Hakutulokset

  1. T

    Elokuiset2021

    Heips, täällä neljättä lasta odottava liittyisi myös mukaan Viikkoja on jo 16+1, eli la 10.8. Olen tällä kertaa vähän hitaammin liikkeellä. Lyhyt pahoinvointi pätkä oli ja meni, mutta nyt tulee aina liikunnan/tpuhuamisen jälkeen todella huono olo ja pyörryttää paljon.... Sokerirasitus ja eka...
  2. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Heh, mulla samat aatokset. Epäilin jo koko raskaanaoloa, kun ei ole kauhean selkeitä nuo oireet ollu, mutta tänään on sitten ollut ihan tarpeeksi etova olo tätä sitten seuraavat muutama viikkoa
  3. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tervetuloa! Minulla ollut sekavia tunteita tämän raskauden myötä. Toivottu ja suunniteltu on, mutta pitkä aika edeltävästä tekee tästä jotenkin taas hirveän jännittävää ja ajatukset juoksee kauhistumisesta onneen ja kaikkea siltä väliltä Toukkis/31v/3.lapsi/la2.6 Pysyn nyt tuossa menkkojen...
  4. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla ois mielessä testata yks testi löytyy viel kaapista, mut en varmaan enempää osta. On vaan niin omituisen rauhallinen ja neutraali olo että pistää pään sekaisin. Aiemmissa raskauksissa oli nimittäin niin karmee pahoinvointi alkanut jo tässä vaiheessa
  5. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Heips, täältä yksi odottava ilmoittautuu. En nyt ole ihan varma olenko kesäkuinen vai toukokuinen, menkkojen alkupäivän mukaan la olis 2.6.20, mut oviksen mukaan vois olla 31.5. Plussasin maanantaina ja oireina ollu tissien aristus, alavatsalla turvotuksen tunnetta ja ajoittaista huimausta...

Yhteistyössä