Hakutulokset

  1. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    mulla on tosiaan nyt tuoresiirto.. noh, aamulla viimeinen raskaustesti varmuudeksi ja TYKSiin on viesti jo kirjoitettu. On tämä kyllä hanurista.
  2. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä sulle piinailuun! Toivotaan että vuodot pysyvät pois ja plussa pärähtää testiin!
  3. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    okei.. fiilis on kyllä ollut kokoajan sellainen että plörinäksi menimutta ärsyttää silti kun kroppa on taas ihan sekaisin. Mulla on kiertopäivä 26 ja normaalisti se on 32-34.. aamulla TYKSiin viestiä siis. En kuitenkaan uskalla lopettaa Lugeja ennenkuin he vastaavat. Mut ruskea vuoto on...
  4. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eikä miten ikävää tuo vuoto! Toivotaan ettei ole mitään vakavaa! Mä itseasiassa olin tulossa kirjoittamaan viestiä tänne että mikäs mulla nyt on kropassa meneillään.. 2.11 punktio 5.11 alkionsiirto 14.11 Clearblue digital negatiivinen 15.11 eli tänään ruskeaa tuhrua joka alkaa punertaa...
  5. C

    Koiran hankinta

    En
  6. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hyvältä näyttää! Onnea!! Mun Clearblue digital näytti ei raskaana. Siltä myös tuntuu. Ei tullut yllärinä.. toki testaan keskiviikkona vielä niinkuin kuuluu
  7. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Varovaiset onnittelut sinulle! Ihanaa! Eli whkä mä uskallan testata aamulla
  8. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun on nyt pakko tulla kysymään teiltä testaaja ammattilaisilta että näkyisikö huomenna aamulla jo mahdollinen plussa.. Ma 2.11 punktio To 5.11 siirto ja jos nyt negatiivinen niin onko vielä mahdollista saada plussa virallisena testipäivänä eli ens viikon keskiviikkona 18.11? En oke ikinä...
  9. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei.. mä oon niin pahoillani! Jaksamista ❤️
  10. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    kiitos tsempeistä! Jaksamista ja rutkasti onnea sun piinapäiviin myös:love:
  11. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minä täällä taustalla myös aina vaan olen enkä juuri kirjoittele.. nyt oli pakko sinulle vastata koska meillä on sama tilanne kuin teillä! Toinen IVF, tällä kertaa pitkä kaava. Maanantaina oli punktio ja siirto torstaina! Meillä kerättiin 9 munasolua joista 8 kypsiä ja kolme hedelmöittyi. Viime...
  12. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aivan! Kiitos vastauksesta ❤️❤️
  13. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, mun pitää nyt kysyä teiltä viisaammilta.. meillä on menossa toinen IVF-kierros. Eka oli lyhyellä kaavalla ja toinen eli tämä on pitkällä kaavalla. Nyt on menossa Synarela ja Gonal-F. Viimeksi wi ollut Synarela vaan oli Gonal-F ja Orgalutran. Miksei nyt ole Orgalutrania vai tuleeko vielä...
  14. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    kiitos tsempeistä! Mä luulen että mun pitää maanantaina laittaa lääkärille viestiä et mitäs tehdään kun menkat ei ala
  15. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    voi että kun sitä odottelua on takana jo niin kauan että ärsyttää kun aina vaan odotellaan ja odotellaan.. laitan viestiä maanantaina lääkärille jos kuukautiset eivät ole alkaneet siihen mennessä. Mulle sanottiin sieltä vaan että kuukautisista ja niiden alkamisesta ei tarvitse ilmoittaa. Niin...
  16. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa.. mä palaan takaisin tänne palstalle. Monta vuotta lapsettomuutta takana ja kolme kohdunulkopuolista. Nyt uusi IVF käyntiin. Tehdään tällä kertaa pidemmällä kaavalla eli menossa nyt Synarela-suihke. Se on minulle siis aivan uusi lääke ja pistää mietityttämään.. menkkojen pitäisi alkaa...
  17. C

    ~Elokuiset 2020~

    Olen sairaalassa. Kohdunulkopuolinen raskaus nro. 3.. minä poistun täältä..
  18. C

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla alkaa olemaan jaksaminen aika lopussa.. väsymys painaa ja stressi koko tästä raskaudesta.. tai siitä että onko sitä. Turvottaa tosiaan ihan älyttömästi ja tunnen itseni todella rumaksi. Huomenna olisi yhdet juhlat ja niihin oli tarkoitus laittaa mun suurin ja väljin juhlapaita mutta sitä...
  19. C

    ~Elokuiset 2020~

    mä en tiedä mitä mä sanoisin.. mä toivon sulle kaikkea hyvää ja paljon jaksamista! Toivotaan tosiaan että menee itsekseen kesken jos on mennäkseen..
  20. C

    ~Elokuiset 2020~

    @MonaLisa33 @Helema eikä! Ei nyt mitään vuotoja.. :cry:

Yhteistyössä