Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2021

    Mulla oli tänään ultra ja meidän elokuinen onkin syyskuinen. Syke kuului ja siellä pikkunen hengaili menemään <3 Laitoin viestiä jos mahtuisinkin tänne syyskuisten puolelle odottelemaan fb-ryhmään :)
  2. H

    Elokuiset2021

    Moikka mä liityn nyt elokuisiin ja fb-ryhmä kiinnostaa ja sinne voisin liittyä:) Tänään eka äitiysneuvolakäynti ja sain lasketun ajan elokuulle menkkojen mukaan mutta ei ihan vastannut viikkoja joten sen puolesta voi myös olla syyskuinen, mutta nt-ultraa odotellessa että siirtyykö la. Laitan...
  3. H

    Toiveissa vauva 2021

    Tänään oli äitiysneuvolakäynti ja sain lasketun ajan menkkojen perusteella elokuulle. Ultrassa näky että joku pikkuasukki matkaan on tarttunut mutta viikot eivät vastanneet että alkaisi nyt rv10 ja sykettä ei kuulunut mutta raskaustestin viivat on kuitenkin nyt tummuneet. Parin viikon päästä...
  4. H

    Toiveissa vauva 2021

    Pahoittelut tuosta kohdunulkoisesta mulla ei oo kyllä ollut mitään kipujakaan, ehkä vähän aavistuksenomaista semmosta menkkajuilintaa ja selkäkipua et oon odotellut menkkoja alkaviksi. Mut onneksi tosiaan ultraavat nyt jo että selviää sit tarkemmin. Pitäis vaan malttaa nyt viikko odotella...
  5. H

    Toiveissa vauva 2021

    Tuhannesti onnea kaikille plussanneille ja haamulijoille. ❤ Ja heti taustalta omanapailua.Ite plussasin yllätyksekseni myös eilen sillä ei oltu yrittämistä vielä aloitettu ja kun menkat oli myöhässä tein negatestejä useamman ja ajattelin et kierto ei sit käynnistynytkään koska imetän vielä...
  6. H

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka, mä liityn tänne taustalle kuumeilijoihin. Vielä ei ole toinen vauva ajankohtainen mutta kauhea vauvakuume on silti saada esikoiselle sisarus. Mennään kuitenkin ns varmat päivät menetelmällä koska se raskautuminen olisi kuitenkin vain iloinen yllätys jos niin kävisi ja kiertoa tulee nyt...
  7. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Pistaasikäpy mulla on aivan sama ettei millään meinaa keksiä mitä tekisi mieli syödä ja ne mitä keksii niin on sitten siellä ei sallittujen listalla. Me ollaan kerrottu vanhemmille ja sellasille kavereille ketä tuossa uuden vuoden tienoilla näki. Ja töissä oon myös kertonut vaan esimiehelle ja...
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    Mulla itsellä ensimmäinen oire oli rasvottuvat hiukset. Vaikka olin pessyt illalla hiukset ni aamulla jouduin käyttää kuivashampoota että kehtasi töihin lähteä :LOL:En sillon kyllä ajatellut oireena, mut ihmettelin kovasti. Ja se mikä oli ero negakiertoihiin, niin en tuntenut niitä nippailuja...
  9. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Nyt oli tullut kutsu ultraan niin se on 23.12. Eli just ennen joulua sitten saadaan tietää se virallinen la millä mennään. :barefoot: mites sulla? Saitteko ennen joulua?
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    Meillä oli tallettelut kp18(ke ilta) ja kp 21(la ilta) sain digiin hymynaaman. Tallettelut oli myös kp 22 illalla. Mut varhaisultran mukaan mitat vastasi siten, että tuollon kp21 on jo saanut alkunsa, joten sanoisin että mahikset on(y) Itse sain one stepin herkkään dpo 10 aamulla ekan haamun.
  11. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Titi-Love oon niin pahoillani. Toivon että ensi vuosi on teille onnekaampi kuin tämä<3 @Mahaotus @valloitus. mulla sama että lähes koko ajan etova olo mut mulla myös oksentelua. Nyt jostain syystä uutena oireena myös ilta pahoinvointi ja eilen ihan yllätyksenä oksensin illallakin. Koira...
  12. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä laitoin viestiä fb ryhmään liittymisestä
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    @W.we kyllä siinä plussa näkyy.:love: Tietenkään Imei voi suorilta vertailla, mut sain ite tohon samaan testiin vastaavanlaisen haamulaisen 3+5 ja mulla kesti kauan vahvistua, vasta 5+2 tuli leffaviivat. Eilen kävin ultrassa ja pikkuinen on matkassa. Pidän sulle peukkuja ja muille myös:love:
  14. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Täälläkin käyty tänään varhaisultrassa ja siellä se pikkuinen on ja sydän sykkii. :love:Vastasi viikkoja 7+4, joten päivällä aikaistui la omista laskuista. Ja muutenkin on kaikki kunnossa ja se vuotokin ollut ihan normaalia alkuraskauden "tihkumista" . Aivan uskomaton olo!! :barefoot: @succubus...
  15. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Liisa85 mulle tuli ihan kateus, miten oot osannut olla noin fiksu!! Mulla ei käynyt edes mielessä, että olisi voinut järjestellä etukäteen näitä meillä ei ollut menu etukäteen tiedossa ja kävi niin, että alkupala oli jotakin lohta ja mätiä ja pääruokana marmorihärkää, joka oli samalla...
  16. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Me ajateltiin kertoa vanhemmille jouluna. Rakastan myös kaikkia kaloja ja juustoja, mitä jouluna on tarjolla ni olis aika vaikea olla syömättä ilman ihmetyksiä :LOL: Eka neuvola on 2.12 joten ultra varmaan myös sitä joulua edeltävällä viikolla. Välillä on aamupahoinvoinnin kanssa ollut semmosia...
  17. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Voi ei :cry: voimia sinne! <3 @rubiini. Käsittääkseni voi näyttää 3+ tollon 5+0. Onko sulla mahdollisuutta määrittää sitä mahdollista hedelmöittymispäivää että olisko siitä sitten tuo kolme viikkoa myös tai vastaavasti tosta pidemmästä. Mut varmasti kannattaa ainakin soittaa neuvolaan ja kysyä...
  18. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tänää se sitten iski. Ensimmäinen oksu töissä! :sick:Toivottavasti ei ala olee joka päivästä, muuten täytyypi alkaa harkitsemaan töissä kertomista. Muutoin ajattelin kertoa vasta tammikuussa. Meillä noi vessat sijaitsee siten, että aika helposti jää kiinni jos siellä alkaa oksuilee. Tänää...
  19. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Äh tää on kyllä niin huolestuttavaa aikaa kun koko ajan pelkää ja nyt taas tuli kirkasta punasta vuotoa ja kun ei tiedä onko kohdusta vai limakalvoista peräisin. O Onko siihen mitää kotikonstein tietää kummasta olis kyse? Vai onko ainoo et käy gynellä? (n)
  20. H

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä uskalsin varata neuvolan 5+1 kun halusin myös odottaa sen virstanpylvää, mihin edellinen jäi. Mutta tiukalle meni saada aika ja sain sen viikolle 9. Mullakin oireet on nyt ollut aika minimaaliset ja pääsääntöisesti ollut hyvä olo väsymystä ja palelua lukuunottamatta. Nukun myös tosi...

Yhteistyössä