Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Mammakatri Ihanaaa kuva❤❤❤ @hanba , hiihhiii joo ymmärrän hyvin ettet haluis sellaista häslinkiä ympärille, en minäkään aluksi mut sit kun mentiin tähän hommaan ilmaiseksi kuuluvaan 5D ultraan ja aattelin et ei ne kuitenkaan tuu mut pyydän piruuttani mun omat vanhemmat mukaan jotka ei järin...
  2. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tuntuu kyllä tosiaan jännälle että juuri äsken vasta intoiltiin plussauksista ja nyt jo melkeen kaikki ovat viimeistään ultrien äärellä...! Mulla sama juttu, en osaa oikeen sanoa keskenmenon saaneille mitään, joka kerta kun luen täältä uutisen, tuherran aamuitkut ja mietin että onko siellä mun...
  3. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @taatelinen Vihdoinkin muistan vastata kun pohdiskelit että miten täällä on nuo sikiöitten kokotaulukot niin erilaiset. Joo noin pääsääntöisesti espanjalaiset lapset on syntyessään tosi pikkusia, siroja ilman mitään vauvarasvaa, tätä en tiedä mistä johtuu mutta tosin ihmisethän on muutenkin...
  4. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Moikka! Eilen käytiin 5D ultrassa, 10+6 oli kasassa. Möykky liikkui hurjaa tahtia, viuhtoi käsillä ja jaloilla ja välillä otti nokoset ja laittoi käden silmien eteen. Sitten otti kunnon insta poseeraukset ja melkein näytti että heittää voltin kun niin kovaa hyppäsi. Sykkeet kuului normaalisti ja...
  5. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ai niin, mun miehellä on edellisestä suhteesta 7v poika joka on minulle todella rakas ja kaikki todella hyvin hänen kanssaan, mm haluttais että hän muuttaisi asumaan meidän kanssa ja poikakin haluaisi mutta äiti ei koska sitten loppuisi rahavanat sinnepäin. Voi luoja miten haluaisinkin avautua...
  6. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Terkut täältä Espanjasta! Pari viikkoa sitten käytiin ultrassa, möykky oli kiinnittynyt hyvin ja oikeassa paikassa, sydän sykki oikeaan tahtiin ja oli kooltaan viikkojaan isompi (tosin kun katsoin suomalaisia kokotaulukoita niin normaali mutta täällä pitivät isona, totuushan on että täällä...
  7. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Mohan , Mullakaan ei ole yhtään mitään muita oireita kuin silloin tällöin rinnat arat, ei yhtikäs mitään muuta ja menossa 7+4 kaiketi, huomenna to olisi ultra, pelottaa ja jännittää niin kovin...minäkin haluaisin kokea edes yhden puklun että vois tuumia siellä masussa jotain möngertävän...
  8. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Helouuu! Torstain ultra-aika alkaa lähenemään ja siitä tulikin mieleen kysyä mitä siellä Suomessa noin yleisesti ajatellaan olevan raskauden ajan sellainen ns.maksimi ultrissa käyntimäärä? Syy kysymykseen on että täällä Espanjassa pääsee 2-3 ultraa terkkariin mutta jokaikinen käy lisäksi välillä...
  9. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @lilja1234 Voi eiiii, aamuitkut tirautin kun viestisi luin, olen niin pahoillani puolestasi, vaikka minulla on jo pikkumöykky nähty muttei vielä sydämenääniä niin pelko jatkuu yhä.. @Lennis Täälläkin käytännössä täysin oireeton raskaus, ehkä kerran viikossa aamulla yksi sekunnin kestävä hetki...
  10. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Effis Ihan tuota samaa minäkin mietin että jos siellä onkin kaksi.. en ole tutustunut yhtään tähän kaksosaiheeseen, onko ne sitten siinä samassa ruskuaispussissa niinku nämä? Tuli heti mieleen että jos siellä olisi kaksi niin sitten toisella ei sydän lyö... @Mohan Pelottaa, ja pelottaa ihan...
  11. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Effis Kiitos tosta videosta se oli ihana! Videossa kaikki näytti loogiselta mutta mun saama ultrakuva ja yleensäkin ultrassa sikiön katselu oli jotenkin outoa, siellä oli ihan selkeä pallero eli siis sikiö mutta sen YLÄPUOLELLA ihan selkeästi erillään toinen utureunaisempi pallero joka hetken...
  12. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Hei te ketkä olette jo käyneet ultrassa mutta sydämen ääntä ei ole vielä kuulunut mutta vilkultaa, tai sykehdintää kyllä niin kysymys että miltä se kuva näytti? Alkio herneenä erillään ja toinen herne erillään joka sykki? Näin oli siis minulla mutta nyt blondina pohdin että kuinka se sydän voisi...
  13. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @taatelinen tirautin aamuitkut kun luin vuodostasi, tulethan kertomaan tänne lopputuloksen! =( Tässä siis päivitystä omaan tilanteeseen, muistakaa että asun ulkomailla, Espanjassa eli monet jutut menee vähän nurinkurin täällä eikä esim neuvolasysteemiä ole. Pillereiden poisjätön jälkeen kierto...
  14. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Hei kun olette käyneet ekassa varhaisultrassa laittakaa ihmeessä tänne kuulumisia pliis❤
  15. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Huomenta! Täällä ilmoittautuu MariCarina/38v./1.lapsi/LA 5.6 Edellisessä kierrossa takana biokemiallinen ja nyt vahva plussa tähän kiertoon. Alkuun oli järkyttävää turvotusta, tissit mega arat ja turvonneet, huimausta ja tuikkailevaa tai viiltelevää kipua sekä paineentunnetta. Nyt ei enää...
  16. M

    Haaveena vauva 2020

    Moikka kaikille täältä Espanjasta jossa asun pysyvästi. Voisinko saada vähän vertaistukea koska sain juuri varattua ensimmäisen lääkäriajan mutta aika meni 11 pvän päähän, vitsit miten pitkä aika odottaa! Tein clear blue digi testin ke aamuna ja näytti plussa 1-2vkoa, tänään pe aamuna tein...

Yhteistyössä