Hakutulokset

  1. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi! Kiitos @janitainen kysymästä, nyt kuuluu jo parempaa. Kyllä se melkonen hyperstimulaatio sitten oli ja olin sairaalassa. Pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa mutta vielä on syke korkea ja päässä heittää :) nyt saa olla tositosi tyytyväinen ettei tehty tuoresiirtoa, huh! Oli kyllä tosi tukalat...
  2. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    no niin mie kans mietin että ”kehtaanko” soittaa :D mulle tiputettiin punktion jälkeen iv-nesteitä ja käskettiin juua ja levätä. Oonki juonu niin että yöllä kävin neljästi vessassa :D sanottiin että voi käydä vaikka kävelyllä. Mun kävelyt rajoittuu vessan ja sängyn välille. Ehkä kannattaapi...
  3. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! En ookkaan hetkeen kirjotellut :) eilen tehtiin punktio mutta ei päästä siirtoon hyperin takia. 21 munasolua kerättiin ja ens viikolla tietää montako pääsee pakkaseen. Harmittaa kun joutuu 2kk vielä oottelemaan.. no mutta onko jollakulla ollu hyperstimulaatiota? Mietin tässä että kuinka...
  4. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lokakuun kierrosta saadaan ilmottautua ivf-hoitoon jeees :)
  5. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    kiitos kommentista :) gyne säikäytti kun sanoi että annetaan rauhottavaa ja kipulääkettä suoneen :D oon kyllä kova jännittämään kaikkea, esim hammaslääkäriä.
  6. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heip! Täällä ootellaan kirjettä OYSista että millonka pääsis alottamaan ivf :) jännittää kauheana se punktio!
  7. L

    Haaveena vauva 2020

    Noniiiin kp1, voi poistaa listalta :) pitää siirtyä 2021 ketjuun sitten kun yritys taas alkaa, jos kerkiää ens vuodellekaan koronan ja hoitojen viivästymisen takia.. toivottavasti emme nää silloin haaveilijapalstalla vaan ootte jo plussanneet! Tsemppiä kaikille :)
  8. L

    Haaveena vauva 2020

    Kp 27/28 ja dpo 12 mutta testi nega. Pms-oireita on eli ei riitä usko plussaan. Mies toivookin vielä yritystä ens kiertoon eli voipi olla että yks yritys vielä ennen pillereiden aloitusta :) tänään ollut eka kerta kun nega on tuntunut tosi pahalta. Liittyiskö tuohon ehkäisyn aloitukseen eli...
  9. L

    Haaveena vauva 2020

    Sain sittenki ovistikkuun plussan eilen eli tänään dpo 0 onnea @Linneah ja @Töppönen_ :)
  10. L

    Haaveena vauva 2020

    @Jjenn joo mulla! Ei koskaan aiemmin ollu tällästä mutta nyt ollu 33, 28(norm), 31, tämä kierto pitenee myös koska nyt jo kp 14 eikä ovulaatiota oo vielä tapahtunu eikä aivan heti tulossa. 28 ollu kierto vuosia ja nyt jotain ihme kettuilua. En osaa yhtään arvata mistä pidentyminen johtuu. Onks...
  11. L

    Haaveena vauva 2020

    Täällä myös korona vähän mietityttää. Kävin gynellä ultrassa, 1 johtofollikkeli kasvaa tässä letrokiertossa. Todennäköisesti tämä kierto yritetään ja jos ei tule osumaa niin aloitan pillerit ja jäädään odottelemaan ivf hoitoja jotka voi kyllä mennä piiitkän ajan päähän tän viruksen vuoksi...
  12. L

    Haaveena vauva 2020

    mulle vois korjata tämä omasta itsestäni johtuva sekoilu eli tänään kp3 :) ja letrojen aloitus ois tänään sitten. Jaiks.
  13. L

    Haaveena vauva 2020

    Samoja asioita mielessä kuin esim @Disco Volante lla ja vaikea päästä keskusteluun sisälle kun niin moni kirjoittelee ja syntyy vähän kuin tsemppiporukoita. Joku uus kirjottelikin muutama sivu sitten hyvin, että miksi siirtyy takavasemmalle. mulla taitaa nyt tänään olla se kp1. @minttuni...
  14. L

    Haaveena vauva 2020

    Miten tekisitte kun kp3 täytyis alottaa letrotsoli ja no.. pari pv sitten ti kuppiin tuli hiukan, ehkä tokaan viivaan asti, en siis laskenu tiputteluksi vaan vuodoksi. Ja siihen se sitten jäi. Nyt ke ja to ei yhtään verta, ei mitään. Äsken 4h pidätyksellä negatiivinen testi. Alotanko mie nyt...
  15. L

    Haaveena vauva 2020

    kp2/28 ja piinailijoista voi poistaa
  16. L

    Haaveena vauva 2020

    Ainiin ja AMH oli vastattu, oli 5,12 eli ok. TSH 3,79 (viite yläraja 3,7) ja t4v 12. Keskiviikkona tai viimeistään ultrakäynnillä varmaan saan lisäohjeistusta sitten :)
  17. L

    Haaveena vauva 2020

    Dpo12 ja kp 28/28, testi on negatiivinen :/ huomenna toivottavasti sit uuteen kiertoon, joka on eka letrokierto :) onnea @Haavejuttu !
  18. L

    Haaveena vauva 2020

    @W.we <3 dpo9 ja eilen alkoi pms selkeästi. Ei se vaadi kun yhen yön miten toiveikkuus ja positiivisuus vaihtuu huonoon fiilikseen. Otin jo buranaakin migreeniin. Tiistaita ootellessa.. onnea niille jotka aikoo venyttää testailua :D
  19. L

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus tuo joka toinen pv ohje liittyy hepsidiiniin, googlaamalla löytyy lisätietoa :) eli siis voi olla että joka toinen pv annostelulla imeytyy paremmin ja varsinkin jos rauta aiheuttaa vattavaivoja niin kannattaa ottaa sillä ohjeella.
  20. L

    Haaveena vauva 2020

    Jatkan vielä että oon tehnyt suunnitelmaa niin että tämä kierto +2kk ja sitten ivf-jonoon ja odottelun ajaksi minipilleri käyttöön. Jospa syksyllä sais ivf käyntiin niin ois mielestäni hyvä :)

Yhteistyössä