Hakutulokset

  1. S

    Tammikuiset 2024

    Hei! Täällä matti myöhäisenä liikkeellä. Oon 36-vuotias, jolla 2 elossa olevaa lasta. Yks keskenmeno 1/22, joka oli jo edennyt rv 16. Mulla nyt menossa rv 12+0, laskettu aika 16.1. Eilen oli nt-ultra, siellä pikkuisen sydän sykki. Jouduin vaan käymään nipt-testissä, koska lääkäri ei saanut...
  2. S

    Heinäkuiset 2022 💕

    Moikka täällä yksi uusi. Seurannut jonkin aikaa keskustelua, mutta ei ole jaksanut kirjoitella. 😄 Täällä viikot 8+6 eli laskettu olisi 1.7., jos kaikki hyvin menee. Kolmas lapsi meille tulossa. Oireita kova väsymys, hieman arat rinnat, palelu ja etova olo. Etovaa oloa pitkin päivää ettei vain...
  3. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä oli eilen np-ultra, jossa kaikki oli hyvin. Seulonnoissakaan ei ilmennyt mitään huolta. Laskettu aika muuttui 23.6. Olipa ihana nähdä vihdoin, että siellä pikkuinen matkassa. Kovasti siellä jumppailtiin. :love: Nyt odotellaan 6.2., että pääsee rakenneultraan. Tänään soittelin tammikuun...
  4. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä taustalla lukenut mutta en oo jaksanut kommentoida tai päivitellä. Nyt menossa viikot 11+1 ja eka ultra 17.12, joka jännittää jo tosi paljon. :barefoot: On ollut pitkään etova olo pitkin päivää, ei mitään logiikkaa mihin aikaan esiintyy. Oksentanut oon ehkä seitsemän kertaa tähän...
  5. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    vilkevälke Niin ehkä ne kananmunat ei niin vaarallisia ole....voisi kyllä mennä keitettynä aamuisin niin ei olisi aina jugurtti kun muuta ei vielä tee aamusta mieli.
  6. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    taatelinen Täällä sama homma ollut parisen viikkoa, että ei tekisi mieli syödä kunnon ruokaa. Väkisin yrittää syödä ruoka-aikaan edes pienen annoksen lämmintä ruokaa. (n)Muuten päivän aikana napostelee pieniä välipaloja. Hedelmät, erityisesti satsumat ja viinirypäleet maistuvat. Cashew...
  7. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    Susku87/32v./2.lapsi/LA28.6 Mut voi lisätä listaan.
  8. S

    Kesäkuiset 2020 <3

    Moi kaikille! Täällä vajaa pari viikkoa lueskellut teidän juttuja taustalla. Itse voisin uskaltautua pikkuhiljaa mukaan. Itsellä nyt menossa rv. 6+3, laskettu aika 28.6. (kuukautisten mukaan). Neuvola on 20.11. Kovasti haluaisi jotain konkreettista näyttöä, että masussa joku tosiaan on. Oireita...

Yhteistyössä