Hakutulokset

  1. V

    Haaveena vauva 2020

    Mullakin on nyt ovistesti näyttänyt tolta muutaman päivän, mutta one stepin r-testi jonka tein viime torstaina, ei näyttänyt mitään (n) en uskalla tehdä r-testiä kun näyttää kumminkaan n negaa :unsure: niin teen mieluummin ovistestejä :ROFLMAO:
  2. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En oikeastaan tiedä, bongasin kyllä oviksen ja laskin siitä, mutta testit näyttää tuota kuitenkin viikon myöhemmin kuin pitäisi o_O:LOL: että en osaa sanoa yhtään ja mulla on vielä epäsäännöllinen kiertokin.
  3. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ylempi eilen päivällä tehty, alempi tänään aamulla :barefoot::love: näettekö muutkin ton viivan? :geek: testi one step herkkä. Ja kuva muuttaa vähän, on punaista viivassa.
  4. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Houston we have a problem! Mikä tää on?! :geek::barefoot::love: Toivottavasti olis se mitä on odotettu/ toivottu :X3:(y)
  5. V

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Kirjottelen tänne nyt loman jälkeen.:) Viime pe tehty viimeksi testi joka näyttää tältä. Nyt viikonlopun ajan alavatsan nipistelyä, rinnat on olleet kipeät/arat melkein viikon, varsinkin nännit. Välillä hieman huonovointisuutta. Ärsyttävää kun ei positiivista näy (n)
  6. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla näyttää tältä, eli ei oo mihinkään muuttunut/ ehkä inan viiva vahvistunu. :rolleyes::unsure::geek:
  7. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jooh vois taas varmaan aamulla tehdä(y):censored: mulla on ollut vaan rinnat kipeät kolmena päivänä. :D
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä siis eilinen aamutesti. Muistaakseni oli dpo 13. Näkee jotain pientä jos oikein kyttäämällä kyttää :rolleyes:o_O:geek::D
  9. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jooh tarkotus olis, ja toi on siis vasta toisesta vessakerrasta. Täytyy jännäillä huomiseen :giggle::barefoot:
  10. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla tänään dpo 12 ja näyttää tältä :unsure: en tiiä näänkö sit yksinäni todellatodella haaleaa viivaa vai miten :rolleyes::geek: ja testi tosiaan apteekin 10mlU/ml.
  11. V

    Haaveena vauva 2020

    Mulla vähän sama homma, on kylläkin tänään dpo 7, mutta ihanku ois näkyny viiva :rolleyes::geek:
  12. V

    Haaveena vauva 2020

    Jooh, aika matelee, itellä dpo 5 :censored::rolleyes:
  13. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Tässä vähän päivitystä; ovistestit. Vaaleampi tehty eilen ja tummempi tänään :giggle::love:
  14. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Onko teillä muilla tullut viivanpaikkoja rfsun puikkotestiin? o_O Tässä tän päivänen testi, tehty päivän toisesta vessakerrasta.
  15. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiva etten oo ainoa :) täytyy testata myöhemmin uudestaan. Mutta kauheasti ei oo vahvistunu viiva tällä viikolla :unsure:
  16. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään sitten tuli tälläinen, joka hävisi myöhemmin melkein olemattomiin..:unsure:
  17. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä munkin mielestä plussalta näyttää, varovaiset onnittelut ja toivottavasti pysyy matkassa mukana(y):)
  18. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon tehny, ja samanlaista viivaa näkyy, et en tiiä. :unsure: kiva kun joku jännää mun kans ni en tuu yksin hulluks näitten kaikkien testien kans :LOL:
  19. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos :) toivotaan että nyt tärppäis, kkm ollut heinäkuussa. :unsure: ja tämä olisi ensimmäinen lapsi :)
  20. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja tossa näkee vielä, alempi eilinen ylempi tänään :LOL::rolleyes:

Yhteistyössä