Hakutulokset

  1. K

    ~Elokuiset 2020~

    @Pörröviltti täällä ihan samoja fiiliksiä.. on niin huono olo koko ajan että ei pysty mitään tekemään. Joka päivä ajattelen et huomenna en enää mee töihin kun sielläkin pitäny oksentaa, mut sitten vaan oon mennytkin kun jotenki ei viittis olla poiskaan kun tietää että tätähän voi jatkua...
  2. K

    ~Elokuiset 2020~

    Mä on tehnyt sekä pregcheck että one step (tosin liuskatesti), ja one step näyttää edelleen paljon vaaleampaa vaikka pregcheck jo lähes tasavahvat viivat! Mulla oireet vaihtelee päivittäin. Välillä ei yhtään mitään ja välillä pientä huonoa oloa ja kohtuu voimakastakin alavatsakipua... :unsure...
  3. K

    Haaveena vauva 2020

    Mullakin on välillä ollu tollasia, viimeks viime viikolla huomasin. Ei oo merkki tulehduksesta, jotkut aineet vaan saostuu.:)
  4. K

    ~Elokuiset 2020~

    Heippa! Mulla onki tosi samanlainen tilanne, tänään kp 27/26-28 ja plussa tuli kp 23. Epävarmaa myös kierron tilanne kun varhainen keskenmeno oli viime kierrossa. Meillä taitaa olla aika lähelle sama laskettu :) mulle arvioitiin 5.8.
  5. K

    ~Elokuiset 2020~

    Liityn joukkoon :love:
  6. K

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos!! Laskettu on alustavasti 5.8. :love:
  7. K

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille! @Piipaa93 meillä yritystä 7 kiertoa. Viimesissä kierroissa alkoi jo turhauttaa vaikka oikeastihan tuo on lyhyt aika. Aiemmin oli kierukka joka poistettu jo pitkälti yli vuosi sitten ja kierto tasoittui nopeasti. Mulla auttoi ovulaatiotestit, aiemmin epäilen että talletukset osui...
  8. K

    Haaveena vauva 2020

    Tsemppiä kaikille joilla on piinapäivät menossa, toivottavasti saadaan vielä plussia tänne! Mielenkiinnolla odotan kuulumisia ja testikuvia ja seurailen palstaa :rolleyes: Täällä dpo 13. Mut saa (ainakin toistaiseksi...) jo poistaa piinailijoista ja listalta. Plussa on vahvistunut hyvin, ja...
  9. K

    Haaveena vauva 2020

    @Unimaa hyvältä näyttää tuo testi, näen ihan selvän haamun! :love: Pregcheck saa ainakin meillä prismasta, cittarista ja pienemmistäkin marketeista, ja se on kyl ollu mun mielestä paras testi
  10. K

    Haaveena vauva 2020

    Onko kellään kokemusta, että plussa olis tullu jotenki myöhemmin tai hailummin jos on kemiallinen/menee heti alussa kesken? Mietin ku viimeksi sain tosi hailun haamun dpo 14, ja sillon oli kaikesta sellanen olo et tää ei pääty hyvin. Nyt sit dpo 9 ip sain täl kertaa jo paljon selvemmän haamun...
  11. K

    Haaveena vauva 2020

    Ohhoh! Kyllä noi on mun silmään selvät haamut! Toivotaan että vahvistuu :love: Osta digitesti? Mä tein tänään dpo10 viikkonäytöllisen digin, joka näyttää raskaana 1-2vk... jännä viikko tulossa, viimeksi kerkesin luulla kaks päivää olevani raskaana kunnes vuoto alkoi kp 30/27. Himotestauksen...
  12. K

    Haaveena vauva 2020

    @Ananas90 Pregcheck, eikös ne oo 25. Jännityksellä odotan seuraavia aamuja! :confused: @Hypsy miten pystyt olla kertomatta miehelle, vau :D mä en tällästä asiaa pysty pitämään hetkeäkään sisällä, huusin heti ku näin pilkahduksenki! Laita sit kuvia/tietoa miten etenee & vahvistuuko viivat sulla...
  13. K

    Haaveena vauva 2020

    Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka!o_O Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö...
  14. K

    Haaveena vauva 2020

    Täällä myös nega testattu.(n) Ja ”oireet” loppunu. Mutta on vielä toivoa! :rolleyes: Ja onnea kaikille plussista!!:love: Erityisesti myös @Hypsy, vahvalta plussalta näyttää! :love: Onnea ja tsemppiä!
  15. K

    Haaveena vauva 2020

    @Mirella92 ehdottomasti ite testaisin viimestään tuolloin, hyvä suunnitelma! ;) Pitäishän sillon jo näkyä. @Hope91 voihh, on kyllä kamala kaupan päällinen tollasen jälkeen että vielä kierto menee sekasin. Jos ei satukkaan tulemaan tärppiä vielä niin ootko miettiny jos koittaisit primolutilla...
  16. K

    Haaveena vauva 2020

    @Hope91 , ootko sä vielä tehnyt testejä? Sori en muista, oot saattanut jo kertoakin. Tsemppiä! :love: @taikinatonttu täällä samat tunnelmat ja myös dpo8! Vaihtelee laidasta laitaan, välillä oon varma tärpistä ja raskausappeihin tiedot jo täytetty :LOL: useammin taas ihan varma että uuteen...
  17. K

    Haaveena vauva 2020

    :) Pakko oikaista, että ei pidä paikkaansa tämä. Primaspan/ASA pienellä annoksella voi käyttää koko raskauden ajan ja sitä myös määrätään käyttöön useammista eri syistä raskauden aikana alkuraskaudesta asti :)
  18. K

    Haaveena vauva 2020

    Hei, voisin liittyä joukkoon :) kuukauden verran tässä jo seurannut ja jännittänyt monien puolesta! Meillä on eka haaveissa. Olen 28v. Kierukka poistettu 2018 lopulla, yritys alkoi puolisen vuotta sitten ja nyt menossa yk 7. Toki kierrot enemmän ja vähemmän onnistuneita ajoitusten kannalta...

Yhteistyössä