Hakutulokset

  1. J

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on kyl onneks edelleen hyvät unenlahjat. Mutta kyllä sitä vähintään kerran yössä tulee silti vessassa käytyä ja usein sillon huomaa kuinka tukkonen on ja hetken kestää, että saa taas hapen kulkeen sen verran että saa jatkettua unia. Mulla on tota flunssaa tai limasuutta jatkunu ihan...
  2. J

    Huhtikuiset 2020

    Onpa erikoista, että ne on otettu pois sieltä. Ehkä siinä on vaan käyny joku virhe. Varmasti todella ressaavaa aikaa, toivotaan että seuraavat verikokeet antaa hyvät tulokset.
  3. J

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on kuunneltu sykkeet jo kahdesti ja niiden olis tarkotus jatkos seurailla sykkeitä neuvolas. En oo kuullu koskaan, että sykkeiden kuuntelu rasittais sikiöö. :o
  4. J

    Huhtikuiset 2020

    Eikö sulla näy tulokset omakannassa? Mulle ne tuli sinne, toki niitähän ei voi yksinään tulkita vaan niihin vaikuttaa myös äidin ikä, paino, sikiön mitat jne..
  5. J

    Huhtikuiset 2020

    Meilläkin oli NT-ultra eilen. Sielä kaikki hyvin, vaikka kerkesin jo säikähtään alhaista s-pappa arvoa. Ilmeisesti siinä voi näkyä ennenaikaisen synnytyksen riski ja lapsettomuushoidot. Niskaturvotusta oli 0.8 ja pikkunen ei pysynyt lainkaan paikallaan. Viikkoja oli alkion siiirosta laskettuna...
  6. J

    Huhtikuiset 2020

    Moi! Ensinnäkin voimia kaikille keskenmenon kokeneille! Päätin nyt vihdoin liittyä keskusteluun, olen kyllä seuraillut taustalla jo pidempään. Meillä olisi pikkuselle laskettu aika 24.4. Yritystä takana yli kolme vuotta ja taustalla yksi keskeytynyt keskenmeno. Lapsettomuushoidoissa olemme...

Yhteistyössä