Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ensimmäinen PAS ei tuottanut tulosta, puhdas nega. Vielä yksi alkio jäljellä pakkasessa, kokeillaan nyt siirtoa lääkkeelliseen kiertoon. Tänään on fiilikset aika maassa, olisi ollut keskenmenneen raskauden laskettu aika. Olisin niin toivonut että tähän mennessä olisin ollut uudestaan raskaana...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pahoittelut negoista @maisali ja @Kutrilla. Ei tärpännyt minullakaan tuoresiirrosta. Harmitti kyllä kovasti, näköjään kun todennäköisyys raskautua on suurempi myös pettymys negasta on isompi. Nyt tsemppaan itseäni kohti pakastealkion siirtoa, yritetään päästä siirtoon jo seuraavassa kierrossa...
  3. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo, varmasti ovat hyvin yksilöllisiä lääkkeistä tulevat oireet. Hiukan ihmettelen itsekin kuinka en saanut oireita piikitettävistä hormoneista, mutta luget aiheuttaa oireita senkin edestä.
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Helmi_76, paljon onnea plussasta! Toivottavasti kaikki on hyvin ja ultrassa näkyy kahden viikon päästä pienen sydämen syke. Niin se vaan on, että piinailu ei lopu positiiviseen raskaustestiin.
  5. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mä tulin myös kertoilemaan kuulumisia. Eka IVF-hoito meni hyvin, vaikka munasoluja ei tullutkaan kovin paljon niin saatiin silti kaksi blastokystia pakkaseen ja yksi siirrettiin tuoresiirtona. Nyt pitää jännäillä lopputulosta vielä ainakin viikko. Kaiken kaikkiaan tosi hyvä kokemus, piikittely...
  6. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla ei muuten missään vaiheessa mitattu ferritiiniä eikä siitä klinikalla mainittu. Olen miettinyt pitäisikö käydä mittauttamassa. Vaikuttaako se suoraan raskautumisen mahdollisuuksiin?
  7. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla tehtiin kaikki inseminaatiot lääkkeelliseen kiertoon ja yhtä kertaa lukuunottamatta pistettiin myös irroituspiikki. Luget oli luteaalivaiheen tukena. Mulle oli myös alusta alkaen selvää, että jatkan tarvittaessa IVF-hoitoihin. Toki toivoin, että olisi onnistunut kevyemmillä hoidoilla...
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla oli säästössä 13000e ennen hoitoihin lähtöä, nyt IVF-hoitoihin siirryttäessä jäljellä on 10000e. Palkasta olen toki maksellut hoitoja matkan varrella mahdollisimman paljon. Laskeskelin että kahteen IVF-hoitokierrokseen on varaa ennenkuin täytyy pitää säästötaukoa. Tuosta kahden alkion...
  9. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos @maisali, toivon tosiaan että IVF:ssä tärppäisi. Mulla puolestaan on pohdinnassa haluanko lähteä yrittämään lahjasoluilla, jos IVF omilla soluilla ei tuota tulosta. Hiukan murehdin myös taloudellista tilannetta, ei ole ihan halpoja varsinkaan nämä IVF-hoidot, joten katsotaan montako...
  10. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hienoa maisali että uskaltauduit lähtemään hoitoihin, toivotaan että on tärpännyt! Olen itse elänyt hiljaiseloa täällä palstalla, on ollut melko rankka vuosi. Tulin helmikuussa raskaaksi toisesta inseminaatiosta, mutta pääsiäisen aikoihin todettiin keskeytynyt keskenmeno ja tehtiin...
  11. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa mukaan näännä! Itse käyn Felicitaksessa, siellä ei ilta-aikoja juuri ole tarjolla. Melkoista taiteilua saada työ ja hoidot yhdistettyä, onneksi mulla on välillä myös arkivapaita. Töissä en haluaisi asiasta mainita mitään. Itsekin halusin saada muutamat perusasiat kuntoon ennen...
  12. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Sain tänään tiedon luovuttajasta, tanskalaisia siittiöitä siis tulossa ja viikon sisään pitäisi kuljetuksen olla perillä. Olen loppujen lopuksi ihan tyytyväinen valintaani. Tuota tautiperintöä en osannut ajatella, mutta hyvä jos lapselle pystyy näin antamaan hiukan terveemmät geenit. Ja nyt ei...
  13. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ainakin tällä hetkellä jonoa oli, tilanne varmaan vaihtelee ihan senkin mukaan kuinka uusia luovuttajia tulee. Ei mullekaan oo juuri merkitystä onko luovuttaja suomalainen vai tanskalainen, kumpi vaan käy. Toiveita sai esittää hiusten ja silmien väristä sekä pituudesta. Tuosta en osaakaan sanoa...
  14. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Coraline: Toivottavasti ensikäyntisi menee hyvin ja klinikalla ollaan kannustavia. Käynti on kuitenkin askel oikeaan suuntaan kohti lapsihaavetta. Motivaatio painonpudotukseen varmasti ainakin on kohdallaan näin tärkeän asian takia. Itsekin olen siis Felicitaksella ja toivoin että omasta...
  15. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Täällähän on ollut paljon keskustelua! Paljon onnea kaisuli87 ja Tii_tu, hienoa! Tsemppiä Coraline ja maisali! Itsellä hoidot viivästyneet, koska luovuttajaa ei ole löytynyt, on kuulemma jonoja. Päädyin nyt laittamaan tilauksen Tanskaan, toivottavasti sieltä löytyisi luovuttaja nopeammin ja...
  16. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tsemppiä kaisuli87 hoitotauolle ja hoitoihin sitten kun pääset taas jatkamaan. Toivotaan että mekin päästään pian liittymään odottajien joukkoon.
  17. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Paljon onnea Pioni80, onpa upeaa! Kiva kuulla onnistumisista, antaa hiukan toivoa itsellekin. Tsemppiä odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin.
  18. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olen kahlannut tätä ketjua läpi, saanut tosi paljon tietoa ja rohkaistunut itsekin lähtemään tälle tielle. Ensikäynti ja psykologin tapaaminen käyty, kohta alkaisi sitten hoidot. Vieläkö täällä on muita kuulolla? Onko teillä Pioni80 ja kaisuli87 vielä hoidot menossa tai kenties tärpännytkin?

Yhteistyössä