Hakutulokset

  1. T

    Heli ja Tiia, osa 5

    Tottelin jumalattareni pyyntöä. Käännyin, levitin kauniit sääreni ja pyllistin. Mitä muutakaan olisin voinut tai halunnut tehdä. Heli laski oikean kätensä pakaralleni ja vasemmalla painoi selkääni syvemmälle kaarelle pakottaen pyllyni pystympään. Tunsin Helin otteista miten Riikan hitaasti hänen...
  2. T

    Heli ja Tiia osa 4

    Heli piti kätensä reisilläni ja nousi suutelemaan minua suu edelleen spermastani valkoisena ja tahmeana ja työnsi kielellään omaa nestettäni syvemmälle suuhuni. Se maistui hieman karvaalta mutta samalla jotenkin herkulliselta ja kiihottavalta. Hetken suudeltuamme Riikka yhtyi suuteluumme ja...
  3. T

    Heli ja Tiia osa 3

    Tein omia arkipäiväisiä askareitani, kun puhelin soi. Se oli Heli. Tiesin sen siitä, että olin valinnut hänelle oman soittoäänen, etten vain vahingossa jättäisi vastaamatta. Muutamaan viikkoon en ollut Heliä nähnyt enkä hänestä myöskään mitään kuullut, joten iloisena vastasin puheluun "Tiia...
  4. T

    Heli ja Tiia osa 2

    2 Noin viikkoa myöhemmin olin jälleen työkaluineni samassa vajassa ja ovelta kuului tuttu ääni. ”hei taas, saako häiritä?” ”No hei hei, toki saat. Käy sisään mutta varo vaatteitasi, täällä on melko ahdasta ja likaista” sanoin katsoen Helin siistiä vaatetusta. ”Oletkos juhlimaan lähdössä, kun...
  5. T

    Heli ja Tiia, osa 1

    1 ”Hei!” kuului naisääni selkäni takaa. ”Hei” vastasin ja käännyin katsomaan kuka siellä oli. ”No hei!” sanoin uudelleen tunnistettuani naapurirapussa asuvan rouvan. ”Mitä kuuluu?” kysäisin tuttavallisesti, vaikken tiennyt edes hänen nimeään. ”Huomasin tuolta ikkunasta sinun hääräilevän...

Yhteistyössä