. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Oh miten hyvät unipätkät teillä @Unskinen !! Muistan itse todella hyvin kun esikoiseni nukkui ekaa kertaa putkeen 6h- se oli kuuden viikon iässä. Taisin lähes tanssia koko päivän ja ajattelin että tästä alkaa nyt uusi elämä. Seuraavat kuuden tunnin unet taisikin nukkua yli vuoden ikäisenä...
  3. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Olipas kiva kuulla @Marsikka sun meiningeistä!! Hyvä kun ja jos saat levätä ja ottaa rauhassa. Meillä on isommat lapset olleet suureksi avuksi- tehneet paljon ruokaa, siivonneet jne, toki heitä pitää kaikkeen siihen pyytää ja joskus ohjeistaa, mutta on se antanut minulle lisäaikaa. Mietin että...
  4. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka oikein paljon onnea sinne!! Mukavia, voimia antavia lapsivuode päiviä :love:
  5. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Aattelin jatkaa sun kanssa jutustelua @Mimmistina ! Meillä tuli tänään kolme viikkoa täyteen. Poitsuli on hieman alkanut osoittaa kiinnostusta ympäristöä kohtaan, kiljahtelee ja höpöttelee ja kumma kyllä väittäisin että on muutamat hymytkin tulleet. Ilmeisesti tosi aikaisin, ja itsekin...
  6. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Mitenkähän siellä @Marsikka jakselee...? Kaunista kesäkuuta kaikille! Olisi muuten kiva laittaa joku vauvaryhmä pystyyn (jos muita halukkaita löytyy... ), vauva juttuja ja kehitystä on kiva seurailla yhdessä, ja tähänkään aiheeseen mulla ei ole nyt vertaistukea. Olen synnärin chätissä 300 muun...
  7. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Apustaja kiitos kun kirjoitit, ja olen iloinen että voit jo paremmin! Aika hurja synnytys, (eikös tämä ollut ensimmäinen lapsi?). Minulle tuli mieleen että ehkä kannattaa käydä läpi tuota synnytystä ihan jonkun kätilön tai muun ammattilaisen kanssa- tämän sanon siksi että itselläni oli...
  8. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka eiköhän se synnytys ole just sinusta kiinni kaikkein eniten! ja ehkäpä toinen kätilö onkin juuri tarpeen vaikka itse olitkin päätellyt että tämä joka ei ehkä olekaan paikalla, olisi paras. Joskus kun asiat järkkääntyy eri tavalla kuin itse ajatteli, onkin sitten just niinkuin pitikin...
  9. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Meillä onkin sitten 26v, 22v ja (!!!) 11v!! Aikun hyvä kun lääkitys loppuu, toivottavasti nyt voit rauhoittua ja oikeastikin ottaa pari viikkoa rauhassa! Ja tosiaan nukkua kun on tarpeen. Itse olen huomannut että mielialat menee ihan ylösalas jos en saa nukuttua. Ja itkeä tihrustan menemään...
  10. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Hei mullahan oli vielä kysymys!! Onko kellään suositella kantokassia mikä kävis ihan vastasyntyneestä asti? Kantoliinoja on, ja tosi hyvä kantokassi oli jonka hankin aikoinaan esikoiselle. Sittemmin annoin sen eteenpäin enkä muista mikä se oli!!
  11. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka tsemppiä täältä! Odottaminen loppuaikana on aikamoista odottamista... Mulla oli myös aikalailla samat fiilikset toisaalta. Mikäs siinä odotellessa kun on viimeinen raskaus, jotenkin tuntui erityisen erityiseltä. Ja nyt kun tämä vauva tuhisee ja ähisee vierellä, niin on myös varsin...
  12. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Apustaja paljon onnea!! Voimia ja lepoa alkupäiviin!! Vieläkös täällä on odottajia linjoilla? Kuinkas @Marsikka jakselee? Itse olen ihan ihmeissäni kun pikkuinen nukkui yöllä (tai tarkemmin aamuyön, sitä ennen oli rinnalla koko yön) 7h putkeen. Itse heräsin 5h nukkuneena kun rinnat oli ihan...
  13. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Mimmistina ooooooooOOOOOnnea!!! Paljon rutistuksia täältä kauempaa, kaikki kyllä kääntyy hyvinpäin ja vauva ja sinä olette hyvässä suomalaisessa laatuhoidossa!! Koita nukkua ja syödä ja kerätä voimia.
  14. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Hei te siellä. Olen aloittanut kirjoittamaan varmaan viisi kertaa enkä kertaakaan päässyt loppuun asti ja lähettämään. Ehkä nyt. Että täällä kuplassa on kiireistä ja väsynyttä ja siksi ei nyt oikein sanansuoli luista. Ehdin imettämisen lomassa lukea kaikkien jutut mutta usein sitä on jossain...
  15. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Iltäpäivällä syntyi Poikanen! Kaikki meni hyvin- voin kertoa myöhemmin lisää. Hää on aika ihana jo nyt!! Mää vaan tässä tuijotan toisen unta nyt kun voisin lepäillä. 4.1kg ja 55cm oli lopputulos koossa- ihan tarpeeksi iso pikkuruinen paketti. On tää kyllä ihmeellistä!!!:love::love::love:
  16. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka kiva kun käyt juttelemassa, onhan tää aika jännää!! Oli jonkin aikaa aika tapahtumarikas päivä ja hieman toivoin että tästä se nyt alkais, sitten vaan laantu väsymykseksi, ja nyt taas iltaa myöten on alkanut hieman olla sellainen toiveikkaampi olo... Pari tujakampaa supistustakin...
  17. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka juu, tuo radikin on ollut niin reunalla että siksi itse en ole ollut kovin innostunut koko diagnoosista, vaikka toki olen mittaillut niitä sokereita (kokoajan ihan ideaaliset), ja syönyt fiksusti. Paitsi nyt ihan lopussa!! Nyt on mennyt esim jätskiä... ulkona on kuitenkin kesä.... Eri...
  18. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka käynnistyksen syy on raskausdiabetes, yliaika ja lapsen suuri koko. Epäilin että käynnistys käsky tulee kenen tahansa lääkärin määräämänä jos menen reippaasti 40 viikon puolelle. Itse en ole 100% varma onko käynnistys ihan tarpeellinen, mutta en ole lääkäri. Toisaalta alan olla väsynyt...
  19. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    Ok, lääkärissä käyty tältä kertaa. Ja uutiset on nyt seuraavanlaiset´- pe käynnistys jos ei sitä ennen ala syntymään. Auts! Ei olla koskaan ennen käynnistetty. Toisaalta onhan tässä vielä pe aamuun aikaa, ja lääkäri totesi että kohdunsuu oli nyt ihan selvästi kypsynyt. Kunnon vihlontaa tässä...
  20. VihreeTee

    Toukokuiset 2020

    @Marsikka ehkäpä kysyt lääkäriltäsi tai kätilöltä jos voit kanssa kokeilla tuota samaa mitä mulla on? Sen nimi on Canephron ja varmaan löytyy pitkin Eurooppaa. Siinä on kolmea yrttiä, rosmariinia, kultapiiskua ja jotain... näyttää olevan lieviin virtsatulehduksiin ja munuaisten toimintaan tms...

Yhteistyössä