Hakutulokset

  1. V

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Myyn maaliskuussa 2020 ostetun laitteen, käytetty 10 krt. Nouto Espoosta etusijalla, mutta postitan tarvittaessa. Suosittelen tätä täydestä sydämestäni, sain harjoittelun avulla upean synnytyskokemuksen❤
  2. V

    Haaveena vauva 2020

    @Nessu87 Mulla oli yksi testi haaleampi vaikka samalla merkillä testasin. Olin ihan varma keskenmenosta/kemiallisesta mutta täällä se vauva nyt potkii mahassa. Koskaan ei myöskään tullut leffaviivoja, vaikka testasin n. 10pv dpo 10 alkaen.
  3. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Hurja tilanne @Vauhtimamma, oon tosi pahoillani :cry: Voimia ja antibioottien pikaista puremista.
  4. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voi ei @Vauhtimamma, mä oon tosi pahoillani :cry: Ootko soittanut päivystykseen?
  5. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla on @Effis normaalit henkselimalliset toppikset ja pidän niitä vaan auki reisimittaisen takin kanssa. Saa nähdä toimiiko koko talven, mut ainakin pysyy päällä kun on henkselit.
  6. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Oiii miten ihania uutisia @#Exec :love:
  7. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ei puhettakaan että olisin ollut vatsallaan @Effis, mut hyvin sai tiedotua kyljellään ja selällään. Ai että mä nauroin sun hauta-arkkuasennolle :ROFLMAO: Mä en pysty nukkumaan enää edes selällään, joten kyljellään sadan tyynyn kanssa mennään. Pitää hommata taas sellainen jättimäinen raskaustyyny...
  8. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Löytyy salattu fb-ryhmä, johon pääsee kun laittaa @pehmistä yksityisviestin ja kertoo miten sit löytää fb:stä. Sit tulee pehmikseltä kaveripyyntö että se pääsee lisäämään sut siihen salattuun ryhmään. Mäkin liityin hetki sit ja pieni ryhmä on edelleen, n. 40 hlö :) Ja migreenit argh.. mulla oli...
  9. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    @#Exec hurjasti tsemppiä! Mulle se ultraaja sanoi että 3mm on se tutkimusten raja, mutta kyllä ne kromosomipoikkeamat on järjestään jotain paljon isompaa, tyyliin 6mm luokkaa. Jostain luin myös lohduttavan tilaston, jonka mukaan seuloihin jääneistä tosi iso osuus saa kuitenkin ihanbterveen...
  10. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Noista kananmunista piti sanoa että mä oon syönyt yli 10 vuoden ajan 2 kananmunaa päivässä. Kolesterolit oli viime mittauksessa viitteissä, joten tuskinpa on kovin vaarallista :) Ainoa aamupala joka pitää kunnolla nälkää ja menee alas tilanteessa kuin tilanteessa
  11. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Oo, kiitos @taatelinen! Olin unohtanut aurajuustoa, sitä sentään saa syödä (y) Mä Himoitsen Castellon marquis -punahomejuustoa ihan törkeästi, nyyh :cry:
  12. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tsemppiä teille laatoittajille, toivottavastI helpottaa pian ❤ Monella ei ehkä oo juustot nyt mielessä mutta mulla on ihan kammottava hinku juustoihin, erityisesti homejuustoihin. Tiedättekö mitä juustoja saisi syödä, eli mitkä on tehty pastöroidusta maidosta? Siis ns. Herkkujuustot, ei mitkään...
  13. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mä en kans kestä yhtään puristusta alavatsalla, joten verkkareissa mennään lähinnä. Joko ootte viritelleet farkut kiinni ponnarilla? Mun piti tänään laittaa siistimpää päälle niin housun nappi auki viilettelen :whistle::LOL: Esikoisesta vaihdoin aika varhain kaikki pikkaritkin monta kokoa...
  14. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla on kans tehnyt pahoinvointi paluun. Just tuuletin miehelle eilen että pystyin jopa syömään muutaman karkin ja pitämään 4h ruokailuvälin niin eiköhän heti eilen illalla paukahtanut taas paha olo :sick: Tasan 2 viikkoa nt-ultraan, jee! Meillä sen ajan sai itse varata ekan neuvolakäynnin...
  15. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä kolmas sikiöfiilistelijä @taatelinen ja @hanba :love: Ihan parasta kun saa lukea uuden viikon jutut. Mulla ois ke 10+0, jee (y)
  16. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tänään käytiin taas kurkkimassa mitä mahaan kuuluu ja siellä oli kova meno ❤ viikkojaam vastaava papu jumppaili siellä niin että jalat ja kädet vaan viuhtoi :love: Tosi ihana kokemus, kun esikoisesta ei vastaavaa koskaan nähty. Nt-ultrassa oli juuri päiväunet menossa, niin ei juuri liikettä...
  17. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voi ei @Mohan, oon niin pahoillani :cry: Ihan hirveää ja epäreilua saada ensin olla viikkoja raskaana ja sit se viedään pois. Halauksia ja voimia <3
  18. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voi ei @Mohan :( Eikö ultraan saanut aiemmin aikoja? Muistelen että sä oot jo sen verran pitkällä että nyt jo voisi ultrata? Muista että tutkitusti alkuraskauden tiputtelu tai menkkoja vähäisempi vuoto ei lisää keskenmenon todennäköisyyttä verrattuna vuodottomaan raskauteen. Joku linkitti tänne...
  19. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihan mieletön palvelu @Lennis :eek:(y)

Yhteistyössä