Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuiset 2021

    Mä voisin itsekin nyt siirtyä tänne kesäkuisiin tuolta vauvahaaveilijoiden ryhmästä. Täällä menossa nyt viikkoja 6+3. Minkäänlaista pahoinvointia ei ole ollut, mutta kuukautiskipujen tyylistä kipuilua kylläkin ja yksi päivä tuli lisäksi pientä vuotoa. Sen jälkeen ollutkin ihan hermona, että...
  2. J

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä oli sama juttu ettei melkeen kahteen vuoteen tullut ainoatakaan plussaa tai edes haamua. Sitten tulikin yllättäen kunnon viivat. Eli vielä on hyvät mahdollisuudet raskautua varsinkin jos kaikki tutkimukset on normaalit. Aika moni raskautuu vielä toisenakin vuonna itsestään. :)
  3. J

    Toiveissa vauva 2021

    Varmaan olisi ehkä ovulaatioaika, mutta voihan olla jotkut valemenkatkin. Toivottavasti <3
  4. J

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvä, että kaikki meni lopulta kuitenkin hyvin :giggle:Varmasti ollut kyllä piinaavaa. Ensin piinataan plussaa ja plussauksen jälkeen saakin piinata keskenmenoa. :X3:Ja ainahan nämä kaikki iskee juuri viikonloppuna, kun neuvolastakaan ei voi kysyä apua:rolleyes:
  5. J

    Toiveissa vauva 2021

    Pakko tulla nyt tänne kyselemään, kun täällä paljon raskaana olleita. Onko kenelläkään ollut alkuraskaudessa rv7 paikkeilla pientä vuotoa ja todella menkkamaisia kipuja? Itsellä alkoi eilen alkuillasta vuotamaan hieman vaaleanpunaista ja huoli tottakai heräsi heti :cry:Loppui kuitenkin...
  6. J

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos :love:Nyt taitaa olla menossa rv6+0:) Plussa tuli testiin kp39.
  7. J

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/C6ewNe Yritin ladata tänne kuvaa, mutta en ole yhtään varma näkyykö se. Maanantaina tein positiivisen testin ja vieläkin vähän epävarma, että näyttääköhän testit nyt oikein.:DLisäksi tässä kierrossa ei ollut ovulaatio-oireita enkä saanut plussaa ovistestiinkään:oops: Siirryn...
  8. J

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea kaikille plussista:love: Itsekin tein tänään testin, joka oli positiivinen :eek:Mitään oireita ei kuitenkaan ole ollut missään vaiheessa. Kuvaa en saanut ladattua tänne. Voin ladata kuvan jos joku osaa neuvoa:D Aika pitkään yritettiin ja hoidotkin olisi alkaneet tammikuussa. Uskon, että...
  9. J

    Toiveissa vauva 2021

    Näin unta, että sait plussan ja se toi toivoa myös meille muille pitkään plussaa toivonneille:X3::oops: Täällä ollut ilmeisesti kierto ilman ovulaatiota, kun ei tullut ovulaatiotestiin plussaa eikä ollut mitään oireitakaan. Nyt vaan toivoisi, että pääsee uuteen kiertoon pian ettei kierto...
  10. J

    Toiveissa vauva 2021

    @Tiukuna Paljon onnea:giggle: Onko täällä muilla samaa, että normaalisti kierto menee aika samoissa päivissä, mutta joskus tulee tosi lyhyt kierto ja sen jälkeen seuraava kierto onkin hyvin pitkä? Vähän ärsyttää kun kp19 eikä ovulaatiosta tietoakaan. Todennäköisesti kierto taas venyy yli 35...
  11. J

    Toiveissa vauva 2021

    Mietin, että oiskohan punaviini paras kiinnittymisviini vai mahtaiskohan valkoviini ajaa saman asian. Ootteko ottanu vaan punaviinia vai myös valko?:D Meillä taas tullut kritiikkiä lähinnä siitä, ettei niitä lapsia vielä ole. :confused:
  12. J

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla myös tänään kp2/29-33.
  13. J

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi merkitä huomiseksi kp2.Tässä kierrossa ei ollu odotukset korkealla, joten pettymys ei ole niin suuri. Jännittää kuitenkin, kun enää 3 kiertoa jäljellä niin tulee 2 vuotta yrityksen alkamisesta ja hoitojen pitäisi alkaa :( Niin toivoisi, että ei tarvitsisi hoitoihin lähteä kun mitään...
  14. J

    Toiveissa vauva 2021

    Mä olen myös ihmetellyt, miten jotkut tulee yhdestä kerrasta raskaaksi ja vielä ehkäisyn läpi. Vaikka meilläkin kaikki tutkimukset tehty ja kaikki ok, niin mitään ei tunnu tapahtuvan. Nyt jo yli 1.5vuotta yritystä takana. :/ Toiveet oli jo korkealla, kun tehtiin munatorvien aukiolo ja moni...
  15. J

    Toiveissa vauva 2021

    @Töppönen_ Paljon onnea :giggle: Täällä myös alkoi tänään uusi kierto eli tänään kp 1/29-33. Jotenkin odotukset oli korkeammalla tässä kierrossa, kun käytiin aukiotutkimuksessa, jossa kaikki näytti normaalilta. Tammikuussa alkaisi hoidot ellei sitä ennen tärppää.
  16. J

    Toiveissa vauva 2021

    @3milia Paljon onnea! :) Mulla nyt ei jostain syystä toimi hymiöt eikä värit, mutta tänään alkoi tiputtelu, joten huomenna varmaan kp1/29-33.
  17. J

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea @pumpuli1 ja @Kuumeilija40 :love: @3milia Kuulostaa ainakin lupaavalta:)Mennään näköjään samoissa päivissä. Täällä kanssa juilimista nyt pari päivää ja hirveä väsymys. Tosin menkkojen pitäs alkaa vasta sunnuntaina.
  18. J

    Toiveissa vauva 2021

    Jaahas, meillä sitten venyy tuo aukiolotutkimus ensi kiertoon. Ei ollut yhtään vapaata aikaa, joten uusi yritys ensi kierrossa :/. Kuulemma joillain käynyt niin, ettei ole saanut vielä toisellakaan kierroksella aikaa varattua.
  19. J

    Toiveissa vauva 2021

    Ohhoh, aika aikaisin. Mikä dpo sulla alkaa yleensä menkat? Mietin, että jos alkaa vasta dpo15 niin mahtaakohan noin aikaisin näkyä.
  20. J

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla kierto yleensä n.29-33 ja alotan tikuttamaan varmuuden vuoksi siinä kp13-14 paikkeilla. Yleensä ovisplussa tulee kp 16 tai 18, mutta jos kierto venyy niin tulee vasta kp22. Joskus kierto ollut vain 26 päivää, niin silloin plussa tullut kp13. Kannattaa seurailla valkovuodon koostumusta...

Yhteistyössä