Hakutulokset

  1. P

    Helmikuiset 2021

    @Dille82 oi onnea! :) itsellä ylihuomenna ultra, vitsi et jännittää!
  2. P

    Helmikuiset 2021

    Kiitos sun viestistä, luin sen monta kertaa ja koitan tätä myös hokea nyt itselleni. Mitään en voi tehdä, eikä tässä oikein voi kuin toivoa että kaikki menee hyvin :) Onneksi rupee jo viikkoja olemaan niin paljon takana että luottamus kasvaa koko ajan :) Kävin itse alkuraskaudesta...
  3. P

    Helmikuiset 2021

    Voi kiitos ihana! <3 tämä kyllä helpottaa! varmasti oma tausta vaikuttaa niin paljon tähän että vaikea uskoa todeksi koko hommaa.. Ois ihanaa ku vois vaan nauttia ja miettiä mitä kivaa voikaan pian ostaa.. Toivottavasti tulee tyyneys pian tännekin! :) kiitos paljon tsempistä <3
  4. P

    Helmikuiset 2021

    Mua stressaa kyllä ihan äärettömästi tämä mahan kasvamattomuus.. :( oon siis hieman ylipainoinen joten ymmärtää toki ettei tästä olisikaan helposti näkyvissä mutta silti.. Ja en kylläkään mitään muita oireita tällä hetkellä omaa.. Onpa ahdistavaa :( Huomenna onneks neuvola lääkäri että kait...
  5. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    hirveästi tsemppiä kaikille piinailijoille! luen jännittyneenä täällä taustalla:love:
  6. P

    Helmikuiset 2021

    Mulla esim pcos ja ylipainoa ja suvussa diabetesta joten riskit oli korkeammat ja tästä syystä rasitus tehtiin jo aiemmin :) Onneks tulokset oli normaalit. Olokin on normaali taas, vatsa ei kasva yhtään :( Taas iskee epätoivo että onkohan kaikki sittenkään hyvin.. :( 14+4
  7. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle ei bemfola sopinut yhtään, sillä ei tullut induktiossa vastetta melkeinpä ollenkaan ja sama lääke ekassa ivf:ssä. Olin aivan täysin heittämässä pyyhettä kehään kun eka ivf meni niin päin honkia ja samaan aikaan testattu amh oikein romahti. Usko oli tuossa vaiheessa kovin koetuksella. Mulla...
  8. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla heittelehti hoitojen ajan miten kroppa vastaili, mulla myös pcos. Aluksi oli paljon rakkuloita mutta sitten ne rupes vähentyy. Amh laski tuntuvasti. Eka ivf meni kehnosti, saatiin vaan 3 heikkoa solua joista ei selvinny pakkaseen mitään, yksi siirrettiin. Ei raskautta tai ees kemiallista...
  9. P

    Helmikuiset 2021

    Täälläkin on vihdoin käyty nt-ultrasss ja kaikki oli hyvin :love: on nii huojentunut olo että kaikki alun pelot on kyllä hälventynyt kokonaan :) hirmu pitkä aika vielä ennekuin pääsee rakenneultraan! :LOL: ei malttais yhtään oottaa! mulla ois muutaman viikon päästä sokerirasitus, onko täällä...
  10. P

    Helmikuiset 2021

    Ei oo todellista..mä oon niin pahoillani :'( kauheesti voimia ja jaksamista sulle.. halauksia :(
  11. P

    Helmikuiset 2021

    On tullut mulla! Täysin normaalia :) mulle kätilö sanoi että kirkkaasta verestä tulisi huolestua (ei aina) mutta muu kaikki on yleensä normaalia :) mulle ei löytynyt syytä vuodolle mutta kaikki oli hyvin :)
  12. P

    Helmikuiset 2021

    Siis mulla ihan tismalleen samat! mä oon 11+3 ja torstaina ois ultra. Mites sulla? :)
  13. P

    Helmikuiset 2021

    Mulla ei oo missään vaiheessa oksennus lentänyt, pahaa oloa on ollu mutta suurempana on kyllä ollu jäätävä närästys :D alko hyvin aikaisessa vaiheessa. Ja vieläkin tulee, vaikka jossain vaiheessa helpotti niin nyt alkoi taas. Kävin vkl ultrassa ja siellä oli kaikki todella hyvin <3 on kyllä...
  14. P

    Helmikuiset 2021

    Mulla ihan sama, en oo oksennellu ja muuteki tosi vähäiset oireet. Varasin nyt vielä toisen ultran kun en saa mielenrauhaa millää. Joka päivä ahdistaa epätietoisuus asiasta että onko siellä enää elämää :( Varsinkin tää kun en oo oksentanu, voin välillä tosi huonosti mutta ei vaan oksennusta...
  15. P

    Helmikuiset 2021

    Mullakin oli lapsettomuushoitojen myötä varhaisultra ja nyt vielä punnitsen että kävisikö vielä yksityisellä että jaksaisi sinne nt ultraan asti :D
  16. P

    Helmikuiset 2021

    Vasta sitten nt ultran jälkeen aattelin puhua asiasta ääneen jos kaikki hyvin :) mullaki pari mökkireissua ja sanoin että migreeni! antibiootit toimii kans ;)
  17. P

    Helmikuiset 2021

    Mulla ei missään vaiheessa oo oksennus lentänyt, lievää pahoinvointia ollut aamusin. Rinnat ollut kipeät mutta sekin nyt helpottamassa. Mutta kyllä tämä oireettomuus saa ihmisen sekaisin Millokohan tästä pystyy nauttimaan eikä vaan koko ajan pelkää keskenmenoa.. Seuraavaan ultraan on se 4vkoa...
  18. P

    Helmikuiset 2021

    Onko täällä ketään kuka olisi käynyt Pirkanmaan alueella yksityisellä ultrassa? Hinnat kiinnostaa kun olisin halunnut vauvantaille mutta ovat näköjään lomalla ☹️
  19. P

    Helmikuiset 2021

    @Hopeanuoli ♥️♥️ osanottoni ja hirveesti jaksamisia ja voimia teille♥️
  20. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Tupsuli tsemppiä piinaan!! plussatuulia sinne ♥️

Yhteistyössä