Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Olen tosi pahoillani @Vauhtimamma ❤️ Hurjasti voimia ja jaksamista!
  2. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ultrassa kaikki hyvin! Minulla on niin voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu, että sen vuoksi sydänänet eivät kuuluneet dopplerilla. Nytkin kätilö joutui painamaan tosi kovaa mahan päältä ja lopulta ultraamaan alakautta, että sai kaikki mitat ja rakenteet näkyviin. Vauveli vastasi jo...
  3. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Naarassusi jaksamista, on varmasti tosi raskasta ☹️ Kokeiltiin parin viikon tauon jälkeen doppleria ja ei saatu sydänääniä vieläkään kuulumaan. Niin ristiriitaista, kun maha kasvaa, on huono olo ja väsyttää, mutta nyt jo 12+2. Sykkeen olisi kyllä jo pitänyt kuulua. Saas nähdä miten saan tehtyä...
  4. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Onpas täällä hiljaista! Keillä kaikilla meistä on muuten vielä nt-ultra edessä päin? @Ilosumu itseni lisäksi ainakin?
  5. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Oi kun olette pitkällä pohdinnoissa, mietitte sukupuolta ja kaikkea. Täällä vielä neljä yötä nt-ultraan ja jännittää ihan hirveästi, että onko pieni vielä hengissä... Ei olla yritetty kuunnella sydänääniä uudelleen viime maanantain epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Ehkä ultraa edeltävänä päivänä...
  6. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Minä en uskalla käyttää äitiyshousuja siksi, että niiden vyötärö pullauttaa mahan niin selvästi esiin. Olen käyttänyt A-linjaisia mekkoja ja paitoja, mutta eivät tahdo enää peittää tarpeeksi. Pakko yrittää salata ensi viikon ultraan asti. Munkin maha on nyt yhtä iso kuin esikoisella oli...
  7. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ei olla enkä ole varma kokeillaanko, kun niin paha ja ahdistunut mieli siitä tuli. Aiemmissa raskauksissa ei edes yritetty kuunnella ennen nt-ultraa. Ehkä haluan nämä 10 päivää olla vielä onnellisesti raskaana ja sitten ottaa vastaan ne uutiset mitä nt-ultrasta tulee...
  8. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    @#Exec ille voimia täältäkin ❤️
  9. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Otan osaa @Royalmf ❤️
  10. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Kiitos kaikille tsempeistä sydänäänien kuulumattomuuden suhteen! Ei oltais niitä edes yritetty kuunnella muuten, mutta lääkäri sanoi ar-ultrassa rv 8, että olen sen verran hoikka että voisivat kuulua jo aikaisin. Me nyt toistaiseksi yritetään jaksaa odottaa nt-ultraan. Raskausoireet on edelleen...
  11. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Toivotaan parasta @Royalmf ❤️ Oletteko @Krin0090 yrittäneet kuunnella uudestaan sydänääniä? Kävin tänään avoneuvolassa, kun ei kotidopplerilla saatu kuulumaan, mutta eipä saanut terkkakaan. Nyt 10+3. Sanoi että normaalisti eivät edes yritä kuunnella näillä viikoilla, koska pieni liikkuu koko...
  12. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tänään 10 viikkoa täynnä. Sen kunniaksi yritettiin kuunnella dopplerilla sydänääniä, mutta vaikka kuinka yritettiin ei saatu kuulumaan :( Pakko mennä ensi viikolla avoneuvolaan ja pyytää, että yrittäisivät kuunnella. Nt-ultraan vielä kaksi viikkoa aikaa enkä pysty odottamaan siihen.
  13. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Otan osaa @Annnvei ❤️
  14. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Olettepa te urheilullisia ja reippaita! Mulla on kyllä ollut todellinen sohvamarraskuu ja just söin pussillisen irtokarkkeja... Mutta sentään pyöräilin tänään töihin :p
  15. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Onnea @Lastunen! Ja @Effis ille tsempit, on varmasti hermoaraastavaa jännittää noita vuotoja. Sain tänään varattua nt-ultran ja eka vapaa aika oli vasta rv 12+3. Siihen tuntuu olevan ikuisuus...
  16. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Meilläkään ei ekassa neuvolassa kuunneltu sydänääniä. Kuulemma niin todennäköistä ettei näillä viikoilla vielä kuule, ettei haluta aiheuttaa odottajille turhaa huolta. Tänään 9+1 ja jatkuva pahoinvointi edelleen läsnä. Tai se pysyy aisoissa jos syön 2h välein, mutta eihän se nyt aina onnistu...
  17. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Keneltä voi kysyä fb-ryhmään liittymisestä?
  18. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ja tänään tuli ensimmäinen pitkä katse työkaverilta vatsan seudulle... Vielä löysä mekko oli päällä.
  19. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Meillä ultrassa kaikki hyvin ja syke löytyi ❤️ Pikkuinen vastasi kokoa 8+0, kun kuukautisten mukaan 7+6, eli hyvin samoissa mennään. On kyllä helpottunut olo!
  20. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Naarassusi minä ”jouduin” kertomaan äidille jo rv 7, kun olin niin älyttömän huonovointinen ja väsynyt mökillä, että hän ihan huolestui. Äidin reaktio oli niin ihana ja lohdullinen, että ei kyllä yhtään kaduttanut kertominen

Yhteistyössä